Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2007 at 11:59 #904147Anonym anvandareMember
Får hoppas du slipper den där förkylningen! Du verkar ju göra motstånd iallafall :emo-thumb
Ha dé gött och krya på dig.11 januari, 2007 at 13:30 #904148Anonym anvandareMemberHej Eva-Lotta!
Vad tråkigt att du är förskyld, är det också inget vidare:(
Själv har jag missat 1 vecka från skolan….inte roligt!!!!
Tittar in i din journal ibland och det är inspererande med dina bilder….
shysst form du har!!!!Krya på dig!!!
11 januari, 2007 at 16:12 #904149Anonym anvandareMemberVilken rolig journal du har…Den ska jag följa..hela vägen fram!! Det ser ut att bli bra ju…Fina fina ben! :emo-thumb
Tror jag såg dig på FF…eller nån som va vansinnigt lik dig annars…
Lycka till nu…
11 januari, 2007 at 22:40 #904150Anonym anvandareMemberTack allihopa och Micke för din huskurSååå gott jag har sovit!
helt otroligt, längesen jag sov så, som ett litet barn!
Gick och la mig direkt efter det att jag skrev här, sen sov jag tills kl var runt 17-18, gick upp, åt, gick och la mig igen och sov ytterligare fyra timmar :happy: Känns riktigt bra, trodde jag skulle ligga här och ha tråkigt hela dagen, men kroppen verkar vilja reparera sig lika mycket som min skalle, jäää på dom bara! :aggresiv:
Man kanske skulle ta en sån dag i veckan annars också, kroppen måste behöva det, så som man pressar den.Fia jag tror jag såg dig med, det svallet missar man inte Du satt längst fram vid scen och jag flög fram och tillbaka överallt haha!
NU ska jag dressa mej, snart dax att gå till jobbet.
Sov gott!11 januari, 2007 at 22:47 #904151Anonym anvandareMemberNej, inte bli sjuk nu!!
Hoppas verkligen du håller dig frisk, eller åtminstone inte blir sjukare än du är nu!
11 januari, 2007 at 23:03 #904152Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Nej, inte bli sjuk nu!!Hoppas verkligen du håller dig frisk, eller åtminstone inte blir sjukare än du är nu!
Om jag inte inbillar mig så känns det lite bättre nu, men vi får se hur det känns när jag vaknar imorgon. Får vila en dag till,även om jag skulle känna mig bra efter att ha sovit efter jobbet, svårt att tro att jag vaknar och mår helt bra, dumt att ta några risker, kroppen behöver vila, två dar är inte att ta i direkt Haha!
Fyllde bara på inatt på jobbet, idag har jag ätit efter schemat, förutom att jag tog två måltider i en för att inte missa någon när jag legat och sovit. Jag har ändå vilat.Tack för omtanken Camilla
12 januari, 2007 at 07:08 #904153Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ripper…!
Hahaha! Jag förstår inte heller, kameran gick sönder när jag skulle fota baksidan… Det blev helt enkelt för mycket för min stackars telefon.För mycket av det goda! :p
Ahh ser mycket bra ut Lottis, ska bli jättekul att se dej under strålkastarna igen, kör hårt hejar på dej! :up:
12 januari, 2007 at 07:59 #904154Anonym anvandareMemberSer redan bra ut ju :emo-thumb
Lycka till med dieten nu :pop:
mvh/snuttan27 januari, 2007 at 06:20 #904155Anonym anvandareMemberTjohoooo gooo moorgon![/b]
Nu är jag där igen!
kan inte sova… och är fortfarande sjuk, två veckor är det nu, två veckor tappad diet. MIghty fun 👿
Och nu påbörjar jag min sjätte vecka och det är bara 9veckor kvar.Igår efter jobbet, var sömnen under all kritik, så jag var jättetrött när jag gick och la mig för några timmar sedan (trots att det är ”mitt på dagen” för mig kl 02.00)
Ändå ”ville” min kropp bara vila, vaknade varje timma och nu 05:30 valde jag att gå upp.
Se vad man kan få kroppen att göra, har vänt så bra på dygnet att kroppen bara vill ta en tupplur mitt i natten och sova på dagen.
Fantastiskt att vi är så formbara.Jag är för övrigt pigg och fräsch men förkyldningen vill inte släppa, den sitter som ett berg i näsan.
Har underhållstränat lite lätt i tre dagar, i går vilade jag.
Man kanske får räkna med att bli förkyld såhär när alla verkligen springer omkring och är sjuka, jag ligger väldigt lågt i intag också vilket gör att immunförsvaret givetvis inte är lika slagkraftigt.
Men jag ska köra på detta vis denna diet och se hur det går. Nästa diet kommer vara mer lik den förra, Hahaha! börjar redan prata om nästa tävling.
9veckor kvar till tävling nu och långt ifrån formen jag ska ha, vilken utmaning!!!!Var på ett pass core ball och latjade lite i torsdags, superroligt! (brukar inte gå på pass, nått stepp-pass ibland, så jäkla kul!)[/b]
Helena har core ball passet och hon tyckte det var underbart att Emma coh jag satte ännu mer färg på passet, vi är inte riktigt som man ska när vi är tillsammans vi tre och det smittar av sig, så roligt.
