Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis kämpar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 oktober, 2006 at 15:57 #931231Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Träningen går skitbra gumman, LÖJLIGT! Önskar det kunde fortsätta så när man går ner på kolisar sen, kanske om man kopplar ett elagrigat till kroppen? humm…
känns som jag växer så det knakar
Skulle egentligen behöva bygga nu ett bra tag, men det är dax för diet om ett tag, så det är bara att ta den tid man har och köra gärnet.
Jag längtar till gymmet varje dag, måste vara en sjukdom.När är semestern slut?
Klart vi ska dansa, IKAPP! :kicking:pözz
28 okt då kommer jag hem 14 dagar på Lanzarote fast jag har fixat så att man har gym på hotellet:ph34r:
12 oktober, 2006 at 15:59 #931232Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Det ska blir riktigt kul att följa dig igen till nästa tävling.:emo-thumb
Följde dig till Lucia. :bb3:
Hoppas nu att Sandra som drog sig ur förra året:evil: håller vad hon lovat, att tävla på Lucia -07.Lycka till!!
Tack vännen!
Sandra behöver en fet spark i röven eller så inse att hon vill men inte klarar det.
VIlket av det vet bara hon själv, jag hoppas givetvis att hon kommer upp.
Ta fram OXpiskan Ammi!12 oktober, 2006 at 16:01 #931233Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:28 okt då kommer jag hem 14 dagar på Lanzarote fast jag har fixat så att man har gym på hotellet:ph34r:Hehe! det hade jag också fixat, fasen va kul att komma iväg och träna på ett annat gym, i ett annat land :up:
Många hade nog sagt att, på semestern ska man väl vila?
man ska väl göra det man mår bäst av! Träna, sola bada12 oktober, 2006 at 16:01 #931234Anonym anvandareMemberHAHAHA flexa i pumps ja…
snygga brallor på bilden. vad är det för märke?? (hon med en hel garderob full med träningskläder….)
12 oktober, 2006 at 16:01 #931235Anonym anvandareMemberEn fet spark i röven är vad hon behöver:D
12 oktober, 2006 at 16:07 #931236Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:HAHAHA flexa i pumps ja…snygga brallor på bilden. vad är det för märke?? (hon med en hel garderob full med träningskläder….)
Haha ja man har fan mer träningskläder än vanliga kläder som passar, fast allt sitter satans tajt nu alltså, det är naffta. Älskar deras byxor, kunde inte med att ha på mig tajta brallor förut, men det känns som ett andra skinn, såååå skönt, nu kan jag med att visa groparna på röven, vet ändå att jag ser hyfsat tränad ut, under det där lagret på 30%…
Kanske skulle ta och göra en fettmätning idag med.
NU ska jag dra till gymmet, rapport kommer sen.12 oktober, 2006 at 16:16 #931237Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Bara så ingen får för sig att jag är i god form! eller har blivit normal.
Våga bjuda på sig va det va? *blundar*Du är ju bara för härlig! :emo-thumb Man ska fan bjuda på
sig själv, livet blir mycket roligare!
Hur känns det att träna efter operationen? Allt återställt
hoppas jag. Haha, jasså du sprang också iväg till gymmet
långt innan det var meningen att du skulle få börja träna?
Hehe, då är vi två! Men va fan, man blir ju
tokig av att sitta still…Låter härligt med step-pass! Håll koll på dina långa byxor
den här gången bara! :p Ingen fara, du är inte ensam…
Själv har jag spräckt brallorna när jag ledde ett pump-pass.
Man kan ju bara skratta när man gör bort sig, inget att
gräma sig över, haha!Se till att mata på med bilder nu framöver i journalen,
och du behöver då INTE vara nojjig över din form tjejen!Ge järnet!!!
12 oktober, 2006 at 21:16 #931238Anonym anvandareMemberKatti wrote:Du är ju bara för härlig!Man ska fan bjuda på
sig själv, livet blir mycket roligare!
Hur känns det att träna efter operationen? Allt återställt
hoppas jag. Haha, jasså du sprang också iväg till gymmet
långt innan det var meningen att du skulle få börja träna?
Hehe, då är vi två! Men va fan, man blir ju
tokig av att sitta still…Låter härligt med step-pass! Håll koll på dina långa byxor
den här gången bara! Ingen fara, du är inte ensam…
Själv har jag spräckt brallorna när jag ledde ett pump-pass.
Man kan ju bara skratta när man gör bort sig, inget att
gräma sig över, haha!Se till att mata på med bilder nu framöver i journalen,
och du behöver då INTE vara nojjig över din form tjejen!Ge järnet!!!
😮
Ojoj det passet skulle man vart på *skrattar*
hade man sällan glömt.
