Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2006 at 16:43 #904042Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Kör så det ryker! Kommer ihåg när du ställde dig på scen 2005 att jag tyckte du hade bra ram och att det kunde bli riktigt bra i framtiden.
Lycka till 2007! (edit: och God jul! haha)
Vet du… jag läste lite i min gamla tråd för nån dag sedan och läste ditt inlägg igen.
Det var faktiskt det som gjorde att jag denna tävling kommer tävla i BF och inte i BB. Kollade på dom bilderna och mina BB bilder.
Just nu passar min fysik bäst i BF… så det är väl bara att köra.
Ska försöka posera mig till en bättre placering och givetvis komma ut så bra jag kan.Tack för att du tror på mig, det värmer verkligen! 😮
23 december, 2006 at 16:43 #904043Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Linn.
Det ska bli mycket intressant att se vad som hänt med dig och hur mycket muskler du lagt på dig till nästa tävling.
Vad ligger din matchvikt på? Kanske vi kommer mötas på Lucia?
Mouhahahaha! då jäklar ska du få smisk! Pisk menar jag! Haha!
Läst att allt går bra för dig, kul at höra.
Fortsätt så!
Kämpa på! ojoj lite rim där öhöööTycker jag med! Vad min matchvikt ligger på just nu vågar jag inte ens skriva ut 😮 typ fyra ggr så mycket som Magnus pitbulls :p Men visst är det endel muskler oxå….
Jag vet inte om jag ska tävla nästa år, blir tidigast till hösten i så fall. Lucia kan det nog bli, har ju inte vunnit senior där änKommer följa dig nu tjejen och jag kommer defïnitivt och kollar till våren! :emo-thumb
GOD JUL på dej! Kram23 december, 2006 at 17:08 #904044Anonym anvandareMemberHärligt att du har startat en ny jounal!!! :up:
Ska bli jättespännande att få hejja fram dig till NOGP eller vad
det nu kommer att heta till slut… Är riktigt nyfiken på hur du kommer
att se ut på scenen, i jämförelse med Lucia förra året.
Jag åker såklart ner till Västerås i april och passar på att ge
dig en lyckospark i arslet när det är dags för tävling!Hur ser dietupplägget ut nu fram till tävling??? Nyfiken, jag vet!
Hejjar på dig din galning! (Galen på ett skönt sätt alltså)
Kör hårt!
23 december, 2006 at 17:48 #904045Anonym anvandareMemberDet ska bli kul att följa din väg fram till tävlingen. Det är brudar som du som gör att man tar sig i kragen och kämpar på. Lycka till med dietandet! Själv ska jag inte dieta igen förrän om 10 år känns det som, bara äta och förhoppningsvis växa.
23 december, 2006 at 18:06 #904046Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Vet du… jag läste lite i min gamla tråd för nån dag sedan och läste ditt inlägg igen.
Det var faktiskt det som gjorde att jag denna tävling kommer tävla i BF och inte i BB. Kollade på dom bilderna och mina BB bilder.
Just nu passar min fysik bäst i BF… så det är väl bara att köra.
Ska försöka posera mig till en bättre placering och givetvis komma ut så bra jag kan.Tack för att du tror på mig, det värmer verkligen! 😮
Där ser man… Vi kanske ses på scen nästa år…men först ska jag ge dig en klapp på axeln på Grand Prix i Västerås, ska upp och titta.
Bara kul att få ge positiva ord till någon man tycker är bra och har framtiden för sig.
23 december, 2006 at 21:24 #904047Anonym anvandareMemberDefinitivt en journal att följa, alltid roligt att läsa om vägen till en tävling!
Också nyfiken på hur ditt diet-upplägg ser ut, kost och träning? Ska själv dieta ner mig nu i vår och det vore kul att se någon så bra som dig hur ditt dietande ser ut och få lite inspiration.
Kör på nu, det kommer gå super för dig!23 december, 2006 at 23:35 #904048Anonym anvandareMemberlottis: tack ska du ha! det var kul att prata med dig oxå! du verkar ha mycket järnvilja! mycket bra…
samir: sist jag dietade skippade jag ätardagar från början. då försvinner sötsuget efterhand o kom faktiskt inte tillbaka heller…inte förrän jag började äta godis efter tävlandet…
sen att man kan känna sig låg o energilös o hungrig under en diet är en annan sak….men ställer man in sig mentalt på att det är nollnivå som gäller så funkar det bättre tycker jag…24 december, 2006 at 04:55 #904049Anonym anvandareMemberFörstår att ni är nyfikna på dietupplägget! Du & athleticmia är inte ensamma om det, får en del frågor osv.
Jag svarar såklart på fågorna enligt bästa förmåga, jag tycker ju verkligen att detta är roligt!
MEN vad det gäller mina adepters kost/diet/cardio/tömning-fyllning mm, så får dom inte visa dom för någon annan.
Finns många anledningar till detta, en är att Jag inte vill se en glad amatör ta efter tex lottis scheman o ge järnet…..iaf ett tag…. för att sedan skadad, övertränad o allmänt illamående sitta o undra vad det där var för något skit-schema!
De Jag coachar står ju under min ”bevakning”, så att man direkt kan se tex tendenser till överträning.Kommer du förbi nåt sen pottis?
GOD JUL till alla!!Katti wrote:Härligt att du har startat en ny jounal!!! :up:
dig en lyckospark i arslet när det är dags för tävling!Hur ser dietupplägget ut nu fram till tävling??? Nyfiken, jag vet!
Kör hårt!
