Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis kämpar vidare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2006 at 09:38 #931216Anonym anvandareMember
Hej
har nog inte skrivit hos dig nångång tidigare.. men jag har ögonen på dig! och vill gärna se dig på scen igen.Sömn problem är inte kul… speciellt när man känner att allt kroppen vill är just det. Sen jag började med yoga o avslappning i samband med träning har det varit mycket lättare att sommna in.. nu fixar jag till o med att ta en liten middags lur efter tunga dagar. Kan vara värt att testa. // hoppas det ordnar sig!
4 september, 2006 at 09:48 #931217Anonym anvandareMemberMassage är ju väldigt avslappnande och skönt
4 september, 2006 at 12:36 #931218Anonym anvandareMemberElle
Låter bra!
Jag skriver ju här för att bli motiverad och få lite hjälp.
Jag har faktiskt funderat på Yoga, men det var mest i annat syfte, men då fanns det ett till känns som jag måste offra en av mina bäbisar (ett styrkepass) om jag ska börja med nått sånt, men det är väl bara att ta det efter ett pass och se till att käka emellan.
Jag ska fundera på saken, kommer nog ta en stund innan det händer, om jag känner mig själv rätt.Kul om någon läser, blir mer motiverad att skriva ner det jag gör då.
Jag har fått höra att det händer grejer med min kropp, skulle vara kul om jag kunde ta lite bilder snart och mäta mig.
Har slarvat med min kost denna veckan, hade gjort ett kostschema, skulle lägga om det, men har inte hunnit göra det.
Sen har det berott på lite andra saker med, eftersom det är off-s så är det ju inte så strikt och noga.
Men det är kul att på dom veckorna som jag nu åt 250p,250k,50f så märktes det skillnad
Jimmy:
JO det är guld värt, jag pratade med Helena (massör) om att jag ska börja gå hos henne igen och inte sluta upp med det.
använder massagestolen :Ppå gymmet med, helt grymt bra! för att vara en maskin, så är den fantastisk.
Sen kanske det kommer en dag när jag har en såndär på två ben här hemma som vet hur man gör…4 september, 2006 at 16:27 #931219Anonym anvandareMemberJa gör det! Jag skulle själv behövt en bra omgång så jag kommer också ta kontakt med min.
Två ben som vet hur man gör :what: Är det inte bättre att hitta nån med tre ben som vet hur man gör
Light weight :bb3:
4 september, 2006 at 22:25 #931220Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:ElleKul om någon läser, blir mer motiverad att skriva ner det jag gör då.
Jag har fått höra att det händer grejer med min kropp, skulle vara kul om jag kunde ta lite bilder snart och mäta mig.Yep!
11 oktober, 2006 at 23:26 #931221Anonym anvandareMemberTjooo!
Tar mig inte direkt tiden att skriva här, ska försöka ta mig i kragen och kladda lite oftare.Hade gjort upp ett litet schema på 2500kcal som jag skulle bygga på, men känner att jag flänger runt så mycket och har tagit mig tid till att gå efter det heller, man måste ju få in rutinen, istället har jag käkat och käkat, har lätt ätit vad jag ska och lite till och det är viktigast, så jag inte tappar det lilla jag har.
Eftersom det är offseason så känns det ändå inte lika viktigt att jag äter efter ett schema… Men som tjej måste man kanske ha lite mer koll på formen året om, el iallafall i god tid innan man börjar diet, så man inte ser ut som en säl tio veckor innan tävling, den hyffsade året runt formen kommer nog med åren
Nu får jag ta vara på de här kommande fem månaderna och hoppas att jag kan lägga på mig liiiiter kvalite innan jag går på dieten.För nu är det bestämt när jag ska tävla i igen, det blir till MAj, pratade med mina sponsorer och jag var inte svårflirtad
Vill verkligen upp, men HJÄÄÄÄÄLP! va ska jag göra?BYggning? BF?
Får man köra på båda? det får man väl inte längre? (vet iallafall två tjejer som dubblat AF-BF och ParBB och BF i år)ujuj nu måste jag rusa, ska till jobbet!!!
12 oktober, 2006 at 09:15 #931222Anonym anvandareMembervad jag förstår får man itne dubbla om det är vid SAMMA TÄVLINGSTILLFÄLLE! som att jag körde af och bf…det var ju olika helger…
o parbyggning verkar vara ett undantag…KUL ATT DU SKA TÄVLA! diet snart eller?
12 oktober, 2006 at 10:35 #931223Anonym anvandareMemberkör så det ryker nu! Vore kul att se dig på scen igen.
Trist att man bor såå långt bort från alla tävlingar.. ska försöka ta mig ner en gång i år iaf!
