Linus – Den Stores Träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Linus – Den Stores Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author

:bb: :bb2: :bb3:

Hej hej, heter Linus Samuelsson. Har tränat i snart ett år.
    Jag ville bli stark och stor som ett hus..så därför tränar jag på gym och.. under den här tiden jag tränat på gym har jag fått stora resultat
    Längd = 166cm
    Vikt = 55.5kg
    Ålder = snart 14 år.. men stark som en 15 åring

Måndag –
    Rygg och Mage*

Tisdag –
    Bröst, Vader*

Onsdag –
    Vilodag*

Torsdag –
    Armar*

Fredag –
    Alxar och Mage*

Har tränings skada på vänstra knät och misshandels skada på högra knät.. därför får jag int träna benen.. ska opereras snart!

Kosten –
    Jag äter vad jag vill, hur mycket jag vill, NÄR jag vill!.. Jag går inte upp i vikt ändå. Är det några som är överviktiga som vill ha lite av mina gener? Det får ni inte! :D hehe, dem är mina..

Bilder finns på sida 2!

Tjena ska bli kul och se hur de har gåt för dig nu efter 1 års träning ! :D

ReNeGaDe wrote:
    Shooo broshaaaan! :D Så du hänger här också? hihi:| Träna sig lite imorn eller? Ha en mysig kväll!

tjo mannen, jupp klart vi ska träna imon.. träna hela veckan ^^ mmh ha de bra nu :emo-thumb

caretaker wrote:
    Tjena ska bli kul och se hur de har gåt för dig nu efter 1 års träning ! :D[/Q

japp de ska de bli :D hur länge har du tränat? :)

Ser mkt bra ut linus:up: Men upp med lite bilder nu ! :D

Dannex wrote:
    Ser mkt bra ut linus:up: Men upp med lite bilder nu ! :D

a fan ska dra upp lite bilder imon.. ska ta lite bilder med pierre på gymmet imon :D

Har fått i mig en stadig frukost nu.. ska snart till gymemt om 2-3 timmar.. får ta och smälta maten och sen i med lite proteinpulver och så med ;)

nightcore- wrote:
    :bb: :bb2: :bb3:

Hej hej, heter Linus Samuelsson. Har tränat i snart ett år.
    Jag ville bli stark och stor som ett hus..så därför tränar jag på gym och.. under den här tiden jag tränat på gym har jag fått stora resultat
    Längd = 166cm
    Vikt = 55.5kg
    Ålder = snart 14 år.. men stark som en 15 åring

Måndag –
    rygg och mage

Tisdag –
    bröst, vader

Onsdag –
    vilodag

Torsdag –
    armar och mage

Fredag –
    alxar och mage

Har tränings skada på vänstra knät och misshandels skada på högra knät.. därför får jag int träna benen.. ska opereras snart!

Kosten –
    Jag äter vad jag vill, hur mycket jag vill, NÄR jag vill!.. Jag går inte upp i vikt ändå. Är det några som är överviktiga som vill ha lite av mina gener? Det får ni inte! :D hehe, dem är mina..

Bilder kommer, ska ta när jag är på gymmet, så ni får vänta tills dess!

Hmm om man är 13-14 år gammal så kan man oftast äta vad man vill, men träna i din ålder kräver lite försiktighet. Så de handlar nog inte om gener. Har du skadat dig genom träningen på knät redan eller är de från nåt annat ?

rono wrote:
    Hmm om man är 13-14 år gammal så kan man oftast äta vad man vill, men träna i din ålder kräver lite försiktighet. Så de handlar nog inte om gener. Har du skadat dig genom träningen på knät redan eller är de från nåt annat ?

Har skadat mitt träningsknä i skolan under idrotten sen de andra på misshandel.. innan jag började träna har jag avrken vart ute och sprungit lr spelat fotboll.. så mamma gick med att jag fick gå på gym ist.. mn jag fick träna , bara jag int frestade på mina knän.. ska operera de snart så bäst att int röra gör anått med de..

Här har ni bilder ifrån gymmet… Skriver ner passet senare.

Kör så det ryker mannen! :up:

hatesong wrote:
    Kör så det ryker mannen! :up:

japp.. de ska bli ^^ :D

Ja då har dagen stäning sett ut så här då ja ;)

Marklyft:
    50×12
    70×10
    80×8
    90×5
    100×3
    (marklyft en jobbig övning:S)

T-bar
    20×12
    30×10
    40×8
    (orkade int så mycket mer efter som marklyften tog ganska mycket kraft)

Ser fram emot träningen imon.. bröst och vader :D

ReNeGaDe wrote:
    Jajjemän! Sådär ska det se ut! :emo-thumb Imorn blir det ett hårt pass också, då jävlar ska vi pumpa:emo-thumb Blir lite bilder då också tänkte jag, hehe. Nä nu ska jag äta lite, är hungrig :S Får se vad det finns för gott i kylskåpet, hehe.

Bra jobbat idag!

hehe :P aa idag va det ett jobbigt pass.. drog mycket på kraften man har.. ska också se vad de finns att äta nu :D ha d bra synes imon

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.