Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis kämpar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 november, 2006 at 10:30 #931261Anonym anvandareMember
Usch det gjrode ont i hela mig när du berättade om din otursvecka :S
Inget dåligt vadpass inte.. Kör nu så det ryker på ryggpasset12 november, 2006 at 03:54 #931262Anonym anvandareMemberV-formen är det absolut inget fel på !
Lite mer axlar så kommer det ser grymme ut. :emo-thumbHe he, du har lika mycket otur som min sambo. Jag är dock en person med med ganska mycket tur, så jag försöker uppväga hans otur så ofta jag kan.
Krya på dig nu tjejen.
12 november, 2006 at 04:52 #931263Anonym anvandareMemberAnna B wrote:V-formen är det absolut inget fel på!
Lite mer axlar så kommer det ser grymme ut.He he, du har lika mycket otur som min sambo. Jag är dock en person med med ganska mycket tur, så jag försöker uppväga hans otur så ofta jag kan.
Krya på dig nu tjejen.
Tjenare bruden *bufflar omkull henne*
Alltså… jag ska träffa en kille med megastor tur.. ja man ska absolut komplitera varandra, det är bra, jobbigt om båda har samma otur mitt ex har en sån äcklig tur!!! fast det känns som ”vi” skulle förtjäna att ha det tvärt om. (en till sak att lägga på den listan, det var ju bra Mouahha! )
Känns som hela jag skulle behöva gå upp en hel del innan nästa omgång.
Axlarna… nu har jag inte kört dom på ett tag, de var enligt mig mitt andra bästa kort… så slet jag upp den där skadan på det, tjohooo! det är så man blir lite till sig i brallan, vad roligt! Haha!
Lovar ska bli bättre.Det där mastodontpasset för ryggen som jag skulle köra gick också åt *****.
Skulle träna med en polare, på gymmet vid honom och så får dom för sig att stänga en timme tidigare än sportlife jag tränar på (samma kedja), vet inte om jag ska kalla det otur el bara ren klantighet.
Både han och jag missade det, körde fyra set marklyft, kände mig MÅTTLIGT stressad, kinkig, hade laddat så hårt!!!!! ville köra skiten ur min kompis, men det får bli en annan dag, svor lite och han erbjöd sig att skjuta mig till mitt gym, jag nickade gulligt och hamnade till slut på spartacus.
hade blivit en aning sänkt, så jag gick där med ett splittrat psyke, haaha! men har iallafall träningsvärk idag.
Detta hann jag köra på hans gym:
marklyft
stång uppvärmning
80kg/max
100kg/max
100kg/max
80kg/max12 november, 2006 at 07:21 #931264Anonym anvandareMemberDu har fått mycket lats sedan FF förra året
Nu måste väl turen vända ändå?!12 november, 2006 at 09:00 #931265Anonym anvandareMemberDet är i motvind man blir stark![/b] :bb:
När jag tävlingscyklade va detta mitt mantar men det gäller ju allt man gör och utsätts för i livet. Genom din otur blir du starkare än alla turgubbar om du väljer att se det från den ljusa sidan och inte deppar ihop. :friends: Du verkat ju va en glad skit…
/Linda
12 november, 2006 at 09:27 #931266Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Det är i motvind man blir stark![/b]När jag tävlingscyklade va detta mitt mantar men det gäller ju allt man gör och utsätts för i livet. Genom din otur blir du starkare än alla turgubbar. om du väljer att se det från den ljusa sidan och inte deppar ihop. :friends: Du verkat ju va en glad skit…
/Linda
Heeeej Go morgon![/b]
Du har så rätt så, shaaajt, hade legat inne på spyket för längesedan om jag inte hade sett det som händer i livet från den ljusa sidan, ett uttryck som jag använder flitigt *Allt har en mening* och jag tror verkligen att det är så. Kanske gjorde någonting i mitt förra liv som inte var så bra heller, karma!
Hoppas jag tyckte det var skönt/roligt/värt det, ect för då kan jag leva med det nu, bjöd mig själv på det Hahaha!Hoppas det går bra för dig.
