Lite allvarligare!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjaa alla ! :emo-thumb

Jag är en kille på 14 år ( fyller 15 i mars ) som har tränat lite då och då !
    jag har inget speciellt schema eller så , så ja tänkte säga ungefär hur ja vill ha de så kan ni kommentera ! Ja är mest ute efter snygg form på min kropp Ja brukar köra ungefär 3 ggr i veckan , har inte kört vissa dagar viktigaste har varit att köra varannan iaf .. Men ska typ träna , Måndag, Onsdag och Lördag eller nåt har jag tänkt mej !

Ja brukar köra i stort sett alla övningar per pass . Kör ju inte varje dag som vissa andra men ni kanske har förslag på schema till mig för Måndag, Onsdag och Lördag !

Benpress kör jag uppvärmning 1 set 80 kg ( annars värmer ja upp med benspark ) sen kör jag 100 x 3 sedan går ja över till typ Squat eller nåt kan ej stava .. Och då kör jag 80 x 3 .
    Sedan kör jag Benspark , Vet ej vad de väger men ja kör de högsta ja kan x 3
    Efter det gör ja ( Lårcurl ) eller nåt vet ej vad de heter , man ligger på mage och jobbar med benen , bakre lår.
    Efter det brukar jag gå på Biceps , och då kör ja 10 kg x 3 sen en rep övning.

Det är så att ja inte vet hur många övningar ja ska köra per muskelgrupp därför ja skriver så ni kan hjälpa mig lite ..

Sen kör jag Axlar på maskin min brorsa säger att man får mycket axlar i bänkpress !

Efter axlar kör jag Bänkpress olch då kör ja typ 50 x 3 .

Triceps brukar ja köra i armhävningar och med rep !

Rygg brukar jag köra med maskin.

Mage kör jag situps m.m. ( har magrutor ) så koncentrerar mig inte mest på mage direkt.

Lats kör jag med en stång ja drar ner vet inte vad de heter heller ! Men om ni rekomonderar vissa övningar så tar ja bara reda på vad de är !

Tack i förhand :D Mycket svar tack !! :emo-thumb

Antar att du menar ”3” som set, inte reps?

jwallin wrote:
    Antar att du menar ”3” som set, inte reps?

Japp ! :emo-thumb

Kan ingen ge lite tops ???8)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.