Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 188 total)
  • Author
    Eva-Lotta wrote:
    KAttiii! weeiii!
    MEn du! åk inte i april, då blir du rätt ensam som hejjar på
    Tävlingen har blivit flyttad till maj 7-8 maj- jäääää! Tappde alltås fyra veckor på det, men det spelar ingen roll. Kommer komma in i bästa formen jag kan ändå.

JAg kommer bli så sur om du inte kommer fram och ger en lycko knuff om du ser mig.

Just nu har jag min kära coach som fixar mitt dietupplägg, hade jag gjort det nu så hade det bara blivit snurrigt.
    Jag kommer så fort tävlingen är över göra ett schema som jag ska bygga på, det kan jag lägga ut, men som sagt, det som funkar för mig ska nog inte någon annan försöka sig på, allt sådant är ju individuellt.

*nyp på hakan*

7-8 maj??? ;) Inte april då? Min stackars lilla hjärna blir förvirrad, haha!

Citat från SKKF’s hemsida:
    ”Tävlingen som tidigare gick under nanmet NOGP kommer våren 2007 att gå av stapeln den 6-7 april i Aros Congresscenter, Västerås.
    Tävlingen kommer att ha ny huvudsponsor och därmed annat namn, men för övrigt kommer tävlingen att avhållas som tidigare.
    Mer information kommer under veckan.”

Yeeeeeah, självklart kommer jag fram och lyckokickar dig i rumpan! :yahoo:
    Jo, helt klart så är ju diet/träningsuppläggen individuella. Och det
    kanske är bra att inte lägga ut alltihopa om nu någon trött liten
    stackare skulle få för sig att använda det som ”mall” och träna halvt
    ihjäl sig… Men hur som helst, så tror jag stenhårt på att du
    (och din coach förstås) har lyckats få dig i riktig superform till våren! :bb2:
    Kommer och hejjar på dig i april…ehm, jag menar maj…eller…hm…våren!:p

Kör hårt och gå lös på julskinkan ikväll!

God Jul!!!

Edit: Vill ha bildbevis från ditt äventyr som tomte ikväll!

Katti wrote:
    7-8 maj??? ;) Inte april då? Min stackars lilla hjärna blir förvirrad, haha!

Citat från SKKF’s hemsida:
    ”Tävlingen som tidigare gick under nanmet NOGP kommer våren 2007 att gå av stapeln den 6-7 april i Aros Congresscenter, Västerås.
    Tävlingen kommer att ha ny huvudsponsor och därmed annat namn, men för övrigt kommer tävlingen att avhållas som tidigare.
    Mer information kommer under veckan.”

Yeeeeeah, självklart kommer jag fram och lyckokickar dig i rumpan!
    Jo, helt klart så är ju diet/träningsuppläggen individuella. Och det
    kanske är bra att inte lägga ut alltihopa om nu någon trött liten
    stackare skulle få för sig att använda det som ”mall” och träna halvt
    ihjäl sig… Men hur som helst, så tror jag stenhårt på att du
    (och din coach förstås) har lyckats få dig i riktig superform till våren!
    Kommer och hejjar på dig i april…ehm, jag menar maj…eller…hm…våren!

Kör hårt och gå lös på julskinkan ikväll!

God Jul!!!

Edit: Vill ha bildbevis från ditt äventyr som tomte ikväll!

Guuuuuuuuuuuuuud vad pinsam jag var nu!
    Det är jag som tänkte fel nu gumman! Maj kommer efter April och den skulle gått i maj men går isället i april… :D

Om jag är sån här nu, hur ska jag då bli sen!
    Nu ska jag gå upp och käka kyckling och ris, hjälpa mina celler lite.
    Sååå mycket god mat som står uppe i köket nu.

Det får bli en kopp kaffe för mig och en portion dietmat sedan när dom andra äter riktigt flottig julamat.

Bra att du har koll!
    Säg till mig om du märker att jag tänker fel i annat fall med. haha!