I remember you from slottskogen girl! right.. yäää? (nä ska jag också börja med de där blandade språket, tycker det låter gott, Haha!)[/b]
Jag fångade dig! :yahoo:
LÄngtar en aning till dom dagarna, haha bara några månader kvar, sommar och kjol!12 november, 2006 at 09:37 #931267Anonym anvandareMemberShit vilken V-form! Mycket mycket najs :emo-thumb
12 november, 2006 at 09:50 #931268Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Jag fångade dig! :yahoo:
LÄngtar en aning till dom dagarna, haha bara några månader kvar, sommar och kjol!Ja där sitter jag ju med dubbla tröjor + lånad skjorta Shit va jag frös den dagen trots stekande sommarvärme. Gjorde ju en liten prov-deff under sommaren för att se vad sälen hade under späcklagren. Det va just denna sommardag som jag bestämde mig för att klivs upp på scenen nu i december. Kommer vi stå sida vid sida i BB -57 eller BF (långa klassen)? Lycka till med träning, diet och synen på detta underbara liv
Kram Linda
12 november, 2006 at 09:54 #931269Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Du har fått mycket lats sedan FF förra året
Nu måste väl turen vända ändå?!*ler stort*
Hoppas verkligen det, är jätteglad om jag vuxit minsta lilla, eftersom jag opererades och var borta i några månader (från tung styrka)
Tittade igenom lite bilder nu, (synd att man inte tagit fler)[/b] ska lägga upp vad som hänt de senaste tre åren när jag har lite nya pics, för att det har hänt saker är det ingen tvekan om.
Ser hellre att jag är bulkig som en gris, med lite muskler, än smal. Undrar hur jag kunde gå omkring sådär, ser ut som en pinne, med ett stort huvud HAha!
Ser inte det minsta kvinnlig ut när jag väger 50 – +kg, så sluta träna kommer jag då aldrig göra igen.
Mina rutor har blivit MYCKET bättre, jag kan känna det, men inte se det just nu Haha!Vågar verkligen lägga på mig nu, (synd att jag måste gå ner i vikt snart) har ingen fixering vid att jag har en del fett och vätska, jag vet att jag får bort det och att det är svårt, särskillt för en tjej att lägga på sig ren muskelmassa.
Det har gått mycket bättre för mig när jag bara har käkat på.’
JAg älskar att väga lite mer, HAha!
Har en jäkla väg dit jag vill, men det är bara att kämpa, värsta novellerna här nu, är på sååå gott humör idag, sista dagen på min otursvecka.
Hoppas den leder till tur.
Ska träna med min vän och massör Helena sjögren!Klart vinden vänder nu
12 november, 2006 at 09:59 #931270Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Ja där sitter jag ju med dubbla tröjor + lånad skjorta Shit va jag frös den dagen trots stekande sommarvärme. Gjorde ju en liten prov-deff under sommaren för att se vad sälen hade under späcklagren. Det va just denna sommardag som jag bestämde mig för att klivs upp på scenen nu i december. Kommer vi stå sida vid sida i BB -57 eller BF (långa klassen)? Lycka till med träning, diet och synen på detta underbara livKram Linda
Ja en annan var nära att slänga av sig det lilla man hade på sig, det var bland dom sjukt varmaste dagarna på sommarn juu. Men ja du hade inte mycket fett på kroppen.
Nu i december ska jag bara titta på, shit va snabbjag hade vart om jag hade lyckats bli av med ca 13kg på fyra veckor, tror skinnet hade hängt lite slappt HAha! snyyyyggt!
Så jag kommer hejja på dig tjejen, fasen va kul, en till att skrika rösten hes för.
Hoppas du tävlar nästa år igen, för då möts vi garanterat i de klasserna.
ska köra på båda.Kör hårt!!!
*kramen*
26 november, 2006 at 10:32 #931271Anonym anvandareMembertack för din värmande kommentar baksidan fick jag ingen bra bild på då den vart suddig så du får kolla den nionde ist:)
3 december, 2006 at 21:18 #931272Anonym anvandareMemberAnders Carlsson wrote:tack för din värmande kommentar baksidan fick jag ingen bra bild på då den vart suddig så du får kolla den nionde ist:)DC gav verkligen mersmak & mer motivation.
Denna veckan kommer gå såå sakta.
Lycka till i helgen!10 december, 2006 at 05:08 #931273Anonym anvandareMemberHaha nu har du hamnat på bild i Aftonbladet som är som länk till info om FF:p
11 december, 2006 at 07:20 #931274Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Haha nu har du hamnat på bild i Aftonbladet som är som länk till info om FF:pHAha! jag hörde detta innan idag på mässan, sen fick jag höra det på jobbet, jag fattade ingenting. Går in och kollar och där är en jäkla mongobild :ph34r: Gulligt! absolut. ehööö 😮
11 december, 2006 at 07:40 #931275Anonym anvandareMemberDags o snabbt som fan ta en dejt va?
Eller vad säger Du Lottis-Pottis? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.