Lottis kämpar vidare

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis kämpar vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 233 total)
  • Author
    Silvia wrote:
    Hej Eva-Lotta!

Såg att skorna är storlek 6, vad motsvarar det?

Humm… jag har storlek 34-36 det beror på om det är vinter el sommarskor. I detta fall har man ju inga stumpor så då är jag storlek 34½ ungefär, När jag va nerdeffad så blev ju fötterna mindre, Så det är skitsvårt att säga vilken storlek dom är…. (tänk på detta) men dom va ju mycket förstora.
    Camilla provade dom och hon trodde att det till och med kunde passa en storlek 37…. så det är vad jag chansar på…

size 37

vad glad jag blev att du har skrivit igen tjejen!!….fin avatar!!…

ska bli kul att följa dig..ta det lugnt bara!

kram Tess

Jaaa, vad kul! Löttis in da haus igen. Hoppas du kommer uppdatera lite oftare nu framöver… Kommer hålla stenkoll på dig :P

Eva-Lotta wrote:
    Humm… jag har storlek 34-36 det beror på om det är vinter el sommarskor. I detta fall har man ju inga stumpor så då är jag storlek 34½ ungefär, När jag va nerdeffad så blev ju fötterna mindre, Så det är skitsvårt att säga vilken storlek dom är…. (tänk på detta) men dom va ju mycket förstora.
    Camilla provade dom och hon trodde att det till och med kunde passa en storlek 37…. så det är vad jag chansar på…

size 37

Jag har samma modell i samma storlek och det skulle va 36. Det är stor skillnad mellan stl 6 och 7, provade Åsas och dom var alldeles för stora! Mina 6or känns rätt lagom. Lite trånga, men dom töjer sig nog :emo-thumb

Kul att du är tillbaka på forumet tjejen :up:

Kram kram!

:P
    Haaaallåå alla grymma träningsfolks.[/b]

Nu är sommarn över… :(
    Men jag tycker att det är rätt så schysst att komma in i lite rutiner igen (tog mig friheten att leva livet denna sommarn, men jag tränade också givetvis) har börjat jobba nattskift nu, men vet inte om det är någonting för mig än, gick in i väggen i fredags, trodde jag var någon slags superwoman, men till slut sa det stopp.

Vet så väl hur viktigt det är med vila, särskillt om man ska ställa om kroppen till att vara uppe om nätterna och jobba, det är inte naturligt, så i början ska man väl ta det lugnt, lyssna på kroppen och vila mycket.
    Lotta gör precis tvärt om, sover 4½ timma, tränar stenhårt och cyklar runt halva jorden varje dag, pga att det är så kul nu när hon äntligen fått iordning på sin cykel…
    Kände att det va påväg, men lyssnade inte.
    Vilade två dar, varav ena dagen cyklade hon typ tre mil, det är INTE vila.
    Kanske har lärt mig någonting nu…
    Låg i sängen och kunde inte röra mig, mådde illa… kände mig som en betongklump.
    Utbrändhets-tecken… Det va fruktansvärt och det fick mig att tänka till en och två gånger.
    Nu ska jag testa natten ett tag till.
    Har vart lite grinig sedan jag började, men nu när jag har sovit tillräckligt, sedan i fredags, har det blivit mycket bättre.
    Ska nattskiftet ändra min personlighet, från att vara glad, flummig och positiv, till att bli grinig, lättirriterad och bitter, haha! så är det inte värt att jobba så.
    Men som sagt, denna veckan känns mycket mycket bättre.
    Kanske till och med sovit ”för mycket”.

Jag har tappat bort min coach, el så har han tappat bort mig…
    Vi kanske har gått vilse båda två.
    Men nån gång måste man ju klara sig själv, men det är så ensamt, Fredda!!!!!!!
    *snyftsnyft*
    Behöver nån som ger mig smäll på käften ibland, bokstavligt talat nu alltså hahaha!

Har lagt upp ett nytt kostschema som jag tänkte lägga ut, men nu måste jag käka… har precis vart iväg och kört ett hårt benpass, lämnade cyklen på gymmet, (titta hon lär sig) hoppas den står kvar imorgon bara :D

Det är bara bygge som gäller för mig nu, ingen tävling iår, blir till våren el hösten… får se hur det känns, vill ju vara bättre än förra året.

Väger numera 70kg – 171cm

[/b]

:ike:

peace out!

:friends:
    Härligt att ha dig tillbaka!!

Ta det riktigt försiktigt nu så att du inte går helt in i väggen!
    Cykla 3 mil??! Du är tokig ;)

CamillaJ wrote:
    :friends:
    Härligt att ha dig tillbaka!!

Ta det riktigt försiktigt nu så att du inte går helt in i väggen!
    Cykla 3 mil??! Du är tokig ;)

3mil är ”ingenting” ;) trodde jag Haha!

