Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis kämpar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2006 at 14:51 #931141Anonym anvandareMember
I`m behind You, all the way…..
Eva-Lotta wrote:Hellooo götten fölk
Både jag och monstret har nog gått lite i vinter ide, vi gömmer oss under den tjocka pälsen och njuter av livet, el kämpar med livet hahaha!Har börjat jobba helt igen (vi var lediga en massa innan jul, typ varje fredag och så tog jag ledigt med dieten, men nu är det 100% jobb) urk!
Me LOttis potts persson har precis tagit ett stort beslut och därmed kommer jag inte kunna påbörja och fullfölja någon diet nu, kommer vara tvungen att vila iallafall i två veckor i slutet av feb i början av mars, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan jag kan köra fullt ut igen, men jag ska garanterat satsa på målet BF och BB till Lucia igen nästa år och då hoppar jag att ni kommer se en del skillnad i min fysik. :bb2:
Min träning går just nu hur bra som helt, jag har en sån super energi och motivation att jag tror den skulle kunna ta mig vart som helst, hahha! så härligt!
Jag räknar inga kalorier, men jag ska såsmåningom börja se efter hur mycket jag äter och kanske lägga mig runt 2600kcal om dagen, vi får se..Jag har börjat skriva träningsdagbok, den har jag med mig varje gympass, där skriver jag ner vad jag kör, hur tungt jag kör och på ett visst schema…
Har satt upp som mål att öka i vikter varje pass, om det så blir ett kilo emellanåt.. haha jag ska växa!
Slutar jag öka, drar jag på mer vikter och kör kanske tre reps istället för åtta, då vet jag att styrkan tar sig:)
el så byter jag övning och går tillbaka till den gamla när jag inte ökar nått mer i den ”nya” övingen…
skriver också upp mina kosttillskott, hur motivationen, intensiteten osv har varit under passet, skriver om det var nått annat som hände under passet el dagen också, så man kan dra paraleller mellan dom olika passen och se varför det blev si en gång och så den andra gången, klockrent!Mwwahahaha!
make room!!!13 januari, 2006 at 16:50 #931142Anonym anvandareMemberDu verkar minst sagt vara på G! :bb2:
HÄRLIGT LOTTIS!!!Kör på bruden :emo-thumb
Kram kram
13 januari, 2006 at 19:06 #931143Anonym anvandareMemberVill bara önska dig lycka till med vidare tävlingssatsningar!
Kör hårt!13 januari, 2006 at 19:17 #931144Anonym anvandareMember:yahoo: Lottis mot nya mål!! Härligt!
14 januari, 2006 at 01:19 #931145Anonym anvandareMemberLinn wrote:Angående beslutet hoppas jag du tänkt både en, två och tre gånger.. men det tvivlar jag inte på!Kör hårt och bygg mycket muskler nu! Du blir ju oxå snart senior = får det tufft! :bb3:
Visst är det så, det kommer bli jätte tufft, jag vill verkligen köra på byggning, det är så sjukligt kul att jag struntar i om jag kommer sist (gaaa säger jag nu) hahaha! Klart jag vill stå där högst upp…
en dag så!!!Visst har jag har tänkt en, två och 200 gånger, lite smått genom åren också, nu har jag tagit mitt slutgiltiga beslut ingen återvändo,
sen får vi se om jag ångrar mig hahaha!
Har alltid haft som motto att aldrig ångra det jag gör. Det har funkat bra hittillsKram gumman och tack för dina rader
14 januari, 2006 at 01:24 #931146Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Oj oj här har vi en bestämd dam8)
Gött att höra, kör nu inte för hårt, för jag har hört att tjejer kan få extra mycket muskler:happy:Oj då får jag nog ta det lungt så jag inte får sånadäringar benmuskler hahaha!
Fyra dagar i veckan kör jag, och då kör jag hårt, antar och hoppas att det kommer ge mig resultat, mindre träning, tyngre träning, mer vilatoppen att du tjoppar in va du tycker *tummen upp*
14 januari, 2006 at 01:25 #931147Anonym anvandareMemberTess wrote:Bra inställning gumman och motivationen på Topp!!kör hårt nu girl!! du är en guldklimp!!! :bb3: :worship:
Gud va du är söt, det värmer i hela mig 😮
Nu kämpar vi och njuter av det goda14 januari, 2006 at 01:27 #931148Anonym anvandareMemberAngelica och Camilla!
helt klart härligt i huvudet att vara offseason haha!
Nu kör vi!14 januari, 2006 at 20:23 #931149Anonym anvandareMemberSåhär ser skorna ut som jag vill bli av med pga av att dom är så mycket för stora.
Det är ett par 6:orDom är redan tjingade, men passar dom inte damen så hojtar jag till igen.
Tycker absolut inte man kan få tag i ett par läckrare pumps :up:
Jag är perfektionist och kunde inte nöja mig med sämre mohuhahaha! tyvärr så har jag ju minifeats… haha!14 januari, 2006 at 21:22 #931150Anonym anvandareMemberDe
14 januari, 2006 at 21:42 #931151Anonym anvandareMemberriktigt, riktigt snygga skor. Tyv
15 januari, 2006 at 15:21 #931152Anonym anvandareMemberSofia4_4 wrote:riktigt, riktigt snygga skor. Tyvärr är de inte min storlek. Vart har du köpt de ifrån? Kan du inte byta de för din storlek? De kommer att passa dig.Jag ska köpa nya sådanna, men det fanns inte en chans i världen att jag skulle hinna få den andra storleken i tid
Tog mig ca fyra månader att få skorna, fick fel storlek första gången, sen beställde jag nya och dom kom som tur var veckan innan tävling, annars hade det varit riktigt kört! fick ha hälfärste (det som sitter kvar) två ilägg och papper i tån! haha så jag tänkte att man kunde skona nån goer tjej från all den pinan jag fick genomgå.Älskar som sagt va skorna, men jag ska beställa ett par femmor, man får som sagt va tänka på att fötterna blir mindre när tömmer kroppen på vätska och går ner i vikt.
Ja det är inte lätt att vara en 34 i sko storlek hahah!
15 januari, 2006 at 15:23 #931153Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:De är riktigt snygga!Så….du har vl inte missat ditt PM?
Tänkte vi kan träffas nästa helg, har fastnat som en soffpotatis är hemma.
Gud måste börja röra på mig hahaha! sicket problem, jobbet gör att man blir totalt utmattad. ska snart dra till gymmet och köra armar.det är US storlek tror jag….
skriver Pm istället
15 januari, 2006 at 15:54 #931154Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Jag ska köpa nya sådanna, men det fanns inte en chans i världen att jag skulle hinna få den andra storleken i tid
Tog mig ca fyra månader att få skorna, fick fel storlek första gången, sen beställde jag nya och dom kom som tur var veckan innan tävling, annars hade det varit riktigt kört! fick ha hälfärste (det som sitter kvar) två ilägg och papper i tån! haha så jag tänkte att man kunde skona nån goer tjej från all den pinan jag fick genomgå.Älskar som sagt va skorna, men jag ska beställa ett par femmor, man får som sagt va tänka på att fötterna blir mindre när tömmer kroppen på vätska och går ner i vikt.
Ja det är inte lätt att vara en 34 i sko storlek hahah!
16 januari, 2006 at 09:22 #931155Anonym anvandareMemberJ
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.