24 december, 2006 at 06:02 #904050Anonym anvandareMemberMASSIVT STÖD[/b]
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
24 december, 2006 at 13:02 #904051Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tycker jag med! Vad min matchvikt ligger på just nu vågar jag inte ens skriva ut 😮 typ fyra ggr så mycket som Magnus pitbulls :p Men visst är det endel muskler oxå….
Jag vet inte om jag ska tävla nästa år, blir tidigast till hösten i så fall. Lucia kan det nog bli, har ju inte vunnit senior där änKommer följa dig nu tjejen och jag kommer defïnitivt och kollar till våren! :emo-thumb
GOD JUL på dej! KramHärligt!
HAde vart häftigt att stå på scen med lite folk man tjötar med såhär, men det är väl snart inga som man inte har lite koll på.Men vad hade du för tävlingvikt förra tävlingen då?
Hur lång är du?
Du har väl en el flera journaler där jag kan gå in och kolla…*plutt och prutt*
24 december, 2006 at 13:08 #904052Anonym anvandareMemberKatti wrote:Härligt att du har startat en ny jounal!!!
Kör hårt!
KAttiii! weeiii!
MEn du! åk inte i april, då blir du rätt ensam som hejjar på :p
Tävlingen har blivit flyttad till maj 7-8 maj- jäääää! Tappde alltås fyra veckor på det, men det spelar ingen roll. Kommer komma in i bästa formen jag kan ändå.JAg kommer bli så sur 👿 om du inte kommer fram och ger en lycko knuff om du ser mig
Just nu har jag min kära coach som fixar mitt dietupplägg, hade jag gjort det nu så hade det bara blivit snurrigt.
Jag kommer så fort tävlingen är över göra ett schema som jag ska bygga på, det kan jag lägga ut, men som sagt, det som funkar för mig ska nog inte någon annan försöka sig på, allt sådant är ju individuellt.*nyp på hakan*
24 december, 2006 at 13:11 #904053Anonym anvandareMembercamilla wrote:Det ska bli kul att följa din väg fram till tävlingen. Det är brudar som du som gör att man tar sig i kragen och kämpar på. Lycka till med dietandet! Själv ska jag inte dieta igen förrän om 10 år känns det som, bara äta och förhoppningsvis växa.Det låter som en kanon idé, förr tyckte jag det var lite jobbigt och äta, växa, ja bli större. Men det finns ju inget bättre- det är då man utvecklas och sen är det så härligt som nu när man får plocka bort och se om det hänt nått
Kämpa på och bygg på dig så mycket du orkar
Julkram**
24 december, 2006 at 13:14 #904054Anonym anvandareMemberAnna B wrote:MASSIVT STÖD[/b]:yahoo: :yahoo:
😮 :friends:
Du vet hur glad jag blir!!!*skakar på ässet*
24 december, 2006 at 13:20 #904055Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Förstår att ni är nyfikna på dietupplägget! Du & athleticmia är inte ensamma om det, får en del frågor osv.
Jag svarar såklart på fågorna enligt bästa förmåga, jag tycker ju verkligen att detta är roligt!
MEN vad det gäller mina adepters kost/diet/cardio/tömning-fyllning mm, så får dom inte visa dom för någon annan.
Finns många anledningar till detta, en är att Jag inte vill se en glad amatör ta efter tex lottis scheman o ge järnet…..iaf ett tag…. för att sedan skadad, övertränad o allmänt illamående sitta o undra vad det där var för något skit-schema!
De Jag coachar står ju under min ”bevakning”, så att man direkt kan se tex tendenser till överträning.Kommer du förbi nåt sen pottis?
GOD JUL till alla!!Helloooooo mastercheif![/b]
tack för dit utlägg, slapp jag förklara varför jag inte kan lägga ut någonting.Nu är jag hos söstera mi och hennes familj,vet inte när jag kommer hem och sådär, men jäklar vilket ballooba det kommer vara här sen, jag kommer garanterat förbi imorgon :nod
Björnkram*
24 december, 2006 at 13:34 #904056Anonym anvandareMemberNu är jag på min ”hemort” (sandared), gick min 60 minuters morgonpromenad här och det var då jag insåg hur litet det är här, snacka om att man vänjer sig fort vid storleken på stan. JAg hade nog blivit galen om jag hade behövt gå mina promenader här.
DEt är inte som hemma, händer alltid massa spännade saker på vägen, saker att titta på och sådär. (tjuv och polisjage, militärpoliser och helikoptar som är ute och letar efter bortyrade gubbar ja en massa konstigt)
Har lite damp, gillar när det är fart och fläkt när man kommer in i en rutin. Tråkigt när allt alltid är samma.När jag kom hem från promenaden så var hela familjen i full fläkt med att spela ett spel i vardagsrummet.
MÅste skaffa ett sånt, vilket partytrick, EyeToy heter det. Skulle till och med kunna använda det som morgoncardio
Svincoolt.
Man har en kamera som man fäster ovanpå TV.n, sen måste man ha lite yta att röra sig på och så är det bara att sätta igång, man använder kroppen (slänger sig och allt möjligt) man kan spela målvakt, man kan klättra, spela pingis, såga stockar, löpa, vattna en blomma från ett moln (ska man vara två, och fäkta som f*n) den som vattnar blomman snabbast så den växer sig stor vinner, spela basball.
Finns hur många grejer som helst att välja mellan.
Sörrans gubbe som är en riktigt tävlingsmänniska blev som tokig och jag vek mig av skratt, antar det spelat kommer bli en höjdargrej ikväll.
MÅste rekomendera spelet! (hör till playstation)
GALET!Nått som är ännu mer galet är att jag ska vara tomte ikväll och vilken ruggigt ful dräkt jag ska ha på mig! hur ska man kunna hålla sig för skratt???
/Tomten[/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.