Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 233 total)
  • Author
    Lina wrote:
    Jättesnygga skor! Tror det får bli sånna för min del också. :) Minns du vad modellen heter?

Haha ojoj tyvärr…
    jag letade och letade, fanns hundra modeller, kommer få leta igen jag också, jag är tyvärr inte den smarta typen, som skriver upp osv, en läxa man kanske lär sig till slut ;)

Kan det vara någon av dem här tro??? 8)

[http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=SED420-B-LE http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=SED420-B-LE%5D

[http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=8220 http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=8220%5D

Lina wrote:
    Kan det vara någon av dem här tro??? 8)

[http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=SED420-B-LE http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=SED420-B-LE%5D

[http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=8220 http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=8220%5D

Tjo! det är den första skon :)

Uppdatering girl !!!!!!!!! vad händer:bb:

HEeeeLLoooo :friends:

*diggar i stolen*

JAg mår sååå bra just nu.
    Träningen går hur bra som helst :emo-thumb
    MEEN maten skulle jag kunna sköta bättre, äter fortfarande inte enligt nått visst uträknat schema. Vill göra det, men det är så mycket just nu (bla mitt uppe i en separation)
    Jag skriver upp mina pass, precis som jag sa att jag skulle göra, det är verkligen en fördel att se på papper hur träningen går.
    Jag skulle träna fyra pass i veckan, men det funkar inte för mig, så jag har lagt på ett pasas till och om jag skulle missa ett pass så är det inte i hela världen…

JUst det!!!
    jag har skadat min högra axel igen, asså det är nästan pinsamt… borde vetat bättre.
    Körde ett stenhårt axelpass, började med framsida, sen höger axel pajad, kan inte köra baksida, så jag ska vila den så mycket jag kan, sen ska jag alltid köra baksida först i mina axelpass och aldrig köra så hårt igen, Tyvärr *snyfftsnyfft*:(

Nu när jag inte ska tävla som junior (eftersom jag är för gammal : ) haha så vet jag inte exakt när jag ska upp igen… borde bygga på mig en hel del, byggningen är min grej, kanske kör på Bf tills jag blivit stor nog hahaha!

Nu ska jag gå ut och gå en promenad

kul att läsa om dig igen!!

kör på o bygg bara nu!! gör du rätt i!

Eva-Lotta wrote:
    HEeeeLLoooo :friends:

*diggar i stolen*

. Vill göra det, men det är så mycket just nu (bla mitt uppe i en separation)

Ok sedan när har du bestämt dig att vi inte ska vara gifta längre;) :D

Nä men asså sånt är inte kul att gå igenom. Se till att växa nu och kör på du kommer må bra igen när allt är över. och jag finns på msn ;)

Hejsan!!
    Jag tyckte jag såg dig på ICA där jag bor, för nån vecka sen, bor du lååångt uppe på hisingen? ;)
    Jag skriver också ner varje pass jag kör, blir mycket enklare att hålla koll på allt. :up:
    Tror du att du kommer gå upp på scen i år då? Eller har du kanske inte bestämt dig alls för något än?

geo wrote:
    Fler öbor! :up:

Ja precis å tyvärr måste jag säga… tar sån väldans tid ner på stan ju! :(
    Men det är mysigt här också eftersom det finns lite mer natur här än i stan! ;)

Ajdå, inte kul med axeln. Men skönt att höra att du mår som en prinsessa annars – du måste ju uppdatera lite oftare så man vet att du lever :D Nej, jag vet… jag borde också dra ner på mitt surfande rätt mycket – tar alltför mycket tid, hur kul det än är.

Usch vad trist med din axel…:(
    Du får se till att vara extra laddad när du kör de andra passen!

