Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Linnea försöker styra upp träningen – 06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 januari, 2006 at 19:41 #1046324Anonym anvandareMember
Fy fasen, att du orkar åka skidor så långt.
När jag gjorde lumpen var man ju precis död efter man hade varit ute med vita blixten:D …..och det var inte dom sträcker som du ger dej in på.9 januari, 2006 at 19:51 #1046325Anonym anvandareMemberVita blixten
9 januari, 2006 at 20:50 #1046326Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Fy fasen, att du orkar åka skidor så långt.
När jag gjorde lumpen var man ju precis död efter man hade varit ute med vita blixten:D …..och det var inte dom sträcker som du ger dej in på.Jag får ju en del hjälp av hunden så jag kan tyvärr inte ta åt mig hela äran.
9 januari, 2006 at 21:16 #1046327Anonym anvandareMemberpersk, skidor
10 januari, 2006 at 14:52 #1046328Anonym anvandareMemberHar
10 januari, 2006 at 15:35 #1046329Anonym anvandareMemberlinnea wrote:Har äntligen kommit hem från jobbet, det känndes som världens längsta dag idag.. Har varit allmänt seg och trött, har även fått ont i halsen nu. Jag hade tänkt fara och ta ett lugnt pass på skidorna men nu vettefan hur det blir med den saken!Lyckost dig, sitter fortfarande kvar på jobb….
Låter skoj med skidåkning och så men i Skåne blir det inte så mkt :p
Kämpa på och hoppas att baciluskerna försvinner!11 januari, 2006 at 15:26 #1046330Anonym anvandareMemberIna wrote:Lyckost dig, sitter fortfarande kvar på jobb….
Låter skoj med skidåkning och så men i Skåne blir det inte så mkt :p
Kämpa på och hoppas att baciluskerna försvinner!Hehe, jag förstår att det kan vara tungt med skidåkningen nere i skåne :p
Idag känns det lite bättre i halsen och jag känner mig definitivt piggare än igår! Ikväll blir det skidåkning trots det risiga föret (+2,7 grader ) och jag orkar inte valla skidorna innan så det här kommer bli spännande
Nu ska jag gå och snöra ihop min syrras ”nyttiga” recept på tjockpannkaka, mums!
13 januari, 2006 at 14:47 #1046331Anonym anvandareMemberTräningen tuffar på som vanligt ungefär, det blir en del skidåkning på kvällarna På måndag ska nytt gymkort inhandlas så då slipper ni allt tråkigt tjöt om skidåkningen
Ikväll ska jag ut och fördärva min stackars kropp och hjärna på krogen. En kompis fyller 20 så man måste ju ställa upp :drinks:
Jag tänkte passa på och höra om det är ”bra” att träna när man är bakis? Ger det något? Några från draglaget ska ut och träna imorrn och då känns det ju risigt att inte fara :pIkväll blir det tacos till middag, det är jag värd efter att ha varit duktig med kosten hela veckan
13 januari, 2006 at 14:51 #1046332Anonym anvandareMemberlinnea wrote:Träningen tuffar på som vanligt ungefär, det blir en del skidåkning på kvällarna På måndag ska nytt gymkort inhandlas så då slipper ni allt tråkigt tjöt om skidåkningenVem har sagt att det är tråkigt…
Mer skidåkning åt folket! :nerd-tb:14 januari, 2006 at 18:27 #1046333Anonym anvandareMemberKatti wrote:Vem har sagt att det är tråkigt…
Mer skidåkning åt folket! :nerd-tb:Hehe, du och jag är väl några av dom få på det här forumet som tycker att det är roligt med skidåkning
14 januari, 2006 at 18:29 #1046334Anonym anvandareMemberTr
16 januari, 2006 at 17:22 #1046335Anonym anvandareMemberNu har jag äntligen förnyat gymkortet! :bb3: Jag har aldrig varit så sugen på att träna.. Tyvärr var det fullsmockat på gymmet (dessa studenter :p) och då har jag svårt för att koncentrera mig på det jag ska göra av någon anledning. Idag var det iaf rygg/axlar och det såg ut såhär:
Latsdrag med krysshantag 3*10 Det var tuungt!
Sittande kabelrodd 3*10
Hypersträck med vikt 3*12
Upprätt rodd 3*10 Dessa gick bättre än väntat
Stående hantellyft 3*8
Sittande axelpress 3*10
Militärpress 2*10 Det här var riktigt tungt..Sedan alvslutade jag med 20 min på roddmaskin.
24 januari, 2006 at 16:47 #1046336Anonym anvandareMemberNu har jag äntligen fått tillbaks mitt internet efter en veckas väntan! Det var verkligen på tiden..
Träningen tuffar på som vanligt. I veckan ser det ut såhär;
Måndag – Rygg/axlar + 30 min cardio
Tisdag – Ben
Onsag – Bröst/mage + 30 min cardio
Torsdag – Armar
Fredag – Vila
Lördag och Söndag blir det träningshelg tillsammans med skidlaget, jag håller tummarna för bättre väder :up: och hoppas hundrackarn min är sugen på att springa! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.