Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 233 total)
  • Author
    geo wrote:
    Buggar=ben? ;)

jepp så ere
    :D

Ripper wrote:
    Hejsan Lotta, kul att se att du kämpar vidare, hoppas få se dej å Linda på scen snart igen! :emo-thumb

Heeeej :D
    Självklart, bättre och hårdare, bara att köra på och bli bättre än man var…
    Linda behöver ju inte bli så mycket hårdare, hard as a rock that girl!
    Hoppas det går bra för dig, hänger inte med här inne längre… men det kommer nog tillbaka. Man blir ju lite utanför *snyft* :D

krams på raj beffen

Igår körde jag ett sånt brutalt ryggpass, gott va det.
    Har ont i hela ryggen idag, skönt när det känns som någon har stått med en slägga och hamrat på hela ryggtavlan :kicking:
    Axeln börjar nog bli lite bättre, kände efter igår och det gör inte lika ont, men det är inte värt att köra på så jag tar det lugnt ett tag till, man kan aldrig vara för noga…

:aggresiv:
    Nu ska jag ner och köra hams och biceps.
    Lite mage med kanske, det är fortfaranade det tråkigaste jag vet, MEEEN jag ska se till att det inte syns ;)

Eva-Lotta wrote:
    Heeeej :D
    Självklart, bättre och hårdare, bara att köra på och bli bättre än man var…
    Linda behöver ju inte bli så mycket hårdare, hard as a rock that girl!
    Hoppas det går bra för dig, hänger inte med här inne längre… men det kommer nog tillbaka. Man blir ju lite utanför *snyft* :D

krams på raj beffen

Jepp Linda är sååå het! :fever:,…jo går rätt bra för mej, tränar på iaf!, kör hårdast Lottis och hoppas axeln blir bättre!

KRAM!!! :friends:

FAAAAAAAAAAAAN!!!
    Nu kryper den på…. förkylningen. :(

VILL INTE!!!!

Men man får ta det med ro, slappa, ta det lugnt och vila…
    lätt :| hahaha!
    tycka lite synd om sig själv ;)

Eva-Lotta wrote:
    FAAAAAAAAAAAAN!!!

VILL INTE!!!!

snyfft snyfft host host jag är oxå förkyld. Bra att ta vitaminer Girl och vila yes massor av vila:rtfm:

Eva-Lotta wrote:
    FAAAAAAAAAAAAN!!!

VILL INTE!!!!

Aa lafs, två vitlöksklyftor i näsan e de ba o köra på sen.

Daniel Gustavsson wrote:
    Aa lafs, två vitlöksklyftor i näsan e de ba o köra på sen.

Daniel!!! u får du faktiskt komma och plocka ut dom, ingen bra grej det där Hahaha!

Men vitlök och glutamin ska jag peppra mig med. NU på stuts.

Krya på dig nu Lottis!! Vi har nog drabbats av samma elaka bacill!! :fever:
    Fast jag har bara blivit ”halvsjuk”….hoppas du inte blir sämre nu!

Eva-Lotta wrote:
    Har en bild om hur jag vill se ut eller vad jag tycker är snyggt.

Mina ”förebilder” inom BB är Amanda dunbar och Anne-Grethe
    I Bf så finns det många snygga tjejer..
    Men en som håller alla måtten och som jag tycker är super snygg, det är Pia Marlen Johnsen

sen har vi en annan tjej… Lisa Bickles.. hon kör både BB och Figure.

Svensk tjej.. helt klart vår egen Camilla Ö, behöver nog inte säga varför, hon är farligt snygg och har en fysik som är tokläcker, hon fick midjan att se smalare ut i år, den var/är ganska rak, men jag såg inte det i år, sen rör hon sig som… gaaa.. :kicking: väldigt bra.

Du har helt klart snygga förebilder!! Lycka till med din satsning!!:emo-thumb

Jepp då är man tillbaka! el ja tillbaka och tillbaka, kan ju inte träna riktigt men jag cyklar och går varje dag nu när jag är ledig, blev sjukskriven i tre veckor, detta är sista : Fan va tråkigt, den sista veckan har varit riktigt trevlig att vara hemma från jobbet.

När man ligger som jag gjorde första veckan så känner man hur mycket jobbet och träningen gör, i slutet av första veckan så började jag bli lite små deppig, kände mig helt värdelös som inte ens kunde duscha mig själv liksom… (ett trevligt nöje för någon annan hahaha förutom att man kände sig som en jättebäbis)
    Så jobbigt att bara ligga sådär när man är van vid att jobba, träna och vara i rörelse hela tiden, hade ju haft den där satans förkyldningen (influensan) som alla springer omkring med också, fast jag lyckades hålla den i schack genom att inte träna… så då kändes det ju ännu värre att bara ligga den där veckan, för man hade redan vilat tillräckligt tyckte man.:ph34r:
    Men utan det här brejket hade jag nog inte haft så stor motivation som jag har nu, jag är laddad! inte lite heller!
    Under tiden jag vilade åt jag mycket mycket lite nyttigt, bara massa skräp.
    Tog ledigt från allt.
    Nu när jag är hemma igen är det nya tag och jag har börjat äta bra igen.
    Nu är frågan bara hur jag ska lägga mig… ska iallafall bygga, blir ingen tävling i år, nu handlar det om att bli bätte :P :up:

Föresten… Mina BF skor är fortfarande till salu! dom ligger här bland mina inlägg. dom passade inte tjejen som hade paxat dom ;)

Yes!!!!! Kul att du mår bättre gumman jag har saknat dig verkligen.

Kanon att du promenerar och cyklar. Ät bra mat och då kommer det bli ännu bättre.

Kommer du till NOGP? Plsssssssssssss;)

Vanessa Frykman wrote:
    Yes!!!!! Kul att du mår bättre gumman jag har saknat dig verkligen.

Kanon att du promenerar och cyklar. Ät bra mat och då kommer det bli ännu bättre.

Kommer du till NOGP? Plsssssssssssss;)

Heeeej gumz :)

Jag tror inte det blir så, det är en bit att åka och jag har mycket att fixa med. Vet ingen som ska åka heller, el jag har inte pratat med nån om det. Du kanske vet någon? kan kolla lite själv så får vi se.

hade varit jäkligt kul att träffa dig.

Kramas

Hej Eva-Lotta!

Såg att skorna är storlek 6, vad motsvarar det?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.