Linus – Den Stores Träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Linus – Den Stores Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author

skit.. är lätt förkyld idag så får ta de lungt idag :( jag som ville ha ett litet magpass nu idag..

japp.. va lite täppt i näsan på morgonen mn nu är de bra.. armar imon med :D😉 sj då, du ska la också träna va?

ReNeGaDe wrote:
    Jajjemänsan! Blir antingen rygg eller bröst. Beror på, kanske kör både och:D hehe..

ah gutt f*n ;) fast både och skulle nog bli jobbigt ju ^^ rygg är en jobbig övning så du ska nog dela upp bröst och rygg så :) mn de eh upp till dig store starke man

ReNeGaDe wrote:
    Hehe jo, men kanske ska till mor på fredag, så kör kanske både och imorn då:nerd: Haha, store starke man:D jadu, den dagen lär väl komma, men inte än! hehe

jaha aah okej då förstår jag.. mn ska vi träna tidigt imon lr hur gör vi ? minilan now you know.. kommer la inte vakan förän jätte sent imon.. kl är ju redan nu 13:19 heheh mn aja vi tränar la med vi ahr vaknat upp lite och så.. ni kanske kan lämna datorerna och så här åker vi ner och tränar går upp igen och har en till mysig kväll framför datorn.. får vi igång dindator mä och så..lr?

ReNeGaDe wrote:
    Vi tränar väl lite senare kanske, 4, beror på när vi vaknar, haha.. vi får ta det som det kommer:nod sen ska vi ha det mysigt ja! så sant så sant!

hehe aa :D ska vi köra igång med spelandet snart igen.. undra hur de går med din dator också ;)

:D Dagens träning* armar

Hantelcurls
    13×8
    13×10
    13×10

Hantelextension
    17×10
    19×10
    19×10

Skivstångscurls
    25×12
    25×10
    25×10

:p mage och axlar imon då.. laddar redan nu!

hmm aa axlarna och mage vill jag få starka och större, så idag får jag inte va trött eller nått med jag går typ gymmet :p får snart äta nått innan jag drar till gymemt ;) pz

Axlar och mage!

Situps i situpsbänken
    12 + 5kg
    12 + 5kg
    10 + 10kg

Liggande benlyft
    10
    10
    8 + 3kg

Framåtlutad sidolyft
    10 + 5kg
    10 + 5kg
    10 + 6kg

Sidolyft
    10 + 5kg
    10 + 6kg
    10 + 7kg
    8 + 8kg

Press bakom nacken smit-h
    12 + 10kg
    12 + 10kg
    10 + 15kg
    (stång ej inräknad;))

nightcore- wrote:
    Press bakom nacken smit-h
    12 + 10kg
    12 + 10kg
    10 + 15kg
    (stång ej inräknad;))

Men din attityd så komemr du ingen vart, finns fler än du tror som faller på den saken. Om du inte vill bli klassad som en jävla snorunge som tror han ör något så lägg av med att skratta åt andra och istället försök glädjas i smyg åt dina resultat. Blir mycket roligare när folk kommer fram och pratar med en istället för att dissa en beroende på personens attityd.

När du skriver att smithens stång inte är medräknad så ger det inte oss andra alls någon uppfattning hur mycket du körde på.
    På mitt gamla gym vägde stången typ 1-2 kg medans den väger 30 på mitt nuvarande gym.
    Så kan du va lite mer specifik.

Annars så verkar du köra på bra och det är kul att du binner mkt för det.
    Peace:up:

Ljunky wrote:
    Men din attityd så komemr du ingen vart, finns fler än du tror som faller på den saken. Om du inte vill bli klassad som en jävla snorunge som tror han ör något så lägg av med att skratta åt andra och istället försök glädjas i smyg åt dina resultat. Blir mycket roligare när folk kommer fram och pratar med en istället för att dissa en beroende på personens attityd.

När du skriver att smithens stång inte är medräknad så ger det inte oss andra alls någon uppfattning hur mycket du körde på.
    På mitt gamla gym vägde stången typ 1-2 kg medans den väger 30 på mitt nuvarande gym.
    Så kan du va lite mer specifik.

Annars så verkar du köra på bra och det är kul att du binner mkt för det.
    Peace:up:

hm, kan stången väga :S sägs att den väger runt 15 så

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.