Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 233 total)
  • Author
    CamillaJ wrote:
    Är jag SÅ dålig på att räkna…jag får det till 16 veckor till påsk?? Är inte tävlingen på påskhelgen??

Men schemat ser stabilt ut!! Det kommer gå hur bra som helst!

Neeeej! Haha det var jag som skrev en siffra fel. 16 veckor… :| Men! det är ändå FEM veckor mindre än förra gången, men det kommer bli kalas, kommer till och med bli bättre!
    BRa att du håller koll på mig gumman, lova att göra det i fortsättningen också, det är nu det verkligen kommer behövas, jag har ingen gubbe här hemma som ser efter mig, så man vet inte hur det hela kan sluta :D

;)

Jag lovar oxå att håla koll på dig på gymmet. Och visst kommer det att gå bra :emo-thumb . Har ju sett dig i action så det kan inte gå åt skogen med den träningen och vikterna du kör.

Kommer snart tillbaka till gymmet efter att låtit kroppen vila och efter att ha lagt på mig ett lager fett.
    Mat är gott nu när jag kan äta

emiladrian wrote:
    Jag lovar oxå att håla koll på dig på gymmet. Och visst kommer det att gå bra :emo-thumb . Har ju sett dig i action så det kan inte gå åt skogen med den träningen och vikterna du kör.

Kommer snart tillbaka till gymmet efter att låtit kroppen vila och efter att ha lagt på mig ett lager fett.
    Mat är gott nu när jag kan äta

MAt är extra gott när man får äta igen efter en diet.
    Sen finns det vissa grejer som man kanske undviker ett tag.
    Jag såg dig på scen! :P HUr kändes det?
    Jag hade skrikit i två dar och hade knapps sovit någonting, var helt färdig när ni kom ut, tyvärr…
    Tycker också det är synd att ni & BF tjejerna tävlar där nere och inte där uppe,men det är väl en kostnadsfråga.
    Är du taggad på att köra igen el vill du bara ta det lugnt och reflektera på den här tiden nu?
    Vad låg du på för fett % när du tävlade? och innan?

Hehe! jo visst kör jag hårt, men jag är ändå klen tycker jag.
    Sen vad som finns kvar under späcket ska också bli intressant, efter tävlingarna nästa år har jag inget som stoppar mig från att växa, som jag hade i början av detta året, så då ska jag brassa på och växa till mig lite mer.

Njut nu och Kör hårt sen vännen!
    Kommer hålla koll på dig med, så du kör lika hårt ;)
    Kraaam

Eva-Lotta wrote:
    MAt är extra gott när man får äta igen efter en diet.
    Sen finns det vissa grejer som man kanske undviker ett tag.
    Jag såg dig på scen! :P HUr kändes det?
    Jag hade skrikit i två dar och hade knapps sovit någonting, var helt färdig när ni kom ut, tyvärr…
    Tycker också det är synd att ni & BF tjejerna tävlar där nere och inte där uppe,men det är väl en kostnadsfråga.
    Är du taggad på att köra igen el vill du bara ta det lugnt och reflektera på den här tiden nu?
    Vad låg du på för fett % när du tävlade? och innan?

Hehe! jo visst kör jag hårt, men jag är ändå klen tycker jag.
    Sen vad som finns kvar under späcket ska också bli intressant, efter tävlingarna nästa år har jag inget som stoppar mig från att växa, som jag hade i början av detta året, så då ska jag brassa på och växa till mig lite mer.

Njut nu och Kör hårt sen vännen!
    Kommer hålla koll på dig med, så du kör lika hårt ;)
    Kraaam

Lämnar dörren öppen för att tävla igen. Tyckte det var väldigt kul och värt resan.
    Formen var jag väldigt nöjd med att ha kunnat fixa samt att jag lyckades. Näst sista vekan låg jag på 5,7% med gick ner ytterligare 2 kilo sista veckan. Hamnade på 65,2kg.
    Dessvärre är jag väldigt missnöjd med placeringen och att jag rasade så mycket i vikt. så det blir kanske en sporre i framtiden.

