Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2006 at 09:33 #86182Anonym anvandareMember23 december, 2006 at 09:33 #904013Anonym anvandareMember:kicking:
Dax för nya tag, jag började igår!
Två dagar innan julafton.
Det gör ingenting att jag missar all julmat iår, är så inställd på detta nu.
Innan Lucia 2005 – [http://forum.body.se/showthread.php?t=837 http://forum.body.se/showthread.php?t=837%5D
Efter Lucia 2005 – [http://forum.body.se/showthread.php?t=1533 http://forum.body.se/showthread.php?t=1533%5D
Nästa:
Min tredje tävling NOGP 2007(ska tydligen gå under ett nytt namn nu).[/b]
Jag vill egentligen ställa upp i byggningen igen denna tävling, men som det ser ut nu så kommer det bli BF istället och så kör jag på både BF och Byggning på Lucia i december.
Min grej är helt klart BB :bb2: som några av er kanske redan vet.Nu i början av dieten väger jag ca 71-72kg, det är fyra kilo mer än förra året. Jag har bara käkat och käkat, men jag går inte upp mer än till 72, än så länge nästa år så!
Kan räkna bort lite mindre än ett kilo eftersom det tillkommit av ”onaturliga” skäl.
Tyvärr så gjorde jag inga mätningar förra året så jag vet inte hur jag ligger i förhållande till förra dieten.
Så denna gången är det skärpning!
Har redan ordnat med en som ska mäta mig och hjälpa mig med delar av min posering :up: *tummen upp*Mått:
Arm: 33,5cm
Midja: (över naveln)82cm
Lår: (högst upp)[/b]61,5cm, (mitten)[/b]58,5cm
Stuss: (bredaste stället avslappnad)[/b]101-102cm
Vader: 37cm[/b]Fortfarande 171cm tror jag haha! och nu 23 år.
Idag, för någon timma sedan kom jag hem från min första morgonpromenad, det gick lätt och det var skönt.
Var helt dyngsur när jag kom hem, hade på mig mycket kläder, men ändå var jag blöt rätt igenom alltihop.
Blev en del korta intervaller och mycket snabb gång, så snabbt jag kan med mina korta steg.
70minuter slutade jag på.Kommer säkert behöva eran hjälp sedan, så ni får ge mig lite push ass!
God jul och Gott nytt år, med nya starka tag![/b]
23 december, 2006 at 09:44 #904014Anonym anvandareMemberWoho!! Nu är hon på gång!!
Ska bli jättekul att följa dig, det kommer gå SÅ bra!!!
Kör nu stenhårt så kommer jag äta julmat för dig också
23 december, 2006 at 09:46 #904015Anonym anvandareMemberLYCKA TILL NU LOTTIS!!! o du vet vad jag sa om ätardagar…
GOD JUL (trots utebliven julmat) OCH GOTT NYTT TRÄNINGSÅR SÅ KLART!
23 december, 2006 at 09:49 #904016Anonym anvandareMemberNu är det din tur att ta det ett steg närmare och visa vart skåpet skall stå :bb3:
2007 är ditt år :devil:
Biffiga kramar ”stödet” :nod
23 december, 2006 at 10:27 #904017Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Woho!! Nu är hon på gång!!Ska bli jättekul att följa dig, det kommer gå SÅ bra!!!
Kör nu stenhårt så kommer jag äta julmat för dig också
Tjohoo! jaaa! jag vill ha: sill, du måste äta sill! även om du inte gillar det… humm.. ät allt utom dopp i grytan och sånt, då spyr jag
Vänta dig snurriga samtal från mig sen, snurrigare än vanligt. Haha!
Tack gumman, behöver säkert ditt stöd sen, nu med.Många gooa kramar.
23 december, 2006 at 10:29 #904018Anonym anvandareMemberLyck önsksningar till dig och din satsning. Du har bevisat det innan så du vet hur det kommer att gå. Så vi syns på gymmet.
Ha en riktigt god jul och gott nytt år23 december, 2006 at 10:32 #904019Anonym anvandareMemberSupport
23 december, 2006 at 10:36 #904020Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:LYCKA TILL NU LOTTIS!!! o du vet vad jag sa om ätardagar…GOD JUL (trots utebliven julmat) OCH GOTT NYTT TRÄNINGSÅR SÅ KLART!
Hej gumman!
jepp och vi var ju överens, ska hålla mig till det, kommer bli lite lyxigare käk och så bara, så man fyller på lite, typ thaikäk el bara mer kolhydrater.Och du.. måste passa på att säga att du verkar vara en topentjej, roligt att prata med dig, väldigt lättsam, sånt är alltid uppskattat och kul.
En tjej med båda fötterna på jorden! :up:Så en God jul och ett Gott nytt träningsår till dig med
Kram
23 december, 2006 at 10:40 #904021Anonym anvandareMemberGjorde ett nytt träningschema förra veckan, men jag vet inte om jag gillade det. Har nu gjort ett nytt och ska testa det.
Det som kan bli fel här är att mina två hamstringspass kommer så nära inpå varandra, om jag skulle ha träningsvärk el så, kan jag ha dett passet ”öppet” för en annan muskelgrupp, tex mage.
Schemat är roterande.
axlar, bröst
vader, framsida ben
biceps, tricepsVIla
hamstrings, gluteus, mage
rygg, baksida axlar
hamstrings, mageVila [/b]
23 december, 2006 at 10:45 #904022Anonym anvandareMemberdet där med ätardagar e lätt att säga nu ..vänta bara tills det tar sig på dieten
Jag kan lätt säga att jag har käkat mindre skräp under detta uppbyggnadsåret än vad jag gjorde på en lördag under dieten
23 december, 2006 at 10:45 #904023Anonym anvandareMemberEmiliadrian: Tack!
du… jag bestämma dejt med Linda snart.
Mäta, posera, greja du vet, spännandeHur ofta mätte du dig?
och God Jul gubben! så syns vi på gymmet när det nya året är här. känns kanon :nod
23 december, 2006 at 10:48 #904024Anonym anvandareMemberStarkt att börja innan jul!! :emo-thumb
GOD JUL!![/b]
23 december, 2006 at 10:51 #904025Anonym anvandareMemberSamir wrote:det där med ätardagar e lätt att säga nu ..vänta bara tills det tar sig på dietenJag kan lätt säga att jag har käkat mindre skräp under detta uppbyggnadsåret än vad jag gjorde på en lördag under dieten
Känns asgött att ha dig i mitt supporterstall! HAhaha
Jag är exakt likadan med maten, har knappt ätit någonting onyttigt detta året. inte ens på lördagar, har inte haft något sug alls.
Det är ju pga att man äter såpass mycket, kroppen skriker inte efter mer energi, klart suget kommer komma under dieten och jag kommer känna att det är jobbigt många många gånger, men jag ska verkligen försöka. det är inte roligt att må sådär kass som man gör efter att ha ätit upp en hel ICA affärDax att keka kyckling och ris nu…
Kramen
23 december, 2006 at 10:52 #904026Anonym anvandareMemberMätte mig en gång i mån i cirkus 1 halvår för att stämma av resultat av min första riktiga diet. Se så man gjorde rätt samt att kunna korrigera vid eventuella fel. Även för att få lite tips och råd längs vägen.
Snart dags att dra sig till gymmet så att man kan äta lite julmat.
Mitt andra pass sedan scendebuten.
ledigheten har varit skön men jag trodde min axel skulle bli bättre med vilan. men :nono: . hur går det med din? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.