Linnea försöker styra upp träningen – 06

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Linnea försöker styra upp träningen – 06

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author

Fy fasen, att du orkar åka skidor så långt.
    När jag gjorde lumpen var man ju precis död efter man hade varit ute med vita blixten:D …..och det var inte dom sträcker som du ger dej in på.

Vita blixten

Exhale Freddan wrote:
    Fy fasen, att du orkar åka skidor så långt.
    När jag gjorde lumpen var man ju precis död efter man hade varit ute med vita blixten:D …..och det var inte dom sträcker som du ger dej in på.

Jag får ju en del hjälp av hunden så jag kan tyvärr inte ta åt mig hela äran. ;)

persk, skidor

Har

linnea wrote:
    Har äntligen kommit hem från jobbet, det känndes som världens längsta dag idag.. Har varit allmänt seg och trött, har även fått ont i halsen nu. :( Jag hade tänkt fara och ta ett lugnt pass på skidorna men nu vettefan hur det blir med den saken!

Lyckost dig, sitter fortfarande kvar på jobb….:(
    Låter skoj med skidåkning och så men i Skåne blir det inte så mkt :p
    Kämpa på och hoppas att baciluskerna försvinner!

Ina wrote:
    Lyckost dig, sitter fortfarande kvar på jobb….:(
    Låter skoj med skidåkning och så men i Skåne blir det inte så mkt :p
    Kämpa på och hoppas att baciluskerna försvinner!

Hehe, jag förstår att det kan vara tungt med skidåkningen nere i skåne :p

Idag känns det lite bättre i halsen och jag känner mig definitivt piggare än igår! Ikväll blir det skidåkning trots det risiga föret (+2,7 grader :( ) och jag orkar inte valla skidorna innan så det här kommer bli spännande ;)

Nu ska jag gå och snöra ihop min syrras ”nyttiga” recept på tjockpannkaka, mums!

Träningen tuffar på som vanligt ungefär, det blir en del skidåkning på kvällarna :) På måndag ska nytt gymkort inhandlas så då slipper ni allt tråkigt tjöt om skidåkningen ;)

Ikväll ska jag ut och fördärva min stackars kropp och hjärna på krogen. En kompis fyller 20 så man måste ju ställa upp :drinks:
    Jag tänkte passa på och höra om det är ”bra” att träna när man är bakis? Ger det något? Några från draglaget ska ut och träna imorrn och då känns det ju risigt att inte fara :p

Ikväll blir det tacos till middag, det är jag värd efter att ha varit duktig med kosten hela veckan :)

linnea wrote:
    Träningen tuffar på som vanligt ungefär, det blir en del skidåkning på kvällarna :) På måndag ska nytt gymkort inhandlas så då slipper ni allt tråkigt tjöt om skidåkningen ;)

Vem har sagt att det är tråkigt… :D
    Mer skidåkning åt folket! :nerd-tb:

Katti wrote:
    Vem har sagt att det är tråkigt… :D
    Mer skidåkning åt folket! :nerd-tb:

Hehe, du och jag är väl några av dom få på det här forumet som tycker att det är roligt med skidåkning ;)

Tr

Nu har jag äntligen förnyat gymkortet! :bb3: Jag har aldrig varit så sugen på att träna.. Tyvärr var det fullsmockat på gymmet (dessa studenter :p) och då har jag svårt för att koncentrera mig på det jag ska göra av någon anledning. Idag var det iaf rygg/axlar och det såg ut såhär:

Latsdrag med krysshantag 3*10 Det var tuungt!
    Sittande kabelrodd 3*10
    Hypersträck med vikt 3*12
    Upprätt rodd 3*10 Dessa gick bättre än väntat
    Stående hantellyft 3*8
    Sittande axelpress 3*10

Militärpress 2*10 Det här var riktigt tungt..

Sedan alvslutade jag med 20 min på roddmaskin.

Nu har jag äntligen fått tillbaks mitt internet efter en veckas väntan! Det var verkligen på tiden..

Träningen tuffar på som vanligt. I veckan ser det ut såhär;

Måndag – Rygg/axlar + 30 min cardio
    Tisdag – Ben
    Onsag – Bröst/mage + 30 min cardio
    Torsdag – Armar
    Fredag – Vila
    Lördag och Söndag blir det träningshelg tillsammans med skidlaget, jag håller tummarna för bättre väder :up: och hoppas hundrackarn min är sugen på att springa!

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.