Börjar få lite ångest över all mat och godis som jag ätit så jag kommer nog ner till gymmet snabbare än tänkt. klättrar lite på väggarna.

emiladrian wrote:
    Lämnar dörren öppen för att tävla igen. Tyckte det var väldigt kul och värt resan.
    Formen var jag väldigt nöjd med att ha kunnat fixa samt att jag lyckades. Näst sista vekan låg jag på 5,7% med gick ner ytterligare 2 kilo sista veckan. Hamnade på 65,2kg.
    Dessvärre är jag väldigt missnöjd med placeringen och att jag rasade så mycket i vikt. så det blir kanske en sporre i framtiden.

Börjar få lite ångest över all mat och godis som jag ätit så jag kommer nog ner till gymmet snabbare än tänkt. klättrar lite på väggarna.

Det låter bra det, kommer behöva det, tror jag.

Haha! förstår dig, de flesta som tävlat pratar om vad och hur mycket de äter nu efter diet, rätt roligt att lyssna på faktiskt, galet vad maten kan göra med oss. Men man är beroende av den och så är det så fruktansvärt gott med mat, iallafall andras mat, min egen skulle jag kunna hoppa över :frust:

Tränat på almedals gym nu i två dar, ska göra det resten av veckan med ser det ut som.
    Men vi ses snart på gymmet, tränar inte på vårt gym i mellandagarna heller, så du kommer nog ha gått upp några kilo till när vi ses nästa gång.
    Å du.. ha inte ångest, du kan reglera det sen, det ä jul nu :P

Kram på dig sålänge vännen

Lotta när får vi se dig träna i Lödde med Jimmy ?:) kör hårt :emo-thumb

Martin.P wrote:
    Lotta när får vi se dig träna i Lödde med Jimmy ?:) kör hårt :emo-thumb

Haaalloooo!
    I mellandagarna vännen, som det ser ut nu iallafall, om jag inte får nått konstigt ryck och vill stanna hemma och den risken vore konstig om den ens fanns :D hemma är man tillräckligt ofta ändå.
    Ska bli jäkligt kul att testa på ert gym! :P

Jag började med mitt nya tränings-schema i… söndags var det väl, den dagen försov jag mig, vaknade 17 och gymmet stänger 19, kom ner hade en halvtimma på mig… KANOOOOON :|
    Hann köra igenom framsida ben ganska bra, men fick hoppa över magen.

Alltså fick jag köra magen igår, (hoppar aldrig över någonting) tillsammans med Axlar och vader.
    Idag skulle jag kört Hams, gluteus och mage. Men får köra magen imorgon tillsammans med rygg & trapz istället. Rörigt det bleeev! Men jag har ändå koll-:ph34r:

Igår, idag och resten av veckan kör jag och Peter på almedals gym, vi kör inte samma musklegrupper, men ändå… så jag tog inte vilodagen igår som jag skulle och kommer köra ända fram till helgen nu, alltså blev min testvecka för det där schemat inge vidare :D
    Det är som det brukar med mig, virrpanna, men jag joxar alltid ihop det på något vis, det ska nog bli struktur efter jul, allt är alltid lite rörigt dagarna jul & nyår.

Vi tog lite bilder med Haha! Sjuka och fula som vi är, blev det väldigt… HEMSKA bilder.
    Har inte fixat in photoshop (så jag kan inte förminska bilderna) i denna datorn som jag köpte i helgen. Så det får vänta lite tyvärr :(

*kokyss*

okey va roligt :) Ida kommer med hit i mellandagarna så får vi köra nått pass alla 4 tillsammans :nod :P

Eva-Lotta wrote:
    Haaalloooo!
    I mellandagarna vännen, som det ser ut nu iallafall, om jag inte får nått konstigt ryck och vill stanna hemma och den risken vore konstig om den ens fanns :D hemma är man tillräckligt ofta ändå.
    Ska bli jäkligt kul att testa på ert gym!
    Martin.P wrote:
    okey va roligt Ida kommer med hit i mellandagarna så får vi köra nått pass alla 4 tillsammans :nod

:read: ööö, hur ska jag komma undan nu? :helpme: Haha! känns som att, skulle ni ha ett sånt där lekrum för barn på erat gym så är det nog dit in jag ska lämnas, så kan ni komma och hämta mig när ni tränat färdigt.
    Har hört att Ida är stark och det är ju bara att titta på dig och Jimmy så… :( kan vi vänta nått år el två? HAha!