Tog lite kort och mina muskler vill verkligen inte fastna på foto!
Flexade inget men ändå, då sätter den underbara nojan in
Då spelar det ingen roll att man får höra att man är störts på gymmet, (Jörgens brud Mia är garanterat större ) ett kort säger mer än tusen ord tycker man.NU har jag hämtat min kamera så det kommer bli en massa kort så fort jag kan börja träna hååårt igen!
Ska nog gå ut och gå en sväng nu, i en lunkande takt[img=http://img292.imageshack.us/img292/752/dsc05515ag6.jpg]
27 januari, 2007 at 09:01 #904156Anonym anvandareMemberBli nu frisk från den dumma förkylningen så du kan träna igen.. Tyckte det såg bra ut på bilderna, men som sagt, en bakifrån hade inte heller varit fel. Lycka till framöver
27 januari, 2007 at 10:31 #904157Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Bli nu frisk från den dumma förkylningen så du kan träna igen.. Tyckte det såg bra ut på bilderna, men som sagt, en bakifrån hade inte heller varit fel. Lycka till framöverHaha! det kommer, det kommer!
Emma är ivrigare än mig att få bilder tagna, svajnkul!
Ska svara på ditt sista PM också så fort jag hinner, sitter inte framför datorn så mycket nu, försöker mest vila tiden jag har över.
Helena kommer och hämtar mig strax, vi ska storenshoppe och jag börjar bli gott trött! går inte till gymmet idag, vilar, sover ikväll, så är jag helt bra imorgon.
Det låter väl som en plan?Big Hug
27 januari, 2007 at 12:19 #904158Anonym anvandareMemberblir du inte trött fortfarande vara förkyld, så kul kan det väl inte vara eller ? Skämt å sido. Du bör väl vara helt fit for fight nästa vecka och kunna hoppa på tåget igen. Lördag och laddar inför passet kl 5, efter det går vi över åter över till :pop: Ha en fin dag :friends:
27 januari, 2007 at 12:23 #904159Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Haha! det kommer, det kommer!
Emma är ivrigare än mig att få bilder tagna, svajnkul!
Ska svara på ditt sista PM också så fort jag hinner, sitter inte framför datorn så mycket nu, försöker mest vila tiden jag har över.
Helena kommer och hämtar mig strax, vi ska storenshoppe och jag börjar bli gott trött! går inte till gymmet idag, vilar, sover ikväll, så är jag helt bra imorgon.
Det låter väl som en plan?Big Hug
Haha storenshoppe Låter som en mycket bra plan, imorgon är du fit for fight på riktigt :bb:
kram10 februari, 2007 at 06:07 #904160Anonym anvandareMemberJag har varit frisk nu mer än en vecka och det har varit så skönt, har kört på järnet. Tränat på Gamla Jupiter och damn vad jag gillar det gymmet, läste någonstanns att det börjar bli mer SATS-inspirerat -BULLSHIT!
Personen i fråga kan aldrig ha varit på SATS.
Gymmet där jag tränar på hisingen, gamla spartacus, DET är ett gammalt byggargym som verkligen sadlat om till att bli en av de stora flaschiga (hur stavas det då???) SATS-inspirerade gymkedjorna. Så när jag kom till Jupiter (active wellness som det nu heter) blev jag mycket glad. Woow!
skulle absolut kunna träna där.
Sen kanske de har förändrat sig mycket, men det är fortfarande ett hardcoregym, enligt mig :up:Ja i förrgår vaknade jag med feber iallafall, somnade om och den var borta, men jag hade fått tillbaka min nästäppa och beslutade att vila från gymmet.
Kan säga direkt att denna diet kommer jag inte köra på igen, mitt immunförsvar har aldrig varit så svagt.
Jag förespråkar Mer mat, mer Cardio, nu har jag inte kunnat köra någon cardio knappt för jag var dålig… Skulle detta nu komma tillbaka så är det dax att lägga om dieten tror jag.
Hade man haft ett stillasittande arbete el kört lite lugnare pass, så kanske mindre mat, mindre cardio hade passat bra… men jag är en ÿberaktiv person, som gör åt så mycket energi, onödigt at köra förbränningen i botten direkt.Man lär sig nya grejer hela tiden, särskillt när man utför olika metoder och tänk på sig själv. Därför testar jag detta.
65,9kg låg jag på igår morse.
Kan jag bara börja med min cardio riktigt så kommer det hända en jäkla massa.
Tog lite bilder, men damit vad kameran slätar ut mig, den ville inte fånga upp mig alls. Ljuset…- säger Patrick och jag vet han har rätt.
Tråkigt när det ser såpass bra ut som det gör i ljuset på gymmet, men så kan man inte visa det såhär.
Men skit samma, huvudsaken är att det ser bra ut på scenNU ska jag gå ut och gå, har sovit som en påse bajs som vanligt. Meeen jag är fylld av energi ändå, sov länge igår, försökte gå och lägga mig ”mitt på dagen” kl 02, klart kroppen tar det som om jag ville ta en tupplur, mmm kroppen är en märklig mojäng.
10 februari, 2007 at 06:16 #904161Anonym anvandareMember[img=http://img77.imageshack.us/img77/6466/dsc05594bz7.jpg]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.