Det va kul att träffa dig på gymmet, även om vi inte hann tjöta så mycket, gjorde inget bra pass då, det va för sent för mig, hade cyklat för långt med, Hahaha!
    kul att se din förvandling nu, en jävla skillnad från när du va hemma hos min polare då när du var bulkig, GRYMT gumman, nu är det bara att köra järnet.
    *smiskar henne*

hello baby:P

kul att du är back on track !!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    hello baby:P

kul att du är back on track !!!!!

Klart!!! det vet du väl gumman, bara det att jag vart litev seg på att vara här inne.
    Krya på dig nu!
    Nu ska biceps, vader, mage, hams växa tok!

(bildtext)

-ät nu lilla gubben,
    -jag vill inte…. snälla
    -ÄT NU LILLA GUBBEN så du blir stor!
    :(

Va detta nått ni prata om hemma sen el? hahaha ;)

kul att du är tillbaka här så man kan läsa om dina äventyr :)

jag vet hur det är att jobba natt….det tar ett tag innan man vänjer sig…det beror ju oxå på vad man har för typ av jobb. om man måste va aktiv o igång mycket eller om det är stillasittande.
    fördelen med nattjobb är att jag har lättare att äta lite under diet, när jag jobbar natt. men det är ju olika.
    lyssna på kroppen bara!
    kör hårt! men glöm inte vila…

athleticmia wrote:
    kul att du är tillbaka här så man kan läsa om dina äventyr :)

jag vet hur det är att jobba natt….det tar ett tag innan man vänjer sig…det beror ju oxå på vad man har för typ av jobb. om man måste va aktiv o igång mycket eller om det är stillasittande.
    fördelen med nattjobb är att jag har lättare att äta lite under diet, när jag jobbar natt. men det är ju olika.
    lyssna på kroppen bara!
    kör hårt! men glöm inte vila…

Tack mIa [/b]
    betyder mycket att höra det från någon som vet hur det är, får hoppas det blir bättre och bättre, har börjat kolla om det finns ett kvällsjobb igen, men jag vill helst jobba natt, det är fem dagar i veckan, 00:12-06:30 visst är det tufft, men det får ju bli en period om jag nu vänjer mig, hoppas det…

jobbar du skift el bara nätter?

skift måste vara det värsta…

ojoj dax att fixa, dra till jobbet nu, känns fortfarande konstigt, kommer nog ta ett tag att fatta vilken dag det är osv, man upplever en dag två gånger…

*springer iväg*

tack igen :D

jag har jobbat periodvis nätter men bara 10 nätter i månaden. det är inom vården så det är stillsamt iallafall….
    ska dock börja dagtid istället för i längden sliter det med nätter…
    men lycka till!

Tja Lottis!, härligt att du är tillbaka här igen, kör hårt men smart! :up:

Nåra mer skumma drömmar på sistone? ;)

Eva-Lotta wrote:
    Tack mIa [/b]
    betyder mycket att höra det från någon som vet hur det är, får hoppas det blir bättre och bättre, har börjat kolla om det finns ett kvällsjobb igen, men jag vill helst jobba natt, det är fem dagar i veckan, 00:12-00:30 visst är det tufft, men det får ju bli en period om jag nu vänjer mig, hoppas det…

jobbar du skift el bara nätter?

skift måste vara det värsta…

ojoj dax att fixa, dra till jobbet nu, känns fortfarande konstigt, kommer nog ta ett tag att fatta vilken dag det är osv, man upplever en dag två gånger…

*springer iväg*

tack igen :D

He he, korta pass du jobbar…18 minuter. ;)
    Jag jobbar ( och har jobbat ) natt i flera år och trivs bra med det.
    Men det beror på person till person, hur man sover och så vidare. Jag jobbar inte skift utan bara natt ( 22.30-06.30 )
    Jag har ett relativt aktivt nattjobb och har alltid kunnat sova precis närsomhelst, så jag har i alla fall hittills inte tagit skada av det.
    Tycker träningen fungerar kanonbra när jag jobbar också.:emo-thumb

Prova på det en stund till så får du se om det är något för dig.
    Kör hårt !

Ripper wrote:
    Tja Lottis!, härligt att du är tillbaka här igen, kör hårt men smart! :up:

Nåra mer skumma drömmar på sistone? ;)

Hahahaha! nä gubben, men jag hoppas på några nu, ska hoppa ner i bingen nu, har precis matat i mig min kesella…
    drog i mig en banan med, kanske inte så smart, men det är ingen som påstått att jag skulle vara det heller, tur det.

Hur ska jag då klara av att köra smart? öhööö blir säkert svinbra.

Tack & go natt, go morgon el hur det nu blir ;)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.