Linus – Den Stores Träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Linus – Den Stores Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author

Ok ser bra ut har tränat nu i typ 1 månad. :) Man kan ju sä så här jag har större ben men du har en grymmt mycket bättre över kropp. :D (det kan bero på att jag har gåt på fotboll sen jag ver 6 år) :)

caretaker wrote:
    Ok ser bra ut har tränat nu i typ 1 månad. Man kan ju sä så här jag har större ben men du har en grymmt mycket bättre över kropp. (det kan bero på att jag har gåt på fotboll sen jag ver 6 år) :)

hehe .. nja kan ju int träna mina ben p.g.a skada på båda knäna :( mn ska komma igen med benen om 5 år sen igen.. ska operera de enligt läkaren snart och så ska de vila ett bra tag då ju och sen så ska jag bara träna benen så jag får dom starka : )

hörs^

hehe ok hade själv en olycka på idrotten i skolan för nåt år sen. Det var dock ingen misshandling men skulle typ hoppa på trampolin och göra volt fast fick igen spinn och landa med huvet först. (läskigt som fan när man va i luften) sluta i.a.f med att jag verd nacken och fick åka in till en kiropraktor… har fortfarande problem med ryggen nu

hehe ok hade själv en olycka på idrotten i skolan för nåt år sen. Det var dock ingen misshandling men skulle typ hoppa på trampolin och göra volt fast fick igen spinn och landa med huvet först. (läskigt som fan när man va i luften) Sluta i.a.f med att jag verd nacken och fick åka in till en kiropraktor… Har fortfarande problem med ryggen nu.:O

Men hur kunde du bli misshandlad?? (ja mennar de är ju inget som händer en var dag presis) :)

caretaker wrote:
    hehe ok hade själv en olycka på idrotten i skolan för nåt år sen. Det var dock ingen misshandling men skulle typ hoppa på trampolin och göra volt fast fick igen spinn och landa med huvet först. (läskigt som fan när man va i luften) Sluta i.a.f med att jag verd nacken och fick åka in till en kiropraktor… Har fortfarande problem med ryggen nu.:O

Men hur kunde du bli misshandlad?? (ja mennar de är ju inget som händer en var dag presis) :)

näe de va nått problem barn i skolan som va tvungen att kasta en snöboll på mig.. kunde int göra nått annat än att kasta tillbaka .. så då fick la han nått ryck så han hoppade på mig och sprakde och hoppade på mig.. :S

KK fattar helt och hålet vad du menar har också härnt mig när jag var lite för modig och drog en 9:a i nacken när jag gick i 7:an… fast det var inte lika farligt. Tråkigt och höra när sånt händer:(

caretaker wrote:
    KK fattar helt och hålet vad du menar har också härnt mig när jag var lite för modig och drog en 9:a i nacken när jag gick i 7:an… fast det var inte lika farligt. Tråkigt och höra när sånt händer:(

mmh :( de eh kiligt att va skadad om man tränar ..

Kisekatten wrote:
    ser bra ut på bilderna,
    Håll fortet! =)

japp de ska jag göra ;) blir mer bilder imon !

nightcore- wrote:
    Hej hej, heter Linus Samuelsson. Har tränat i snart ett år.
    Jag ville bli stark och stor som ett hus..så därför tränar jag på gym och.. under den här tiden jag tränat på gym har jag fått stora resultat
    Längd = 166cm
    Vikt = 55.5kg
    Ålder = snart 14 år.. men stark som en 15 åring

Måndag –
    rygg och mage

Tisdag –
    bröst, vader

Onsdag –
    vilodag

Torsdag –
    armar och mage

Fredag –
    alxar och mage

Har tränings skada på vänstra knät och misshandels skada på högra knät.. därför får jag int träna benen.. ska opereras snart!

Kosten –
    Jag äter vad jag vill, hur mycket jag vill, NÄR jag vill!.. Jag går inte upp i vikt ändå. Är det några som är överviktiga som vill ha lite av mina gener? Det får ni inte! :D hehe, dem är mina..

Bilder finns på sida 2!

Varför så mycket mage? :|

Övrigt kör på,det ska börjas tidigt.

Linus.G wrote:
    Varför så mycket mage? :|

Övrigt kör på,det ska börjas tidigt.

hmm har int kört mage på ett halv år har glömt bort de helt .. så la int ett dubbel pass på de;)

nightcore- wrote:
    hmm har int kört mage på ett halv år har glömt bort de helt .. så la int ett dubbel pass på de;)

Om du prioriterar mage så råder jag dig att köra 2 pass i veckan och inte 3, magmusklerna är som vilken annan muskel som helst och behöver lika mycket vila.

Linus.G wrote:
    Om du prioriterar mage så råder jag dig att köra 2 pass i veckan och inte 3, magmusklerna är som vilken annan muskel som helst och behöver lika mycket vila.

njaa de har du ju rätt i :emo-thumb tar bort magpasset på torsdagen för på armar eh de ganska många övningar som ska göras.. kompisarna vill ju inte vänta hur länge som hellst heller ;)

tack tack :D

ja ja bröst och vader idag då :D bröst favorit muskeln mä.. ska bli extra roligt att träna idag.. måste ta och äta en stor frukost nu med bara så jag kan pumpa till maX ;)

aja nu har jag ätit och laddat klart till träningen..;)

hade då bröst idag då ja..

Bänkpress
    50×8
    55×4
    55×3

Sne hantelpress
    13×10
    15×10
    17×8

Hantel flyes
    11×10
    11×10
    13×10

Pec-dec-flyes
    35×10
    45×10

va lite trött idag så träningen gick skit ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.