Har inte varit in här förr tror jag 😮 , men hjälp vad många Göteborgare, känner mig lite utanför….:whistle:

Men hoppas att allt annat går bra iaf. :up:

Linda G Är det nått de flesta här är beroende av är det internet, endorfiner o pulver…:D

Tjohoo bruden :D

Jag har inte bestämt mig riktigt än, vill komma ut i betydligt bättre form, fast scenvana är ju också ett plus så det kanske bara är att köra på och satsa på lucia nu iår.
    Får se hur jag återhämtar mig och hur lång tid det tar att komma tillbaka nu när jag ska göra en grej för mig själv här snart, sen så hoppas jag min axel repar sig så jag kan köra på som jag vill, nu känns det lite tråkigt, men jag kör på och motivationen är hög :D

Ett tjockt lager fett och ett fett leende är det som ligger på lotta nu…. det är bara att njuta hahaha! tänkte lägga upp kosten nu till helgen, börjar nog lite smått ikväll.

Visst va det mig du såg i länsman, bor bakom affären….
    vart bor du?
    Kanske till och med tränar på samma gym?

Ha de gott tjejen :friends:

mariia wrote:
    Hejsan!!
    Jag tyckte jag såg dig på ICA där jag bor, för nån vecka sen, bor du lååångt uppe på hisingen? ;)
    Jag skriver också ner varje pass jag kör, blir mycket enklare att hålla koll på allt. :up:
    Tror du att du kommer gå upp på scen i år då? Eller har du kanske inte bestämt dig alls för något än?
    Lalla wrote:
    Usch vad trist med din axel…:(
    Du får se till att vara extra laddad när du kör de andra passen!

Har inte varit in här förr tror jag 😮 , men hjälp vad många Göteborgare, känner mig lite utanför….:whistle:

Men hoppas att allt annat går bra iaf. :up:

Linda G Är det nått de flesta här är beroende av är det internet, endorfiner o pulver…:D

Ja tycker det är kul att få besök av lite grabbar också :friends:
    Råkade tappa min dator i golvet precis när jag köpt ett nytt nätverkskort, så kortet gick sönder, kanske var bra, för nu sitter jag inte här alls mycket.
    Men det lär bli så igen… när jag fixat ett och annat. man blöir ju så beroende.

Extra laddad kan man ju säga att jag är när jag tex kör ben, kommer ha buggar stora som hus om några månader hahaha, och en liten överkropp, sketa snyggt :emo-thumb

titta gärna in igen

*smisk på glutten*

Eva-Lotta wrote:
    Tjohoo bruden :D

Jag har inte bestämt mig riktigt än, vill komma ut i betydligt bättre form, fast scenvana är ju också ett plus så det kanske bara är att köra på och satsa på lucia nu iår.
    Får se hur jag återhämtar mig och hur lång tid det tar att komma tillbaka nu när jag ska göra en grej för mig själv här snart, sen så hoppas jag min axel repar sig så jag kan köra på som jag vill, nu känns det lite tråkigt, men jag kör på och motivationen är hög :D

Ett tjockt lager fett och ett fett leende är det som ligger på lotta nu…. det är bara att njuta hahaha! tänkte lägga upp kosten nu till helgen, börjar nog lite smått ikväll.

Visst va det mig du såg i länsman, bor bakom affären….
    vart bor du?
    Kanske till och med tränar på samma gym?

Ha de gott tjejen :friends:

Ok, ja scenvana är ju bra att ha!! Men du har ju lite vana redan nu! :)
    Det skulle vara roligt att se dig igen, så hoppas din axel läker! Jag har själv haft problem med en axel så jag har inte kunnat träna överkroppen överhuvudtaget så bra. Men nu är den bra igen, hoppas jag iallafall!!
    Jaha jag bor bara en liten bit från affären jag också.. hmm ja de kanske vi gör! :) Men inte troligt…jag tränar på ”Länsmansgårdens motionscentrum” som ligger här i området, men skulle helst vilja träna på exhale eller nåt annat ställe. Men det får duga!! Är det där du tränar?

Lycka till med din grej du ska göra!! :up:
    Ha de så bra! :bb:

Hejsan Lotta, kul att se att du kämpar vidare, hoppas få se dej å Linda på scen snart igen! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.