Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 februari, 2007 at 03:06 #904177Anonym anvandareMember
Det ser bra ut! kommer vi regelbundet få se bilder här fram till tävling?
:emo-thumb Keep it up!
/D13 februari, 2007 at 12:59 #904178Anonym anvandareMemberTänkte bara lämna ett litet inlägg här och säga att jag ska bevaka din tråd. Riktigt grym fysik och skönt med en tjej som vågar lägga på sig lite rejäl massa… :pop:
Är alltid imponerad av en bra rygg och det ser ju riktigt bra ut, och vilka armar… Är ju så man får börja skämmas själv. 😮
Lycka till med träningen!
14 februari, 2007 at 22:11 #904179Anonym anvandareMemberVad blir det BB eller BF? vilken klass? Impad av din V-form…..min egen akilleshäl….
15 februari, 2007 at 00:04 #904180Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:[img=http://img172.imageshack.us/img172/7127/dsc05615hk0.jpg]skit vilka tuffa bilder…bus visslar:whistle:
varför har vi inte såna brudar på vårat gym?:evil: :read:1 mars, 2007 at 10:42 #904181Anonym anvandareMemberHej tjejen!
Såg att vi kör för samma team och ställer upp på samma tävling Hur går det för dig? Känns allt bra?
// Sofie
6 mars, 2007 at 17:40 #904182Anonym anvandareMembermen orka hitta dig här stjärtis…*haha* ja.. grym merit har du iaf..!
Fått lite ”inblick” av din vardag nu iaf..! Ciao bella. //C6 mars, 2007 at 19:03 #904183Anonym anvandareMemberSoffi_gbg wrote:Hej tjejen!Såg att vi kör för samma team och ställer upp på samma tävling Hur går det för dig? Känns allt bra?
// Sofie
Rackan vicken välsvarvad kropp du har!!:up:
10 mars, 2007 at 10:17 #904184Anonym anvandareMemberVar har du tagit vägen?
Vill ju läsa hur det går för dig!
INte långt kvar, go girl!10 mars, 2007 at 18:51 #904185Anonym anvandareMemberHej Anna och alla andra!
Kanske ska gå ut med mitt beslut här också.
Har lagt ner min diet
Jag veeet! katastrof.
Men det var för mycket som var hejvilt flummigt runt mig och jag trodde inte riktigt på hela upplägget runt min diet.
Man måste tro på det man gör.
Det gick låång tid innan jag beslutade mig för att lägga ner och jag mår så mycket bättre av det beslutet, vill känna att jag har gjort 110% inte 70% och känt att saker och ting vart fel.
Så nu kör jag på mot oktober istället, tänker inte bulka upp mig lika mycket denna gången. Ska ha mer koll, gick ner från 72kg till 64kg.
Nu väger jag 68kg.Har börjat köra mer poseringsträning och träffade Linda, som är domare och PT. Hon tittade på mig och sa vad hon tyckte, vilket gjorde mig glad.
Nu har jag fått höra att jag såg mycket bättre ut denna gången än förra, några är besvikna på att jag valde göra som jag gjorde.
Men som sagt, jag vill inte göra något halvdant.
Första gången är alltid första gången, allt klaffar inte, sen tycker jag man ska gå upp när man verkligen är bättre och det känns bra.Nu behöver jag en ny coach, ska ringa Mikael M. Han pratade om att han kan hjälpa mig, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Nöjer mig inte med vem som helst
Annars så mår jag kanon, ett av mina problem är lösta, tog mitt körkort förra veckan DAMIT!!! äntligen! Kommer spara in en massa tid nu så fort jag köpt mig en liten bil.
Har fått mer ansvar på jobbet, vilket har gjort att jag velat koncentrera mig mer på det, fattade inte ett dyft ett tag där Hahaha!Ja mitt liv är väldigt spännande just nu, bättre och vänta till allt lugna ner sig. Tråkigt för det var så nära, men det var ju för mitt eget bästa.
Now im aaaaliveee!!!!!! och jag orkar med att mina vänner drar i mig.
Älskar er! *smack*10 mars, 2007 at 19:13 #904186Anonym anvandareMemberTjena!!
Så nu kör vi mot samma tävling du och jag!! Kul!!
Förstår om du inte orkade satsa mot tävling om du inte kan köra 100 %, det är inte kul att stå där och veta att man inte gjort ALLT man kunnat.
Vi får ta en date någon dag nu när vi båda kan fika utan dåligt samvete!Kram!
10 mars, 2007 at 19:22 #904187Anonym anvandareMemberja efter att jag tog denna bilden har jag lärt mig posera bättre, förhoppningsvis.
Så jag får ut ryggen och axlarna lite mer.[img=http://img217.imageshack.us/img217/3585/lottaryggnf3.jpg]
10 mars, 2007 at 19:24 #904188Anonym anvandareMembersh0w wrote:men orka hitta dig här stjärtis…*haha* ja.. grym merit har du iaf..!
Fått lite ”inblick” av din vardag nu iaf..! Ciao bella. //CHeeello!
damit! ja du vet hur jag är och vad jag vill. Nu är det bara och köra på och göra det jag tror på.
Moaaa ska vi göra dig stor med10 mars, 2007 at 19:31 #904189Anonym anvandareMemberJag tycker att du gjorde helt rätt Eva-Lotta….
Kan man inte satsa fullt ut så är det lika bra att skjuta på det
Tycker att du har en jättefin form och jag kommer att heja på dig när du väl står på scenenKört hårt nu!
10 mars, 2007 at 20:28 #904190Anonym anvandareMemberTja Lottis,
Det är ingen som kan känna sig sviken.. Du har fattat det beslut som är rätt för dig!Kram och kör på nu på gymmet!! :emo-thumb
10 mars, 2007 at 20:34 #904191Anonym anvandareMemberOm beslutet känns rätt för dig så är det rätt beslut, sen är det som du säger om man inte tror på sitt upplägg och inte kan satsa allt så tappar man nog motivationen. Hoppas att du kör på som vanligt iaf, ska bli kul att se dig på sm!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.