Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 188 total)
  • Author

SLY[/b]

Ja man får ju vara lite smart också, jobbigare att bli av med vikten man skulle lagt på sig än att låta bli att äta… el : ;) :D
    ha en grym jul!

Jimmy![/b]

Tack för ditt stöd, du är väl kanske en av de som kommer följa mig på närmast håll, om du orkar, även om det är genom luren.
    Så om vi ska vara vänner får vi skriva ett kontrakt på att du vet att den som träder fram nu inte är jag… öhööö och att du accepterar att jag är pompom! men jag kommer tillbaka sen.

God jul!

emiladrian wrote:
    Mätte mig en gång i mån i cirkus 1 halvår för att stämma av resultat av min första riktiga diet. Se så man gjorde rätt samt att kunna korrigera vid eventuella fel. Även för att få lite tips och råd längs vägen.
    Snart dags att dra sig till gymmet så att man kan äta lite julmat.
    Mitt andra pass sedan scendebuten.
    ledigheten har varit skön men jag trodde min axel skulle bli bättre med vilan. men :nono: . hur går det med din?

Känner inte av min axel nu, men det kommer säkert komma tillbaka nu under dieten, iallafall på slutet, när man tömmer och så, får vara försiktig, jag är väldigt aktsam nu när jag tränar. Lättare vikter, men ändå så kör jag hårt.

Ja du gjorde helt rätt som mätte dig så, Lotta gjort ju inte det, vilken miss
    Men man lär sig sålänge man lever.

Vi syns nog på gymmet om en stund då :P ska bli kul at se hur mycket du gått upp hihi!

Härligt…. ännu en tjej med mycket ”go” i… bara genom text utstrålar du sån energi…. kom igen nu tjejen å ge järnet… jag lär vara här inne och hämta lite inspiration och motivation!

I´ll be back :)

Eva-Lotta wrote:
    Lättare vikter.

Yeah right. inget som syns på stången iaf :emo-thumb

oAnnao wrote:
    Härligt…. ännu en tjej med mycket ”go” i… bara genom text utstrålar du sån energi…. kom igen nu tjejen å ge järnet… jag lär vara här inne och hämta lite inspiration och motivation!

I´ll be back :)

va roligt att höra.
    Hoppas du kutar omkring här inne emellanåt då, kommer bilde s fort jag fått in photoshop i den nya datorn.
    Jag brukar ha energi så det räcker och blir över till fler, hoppas det håller i sig låångt in i dieten.
    Annars får jag hämta den från er

see u girl :P

lycka till o god jul o gott nytt år på dig:emo-thumb

Härligt att du är på gång igen Lottis!!! Själv väntar jag till hösten, tror jag.. ;)

Kör på och håll oss uppdaterade nu :emo-thumb

Kör hårt Lottis!! :bb:
    Jag kommer att följa din väg fram till tävlingen :nod

God Jul & Gott Nytt År[/b]

Kramar från Lina

Jag beundrar dig verkligen som ska stå emot julbordet!! :emo-thumb
    Bara att köra på hårt nu!!
    Lycka till!!! 8)

VA!, ingen julmat!??, du planerar några dar fel tycker då jag, men tycker om dej en massa ändå! :friends: ,…du vet att du har mitt stöd Lottis!

fixa en bräda nu så kan du komma upp hit och köra lite kardio i backarna! :emo-thumb

ha en lagomt god jul och ett rippat nytt år!

hörs!

Eva-Lotta wrote:
    va roligt att höra.
    Hoppas du kutar omkring här inne emellanåt då, kommer bilde s fort jag fått in photoshop i den nya datorn.
    Jag brukar ha energi så det räcker och blir över till fler, hoppas det håller i sig låångt in i dieten.
    Annars får jag hämta den från er

see u girl :P

Klart ja gör …mig blir du inte av med….:nono: hahahaha

Massa roligt folk i min lilla tråd reda! så roligt!