Ska bli kul att träffa er, vart bor Ida?

Nu kommer du aldrig undan :P klart vi ska köra stenhårt alla ingenstans o gömma sig :nono: bara rent stål ;)
    Ida bor utanför göteborg i kinna ja ska bli skoj :friends:

Sittande lårcurl (vit maskin, Damit good)[/b]
    50kg/uppvärmning
    110kg/7
    110kg/max*2 (lite hjälp av Peter på slutet)[/b]

Liggande lårcurl (svart maskin)[/b]
    70kg/max
    90kg/7
    100kg/max

Raka mark på pall med hantlar
    17,5kg/max*3 (värdelöst)[/b]

Frontböj, breda djuuupa (ny på den här, grym!)[/b]
    20kg/uppvärmning
    40kg/max*2

Transverse Abduction – gluteus lufttrycksmaskin :D ([http://www.exrx.net/Articulations/Hip.html#anchor847983 http://www.exrx.net/Articulations/Hip.html#anchor847983%5D)
    40? dropset/max*3

Transverse Adduction – samma fast ljumskarna (flera år sedan jag körde den, BRUTALt ont!)[/b]
    70kg/max
    90kg/max
    110kg/max*2

Hittade också en maskin jag inte testat förut, ”hästsparksmaskin” får jag väl kalla det, vet inte vad den kallas, gluteus iallafall, kändes lite disco.
    Krämade ut det sista där, skulle ge mig på utfall sedan, men jag skakade såpass mycket att det var meningslöst. Körde ett set utfall iallafall…

Nu går jag här på jobbet och har sååå ont, helt sjukt, mina ljumskar känns om man säger så, ska nog fortsätta med den övningen, fick ont ganska snabbt och då menar jag ONT! 😮

Martin.P wrote:
    Nu kommer du aldrig undan :P klart vi ska köra stenhårt alla ingenstans o gömma sig bara rent stål
    Ida bor utanför göteborg i kinna ja ska bli skoj :friends:

Kinna!
    känner en del folk där ute. Kommer från Borås egentligen så det är rätt nära… har varit där ute i skogen en del.
    Då tränar hon säkert på kinna hälsostudio…
    Trodde ni var där nerifrån båda två, shit vad tråkigt, ni verkar vara så kära och så bor ni så långt ifrån varandra. Men det har väl sina fördelar också, att längta efter någonting känns ofta bra, fast det kan vara jobbigt med.
    Inte direkt så man kan ringa över personen ”-kom över så myser vi i soffan och glor på film”

Ingenstanns att gömma sig!? :fever:
    Kände plötsligt en släng av nått, det satte sig på tvären, tror det kallas nervositet Hahaha!
    Nädå det ska bli svajnkul.
    Kommer säkert gå vilse där i dagarna också eftersom jag börjar dieta här nu innan helgen och kommer gå morgonpromenader när jag är nere.
    Hur ska detta sluta!

Damn it, det var inga dåliga vikter, tjejen :emo-thumb

Kul att läsa din journal.
    Lycka till med din satsning

Juliga hälsningar :|

okey coolt ! japps kinna hälsostudio kör hon på :)
    ja de är jobbigt o inte få vara tillsammans hela tiden men som sagt man har nått o längta extra mkt till o de är bra :) sen blir de bara bättre med tiden när man fått lite pengar så man kan flytta ihopp :)
    Är nog snarare jag och Ida o jimmy som får passa oss jävlar vad du var stark i benen ;)
    see you soon and take care

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.