12 oktober, 2006 at 11:20 #931224Anonym anvandareMemberHejsan Lottis!
Jättekul att du ska tävla igen! Följde dig till FF förra året,
även om jag var lite dålig på att lämna spår efter mig… 😮
Det kommer nog bli riktigt bra det här, så länge du
känner att du har roligt! Du verkar vara en störtskön tjej, och
oavsett om det blir byggning, bf eller båda två, så
vet du att du har massor av folk som står och hejjar på dig! :yahoo:
När sätter du igång med dieten förresten?Kör hårt tjejen!!!
/Katti12 oktober, 2006 at 15:27 #931225Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:vad jag förstår får man itne dubbla om det är vid SAMMA TÄVLINGSTILLFÄLLE! som att jag körde af och bf…det var ju olika helger…
o parbyggning verkar vara ett undantag…KUL ATT DU SKA TÄVLA! diet snart eller?
OKAaaaaj! men ja då blir mitt val kanske inte lika svårt, då väljer jag BF till maj och BB till lucia el tvärt om kanske…
Jag har alltid sån kraaaaaftig beslutsågren.
Den som lever få se, helt plötsligt kanske jag står där -57 i pumps och badräkt och drar mitt fria programJAg ska överlägga med min chef, han har nämnt att det blir diet i ett visst antal veckor, ganska många, men det behövs.
Sen kommer det bli annorlunda denna gången, vet vad jag INTE ska göra fel, vissa saker jag gjorde förra gången, ska jag inte göra denna gången, det är väl alltid så, man lär sig.
Tror jag börjar dieta i December, det är coach som bestämmer så vi får se vart det landar.12 oktober, 2006 at 15:42 #931226Anonym anvandareMemberKatti wrote:Hejsan Lottis!
Jättekul att du ska tävla igen! Följde dig till FF förra året,
även om jag var lite dålig på att lämna spår efter mig… 😮
Det kommer nog bli riktigt bra det här, så länge du
känner att du har roligt! Du verkar vara en störtskön tjej, och
oavsett om det blir byggning, bf eller båda två, så
vet du att du har massor av folk som står och hejjar på dig! :yahoo:
När sätter du igång med dieten förresten?Kör hårt tjejen!!!
/KattiTack tjejen!
alltid gott att veta att man kommer få lite PUSH AS från andra!
Hoppas för guds skull att man gått upp lite trots att man va borta från träningen ett tag pga operation.
Inget som stoppade mig från att kuta till gymmet långt innan jag fick HAhah!NU ska jag strax dra ner till gymmet och köra Hams, mage och vader, sen går jag på ett step-pass, någon cardio måste jag köra.
Det går sjukt bra, har inte kört step på fem år, gick in och körde skiten ur mig själv på första passet, så nu är jag helt fast, kör det en gång i veckan, Men förra gången snurrade jag in mig i mina långa byxor och drattade framlänges när halva byggarkretsen på gymmet stod utanför och tittade, men jag bjöd på den! :ph34r:Man får bjuda lite på sig själv, hoppas kunna göra det på tävlingarna med, trilla framlänges i pumps HAha! NÄää ”peppar peppar” ta i trä (tar sig själv på huvudet)
12 oktober, 2006 at 15:50 #931227Anonym anvandareMemberBara så ingen får för sig att jag är i god form! eller har blivit normal.
Våga bjuda på sig va det va? *blundar*12 oktober, 2006 at 15:50 #931228Anonym anvandareMemberHej babe
Efter min semester kommer jag ner då jävlar ska de dansas va
hur går träningen ?
12 oktober, 2006 at 15:52 #931229Anonym anvandareMemberDet ska blir riktigt kul att följa dig igen till nästa tävling.:emo-thumb
Följde dig till Lucia. :bb3:
Hoppas nu att Sandra som drog sig ur förra året:evil: håller vad hon lovat, att tävla på Lucia -07.Lycka till!!
12 oktober, 2006 at 15:55 #931230Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej babeEfter min semester kommer jag ner då jävlar ska de dansas va
hur går träningen ?
Träningen går skitbra gumman, LÖJLIGT! Önskar det kunde fortsätta så när man går ner på kolisar sen, kanske om man kopplar ett elagrigat till kroppen? humm…
känns som jag växer så det knakar
Skulle egentligen behöva bygga nu ett bra tag, men det är dax för diet om ett tag, så det är bara att ta den tid man har och köra gärnet.
Jag längtar till gymmet varje dag, måste vara en sjukdom.När är semestern slut?
Klart vi ska dansa, IKAPP! :kicking:pözz
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.