Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 233 total)
  • Author

Just det
    BF skor – Dom svarta pumpsen – säljes[/b]
    Jag vet hur svårt det är att få tag i skor, jag har använt mina en gång, använde två inlägg, ett hälfäste och papper i tån för att jag skulle kunna ha dom på tävlingsdagen, om jag hade skickat skorna i retur för att få ett par andra så hade dom ALDRIG hunnit fram i tid, fyra-fem månader tog det för mig att fixa fram dom svarta pumpsen :D
    Dom är skitsnygga men tyvärr typ en el två st för stora för mig.
    Storlek 6

Jag har 34-35 i vanliga fall, men plötsligt blev dom väl en stl 33 pga att dom blev så tömda på vatten.
    Jag ska slänga upp en bild på pumpsen.
    Så kanske nån tjej slipper allt jobb med att hitta skor, för det vet alla tjejer som tävlat i BF att det är INTE roligt :|

Mmmmm, jnust det….GRRRRRRRRR!
    Du ska lyssna på MIG oxå….så nu tränar du FAN inte förrän du e bra.
    O utbildningen tar vi anytime, du vet ju hur jag jobbar så….

Eva-Lotta wrote:
    Det är inte roligt :(
    Jag vill träääna!
    nu har jag varit sjuk en vecka, det vill inte släppa, igår gick jag till gymmet, körde ett superlätt pass, brukar vara dålig på att ta det lugnt, men jag gick till gymmet och körde typ 25 minuter lätt träning, bröst och hams.
    Men det skulle jag låtit bli, visste det, så varför lyssnade jag inte på mig själv???
    Lite för ivrig antar jag…
    Lätt att denna förkyldninen håller i sig en vecka till 👿
    eftersom det är jul till helgen så känns det ganska frustrerande :frust:

vilar gärna en vecka till.. men helst inte nu. haha! mÅste få koll på formen igen…
    Gör inget att man är lite svullen, det blir så, men jag vill inte känna att jag tappar muskler :nerd:
    det inget jag har på lager direkt…

Fredda, vad tar du för en lektion i bodybuilding? Jag vill oxå se ut som Ann-Grethe! ;)

Linn wrote:
    Fredda, vad tar du för en lektion i bodybuilding? Jag vill oxå se ut som Ann-Grethe! ;)

Linn glöm det!
    min coach snor du inte haha! du kan få lektioner av mig sen ;)

Eva-Lotta wrote:
    Linn glöm det!
    min coach snor du inte haha! du kan få lektioner av mig sen ;)

haha.. börjar Lottis bli kaxig?

Var stolt att du tagit dig upp på scen.. men få inte övermod nu va! Been there, done that.. ;)

Linn wrote:
    haha.. börjar Lottis bli kaxig?

Var stolt att du tagit dig upp på scen.. men få inte övermod nu va! Been there, done that.. ;)

Mouuuhhahahaha! :D *blinkblink*

Jag ska ha ögonen på dig tjejen:whistle: . Vi ses ….Krya på dig nu:D .
    Kram Åsa

Läängesen man såg dej lotta, gammal boråsare som du är :emo-thumb ! Men när ja såg dej på Lucia tappa ja nästan hakan.. Grymt vältränad! Riktigt grymt.. :bb2: ;)

hahah! coolt!
    Världen är liten.
    Det va väl inte så mycket att tappa hakan för denna gången, men jag hoppas på det i framtiden, jag har min coach och min envishet. det kommer man lång på.

Nu får vi gamla Boråsare visa vart skåpet ska stå… :emo-thumb
    Linn tycker jag blivit kaxig…. haha man kan ju låtsas iallafall… :| ;)

malakai wrote:
    Läängesen man såg dej lotta, gammal boråsare som du är :emo-thumb ! Men när ja såg dej på Lucia tappa ja nästan hakan.. Grymt vältränad! Riktigt grymt.. :bb2: ;)
    Eva-Lotta wrote:
    hahah! coolt!
    Världen är liten.
    Det va väl inte så mycket att tappa hakan för denna gången, men jag hoppas på det i framtiden, jag har min coach och min envishet. det kommer man lång på.

kul att du var och kollade, hoppas du blev sugen på att tävla, kanske vi ses backstage nån gång :emo-thumb

Mini Åsa wrote:
    Jag ska ha ögonen på dig tjejen:whistle: . Vi ses ….Krya på dig nu:D .
    Kram Åsa

Hehe!
    Det hoppas jag, du får lätt ge mig kritik också gumman, lyssnar på dig och din karl.

Kramkram

GOD JUL[/b] tjejen, njut av all god mat och ta nya tag efter nyår!! :bb3: Det ska jag göra!

Linn wrote:
    GOD JUL[/b] tjejen, njut av all god mat och ta nya tag efter nyår!! :bb3: Det ska jag göra!

tack desamma vännen, jag behöver inte käka mer, men man vet hur det blir, yes!!! super nya tag efter jul, fan va jag längtar efter att få träna igen!

God jul [/b] :friends:

TÄnkte visa hur mycket som kan hända på bara några dagar, visar bara ansiktet nu, kroppen får vi se om jag vågar sen…
    det blir efter jul, fast då är det ju än värre (skrattar)

Det är ju inte fräscht att vara för smal i ansiktet… men man kan väl vara nått mitt emellan….:

här ser ni hur mycket jag har gått upp i ansiktet, halsduken döljer ändå dubbelhakan och mascaran döljer den värsta svullnaden.

Härligt å se när det börjar gå åt andra hållet igen.

God Jul allihopa!!![/b];)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.