Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 233 total)
  • Author
    Eva-Lotta wrote:
    Det är ju inte fräscht att vara för smal i ansiktet… men man kan väl vara nått mitt emellan….:

här ser ni hur mycket jag har gått upp i ansiktet, halsduken döljer ändå dubbelhakan och mascaran döljer den värsta svullnaden.

Härligt å se när det börjar gå åt andra hållet igen.

God Jul allihopa!!![/b];)

tycker du e lika söt på alla fotona Lottis….

God jul på dig me :bb2:

Vadå dubbelhaka? Om du har en sån i den där formen, har en annan nog minst två om inte tre dubbelhakor :whistle: :D

Ha nu en riktigt härlig jul!

Merry X-mas!! Hoppas du får massa fina presenter!
    Ska bli skönt med vila några dagar och massa mat. :) Hoppas min förkylning släpper nu ihelgen bara, du som spridit dina virus här på Body? :

(mycket sötare när du har mer klämgooa kinder ;) )

GOD JUL [/b]

Hoppas man får se dig på scenen igen till våren.;)

Ho ho ho….Merrrrrry Christmas[/b]

Mega prutt och kram från Linda

Gott nytt jul och akta dig för de feta prinskorvarna, för du skall ju upp snart igen8)

Gott nytt år gumman!! :worship: :worship:

nu kan det bara bli bättre och bättre :emo-thumb

Kram

Samma :emo-thumb

Å du nu är det inte långt till våran kommande bowling turnering!! hehe… kan bli hur bra som helst med sprit och allt haha el inte :|

Gott ny och god fortsättning

Tess wrote:
    Gott nytt år gumman!! :worship: :worship:

nu kan det bara bli bättre och bättre :emo-thumb

Kram

Du skulle se min dubbelhaka.. Du har skitsnygga kindben (oavsett form), DET är jag avundsjuk på! Jag måste vara tokdeffad för att inte se ut som en fotboll i facet… :

GOTT NYTT ÅR!! [/b]
    Vad har du för planer för 2006?

:fun: Gott Nytt År [/b]:fun:

Lycka till med byggandet under 2006 :bb2:

[img=http://img522.imageshack.us/img522/5976/linda13uu.jpg]

Var har ni tagit vägen du å monstret? Saknar era journaler! ;)

Hellooo götten fölk :)
    Både jag och monstret har nog gått lite i vinter ide, vi gömmer oss under den tjocka pälsen och njuter av livet, el kämpar med livet hahaha!

Har börjat jobba helt igen (vi var lediga en massa innan jul, typ varje fredag och så tog jag ledigt med dieten, men nu är det 100% jobb) urk!

Me LOttis potts persson har precis tagit ett stort beslut och därmed kommer jag inte kunna påbörja och fullfölja någon diet nu, kommer vara tvungen att vila iallafall i två veckor i slutet av feb i början av mars, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan jag kan köra fullt ut igen, men jag ska garanterat satsa på målet BF och BB till Lucia igen nästa år och då hoppar jag att ni kommer se en del skillnad i min fysik. :bb2:

Min träning går just nu hur bra som helt, jag har en sån super energi och motivation att jag tror den skulle kunna ta mig vart som helst, hahha! så härligt!
    Jag räknar inga kalorier, men jag ska såsmåningom börja se efter hur mycket jag äter och kanske lägga mig runt 2600kcal om dagen, vi får se..

Jag har börjat skriva träningsdagbok, den har jag med mig varje gympass, där skriver jag ner vad jag kör, hur tungt jag kör och på ett visst schema…
    Har satt upp som mål att öka i vikter varje pass, om det så blir ett kilo emellanåt.. haha jag ska växa!
    Slutar jag öka, drar jag på mer vikter och kör kanske tre reps istället för åtta, då vet jag att styrkan tar sig:)
    el så byter jag övning och går tillbaka till den gamla när jag inte ökar nått mer i den ”nya” övingen…
    skriver också upp mina kosttillskott, hur motivationen, intensiteten osv har varit under passet, skriver om det var nått annat som hände under passet el dagen också, så man kan dra paraleller mellan dom olika passen och se varför det blev si en gång och så den andra gången, klockrent!

Mwwahahaha!
    make room!!! ;)

Eva-Lotta wrote:
    Hellooo götten fölk :)
    Både jag och monstret har nog gått lite i vinter ide, vi gömmer oss under den tjocka pälsen och njuter av livet, el kämpar med livet hahaha!

Har börjat jobba helt igen (vi var lediga en massa innan jul, typ varje fredag och så tog jag ledigt med dieten, men nu är det 100% jobb) urk!

Me LOttis potts persson har precis tagit ett stort beslut och därmed kommer jag inte kunna påbörja och fullfölja någon diet nu, kommer vara tvungen att vila iallafall i två veckor i slutet av feb i början av mars, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan jag kan köra fullt ut igen, men jag ska garanterat satsa på målet BF och BB till Lucia igen nästa år och då hoppar jag att ni kommer se en del skillnad i min fysik. :bb2:

Min träning går just nu hur bra som helt, jag har en sån super energi och motivation att jag tror den skulle kunna ta mig vart som helst, hahha! så härligt!
    Jag räknar inga kalorier, men jag ska såsmåningom börja se efter hur mycket jag äter och kanske lägga mig runt 2600kcal om dagen, vi får se..

Jag har börjat skriva träningsdagbok, den har jag med mig varje gympass, där skriver jag ner vad jag kör, hur tungt jag kör och på ett visst schema…
    Har satt upp som mål att öka i vikter varje pass, om det så blir ett kilo emellanåt.. haha jag ska växa!
    Slutar jag öka, drar jag på mer vikter och kör kanske tre reps istället för åtta, då vet jag att styrkan tar sig:)
    el så byter jag övning och går tillbaka till den gamla när jag inte ökar nått mer i den ”nya” övingen…
    skriver också upp mina kosttillskott, hur motivationen, intensiteten osv har varit under passet, skriver om det var nått annat som hände under passet el dagen också, så man kan dra paraleller mellan dom olika passen och se varför det blev si en gång och så den andra gången, klockrent!

Mwwahahaha!
    make room!!! ;)

Oj oj här har vi en bestämd dam8)
    Gött att höra, kör nu inte för hårt, för jag har hört att tjejer kan få extra mycket muskler:happy:

Bra inställning gumman och motivationen på Topp!!

kör hårt nu girl!! du är en guldklimp!!! :bb3: :worship:

Angående beslutet hoppas jag du tänkt både en, två och tre gånger.. men det tvivlar jag inte på! ;)

Kör hårt och bygg mycket muskler nu! Du blir ju oxå snart senior = får det tufft! :bb3:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.