Robert.
    tack så mycket.
    Diggar din fysik! Men det vet du redan. :emo-thumb

Linn.
    Det ska bli mycket intressant att se vad som hänt med dig och hur mycket muskler du lagt på dig till nästa tävling.
    Vad ligger din matchvikt på? Kanske vi kommer mötas på Lucia?
    Mouhahahaha! då jäklar ska du få smisk! :P Pisk menar jag! Haha!
    Läst att allt går bra för dig, kul at höra.
    Fortsätt så!
    Kämpa på! ojoj lite rim där öhööö

Lina.
    Ja jag räknar med ditt stöd nu, du ska ropa ända från göteborg och upp till västerås när jag står där och har ont i fötterna Haha!
    Så jag kanske också kommer stå där med den utstrålningen du hade, det kommer nog bli väldigt svårt.
    Om jag får gå ut i sockeplast så kommer jag glänsa så :D

Maria.
    Vi får väl se vad jag skriver här när jag är tillbaka, kanske får fnatt och går bergsärkargång, bärsärkargång ? eeiii hur stavas det…
    iallafall.. på julbordet.. men de hade varit oerhört pinsamt och sen helt utan karaktär.
    *tejpar munnen*

GOD JUL TIll ER aLLA[/b]

Ripper wrote:
    VA!, ingen julmat!??, du planerar några dar fel tycker då jag, men tycker om dej en massa ändå! :friends: ,…du vet att du har mitt stöd Lottis!

fixa en bräda nu så kan du komma upp hit och köra lite kardio i backarna! :emo-thumb

ha en lagomt god jul och ett rippat nytt år!

hörs!

Trodde du kände mig! ;)
    så kan du inte skriva, omformulera. Kan lätt bli fel, kanske inte kommer upp med en snowboard.. *host*
    Men de hade vart asball, fatta va du hade skrattat.

Det blir ju lite knasigt med julmaten, men jag känner inget sug, ÄN.
    Tur att jag har ditt stöd, känns kanon!

Kram vännen

Mitt andra pass på dieten.
    Jag kände mig.. hungrig :D , REDAN! men jag hade massa energi, bara det att kroppen är van vid att få så mycket mer food.

Värmde i fem minuter på steppen.

Dips
    Fri 72kg/8reps
    +5kg/5 reps
    +5kg/3
    Fri/5
    -8kg/max

Smal bänkpress i smithen
    stången/uppvärmning
    35kg/max reps
    40kg/5 reps*2
    30kg/8 reps

Pushdown
    6viktplattor[/b]/uppvärmning
    9/max
    9/6 reps
    7/max reps

Viktplatta ovanför/bakom huvudet med båda händer (tricepspress?)[/b]
    15kg/uppvärmning
    20kg/7 reps
    20kg/8 reps
    15kg/max reps

Knäböj (är jag värdelös på)[/b]
    40kg/max reps djuuupa
    60kg/max reps korta

Benpress
    140kg/uppvärmning
    170kg/max reps*2
    140kg/max reps
    90kg/12

Benspark
    30kg/uppvärming
    190kg/max reps
    230kg/6 reps
    230kg/max
    230kg/dropset (höll på att dö här)[/b]

PB får jag kalla bensparkarna där, fast jag har aldrig provat de vikterna innan, skulle kunnat lägga på lite till, men det är ändå ett PB.Hade varit så grymt med pass idag, fegar på benpressen och så när det inte finns någon som kan hjälpa.

Efter passet körde jag cardio i 30minuter
    (cykel 15 och stepen 15)
    Kommer aldrig mer köra stepen efter ett benpass! :(

Time to do en massa annat!

Kör så det ryker! Kommer ihåg när du ställde dig på scen 2005 att jag tyckte du hade bra ram och att det kunde bli riktigt bra i framtiden.

Lycka till 2007! (edit: och God jul! haha)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.