Nu är jag hemma igen och har kört det där step-passet, det gick kalas, men i slutet av passet vetifan vad som tog åt henne (Mia, instruktören) då börja hon denga på med A-teens och jag tappade gnistan, den slocknade, hon hällde en hink vatten över den…
Att musiken gör så mycket är otroligt, jag behöver det där: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! KOM IGEN TJOHOOOOOOOOOOOOO!
Idag va det wawaaaa waaaa el nått, vet inte vad jag ska kalla det, men gjorde det bästa av situationen och lovar att det såg ut som jag hade stått under en dusch efter passet.
körde Mage, hams och vader också. Inte direkt så jag hade koll på repsen, körde slut mig totalt, så nu ska jag duscha, käka lite, lägga mig på soffan en stund och sen är det dax att gå till jobbet.Ska försöka fota, för det är alltid kul att ha en massa bilder.
jag är sååå duktig på att få tummen ur, effektivitet är väl inte min starka sida :frust:
Jag fick inte aktivera mig fysiskt alls på fyra veckor, jag satt på cykeln och stod på steppen efter två, mådde verkligen dåligt av att bara ligga ner, man har ett aktivt jobb och man tränar om en dåre och så plötsligt kan man inte röra sig på 1½ vecka och FÅR inte aktivera sig på ännu fler.
Fick börja köra tung styrka igen efter några månader, fyra el sex, men det höll jag mig inte till heller.
Men jag kunde inte köra vissa grejer, helt omöjlig, men nu är jag helt återställd och kan köra på som aldrig förr.
Känns bra!
Nu kan inget stoppa mig från att bli större, peppar peppar!!!
12 oktober, 2006 at 21:17 #931239Anonym anvandareMemberLInda Måste få glänsa lite i min tråd!
Såhär framträdande magrutor har vissa utan att anstränga sig, jävligt orättvist vill ha! ge mig *försöker plocka bort dom och kämpar för att sätta på dom på sig själv**slickar gumman på magen* dom kanske smittar av sig. haha!
12 oktober, 2006 at 21:37 #931240Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:LInda Måste få glänsa lite i min tråd!
Såhär framträdande magrutor har vissa utan att anstränga sig, jävligt orättvist vill ha! ge mig *försöker plocka bort dom och säta dom på sig själv**slickar gumman på magen* dom kanske smittar av sig. haha!
har inte du någon bild på henne när hon var på scen?
12 oktober, 2006 at 21:48 #931241Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:har inte du någon bild på henne när hon var på scen?Helt sjukt! har inte det, men det finns väl några här på forumet, jag hjälpte henne med sminket och sen va vi tvungna att käka och klä oss, trodde ju inte hon skulle åka ut direkt, så när vi kom så hade dom redan sållat ut henne skit tråkigt!
JAg trodde gumman hade lagt på sig lite mer pdå axlarna, men det hade hon tydligen inte, vad man fått höra av andra. Såg ju henne innan, men det är så svårt att se så, särskillt när hon inte tog av sig helt
Fortfarande stora ben, fast hon hade gått ner en hel del där ändå, jag tycker hon ska köra byggning! hennes fysik är enligt mig mer åt byggar hållet, Hennes fysik hade gjort sin jättebra där.
Jag blir skitledsen på att hon måste gå ner på benen, hennes ben är såå grymma!
HOn är tydligen svinsvår att lägga färg på med, inte tillräckligt torr, så färgen vill inte fastna.Jag hoppas verkligen hon tar nya tag nu till FF.
Har inte pratat med henne sedan helgen, bara sms.Köttig tösabit
13 oktober, 2006 at 03:22 #931242Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:LInda Måste få glänsa lite i min tråd!
Såhär framträdande magrutor har vissa utan att anstränga sig, jävligt orättvist vill ha! ge mig *försöker plocka bort dom och säta dom på sig själv**slickar gumman på magen* dom kanske smittar av sig. haha!
Fräääänt:up:
13 oktober, 2006 at 09:39 #931243Anonym anvandareMemberHey you superwoman! Yeah you…you are unbreakable, so let´s get ready to rumble
13 oktober, 2006 at 16:29 #931244Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Hey you superwoman! Yeah you…you are unbreakable, so let´s get ready to rumbleHAha! yes we will sir!
Ska bli jäkligt kul att träffa dig igen, nu har du ca 8 veckor kvar och det är då jag går på min diet..
Ska bli kul att se om det hänt någonting under fläsket, de som finns ska iallafall blir mer framträdade än förra gången, om jag så ska gråta mig till sömns varje dag13 oktober, 2006 at 16:52 #931245Anonym anvandareMemberNU är det snart dax för ett Vader-axel-Trapz-pass, har precis käkat frukost.
Den bestod av: (vägde inget, men kan uppskatta mängden)2 skivor grovt fullkornsbröd med rostbiff och gurka
ca 300g vaniljyoghurt 0,5% med skivat äpple
ca 250g keso med sylt -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.