Tja

Du är nog den enda som börjar en diet 2 dgr innan jul, fast det kan egentligen kvitta… Bra att du har fått koll på när du ska tävla också;) , du hade väl kommit på det rätta datumet förr eller senare… Såg dig i BF förra året och du har nog hunnit lägga på dig en del muskler, ja, det är väl bara att köra då! Go’ jul och så också!

;)

HAr ätit min frukost och känner mig inte riktigt lika fylld av mat som av kärlek till mina nära.
    Önskar jag hade lite närmare till hela min familj, de är verkligen helt underbara.
    Tycker det trots att min äldre bror retade mig med maten igår :D
    HAha! världens skönaste brorsa!
    Dom förstår och och tycker det är kul att jag har min grej och det är nog inte alla familjer som skulle göra det, eftersom det är så extremt för många att tex inte sitta till bords och äta som alla andra.
    Jul med familjen person är verkligen en höjdpunkt på året, med el utan julmat i magen :emo-thumb

50minuters intervallträning (gång, löpning) idag, så mysigt, nostalgitrip utan dess like, bättre än igår, hade musik i öronen och det gör så mycket. Träffade på en dam med hundar, sen var det helt dött ute.
    BLir rätt påtagligt att man gör någonting utöver det vanliga när alla andra ligger inne och sover dagen efter julafton.
    När jag kom tillbaka gick jag ut med hunden(figo, boxer) också, 15min till.

Nu får jag gå tillbaka till galningarna! :happy:

kul att läsa Lotta =) hade liknande upplevelse igår, fast det var faktiskt ätardag går, blev en del gött, men avstod mera efter klockan slagit tolv, åkte senare hem och har tagit en helt ljuvlig morgon promenad idag ….frost och morgonsol och lugn…..(ännu ljuvligare blir den när man tänker på att lilbrorsan och gänget gick på efterfest igår och kommer ligga ner hela dan, kanske släpar sig till pizzerian på sin höjd:pop: )
    hörs vidare, kör hårt så länge ;)

God Jul och Gott Nytt År ![/b]:emo-thumb =P

ettan wrote:
    God Jul och Gott Nytt År ![/b]:emo-thumb =P

Haha! skööön!

Lycka till tjejen, kul att träffa dig gbg!

Kram Tess

Har tomten varit snäll mot dig Lottis iår :P

Så kul att du är igång igen nu ska du verkligen bli fit så jag får klämma lite va :nod :P

Vanessa Frykman wrote:
    Har tomten varit snäll mot dig Lottis iår :P

Så kul att du är igång igen nu ska du verkligen bli fit så jag får klämma lite va:P

Tomten har inte varit snäll 😥 du ska få höra sen, har tydligen vart en stygg flicka, som inte förtjänade det.
    Men allt har en mening![/b]

Klart du ska få klämma på Lottis! ingen annan som gör det el ähää jo föresten, lite klap on da but och klämisar får man väl, men inte av nån sån heting som du. Mouhaha!
    ska tänka på det när jag är ute och går, bra sporre där. :D

Tess wrote:
    Lycka till tjejen, kul att träffa dig gbg!

Kram Tess

Ja det samma :up:
    Trodde jag skulle få se mer av dig och Janna på mässan sen, men med den folkmassan sjönk den %satsen.

Vi får dra ihop lite folk sen nån gång och spela bowling igen, spöa skiten ur Samir :) öhööö Haha!
    el vi kanske ska välja nått annat?

Ville bara säga att de är alltid ett nöje att läsa dina inlägg.

Du är en grym tjej!!:emo-thumb

Lycka till, det ska bli kul att få följa dig igen.:up:
    Synd att man e så himla gammal annars skulle jag oxå försöka mig
    på en tävling.:(

Eva-Lotta wrote:
    Trodde du kände mig! ;)
    så kan du inte skriva, omformulera. Kan lätt bli fel, kanske inte kommer upp med en snowboard.. *host*
    Men de hade vart asball, fatta va du hade skrattat.

Det blir ju lite knasigt med julmaten, men jag känner inget sug, ÄN.
    Tur att jag har ditt stöd, känns kanon!

Kram vännen

Haha!, ähh du behöver ingen bräda, kan nog lära dej nåra sköna moves i backarna ändå! ;),…:)

hur gick tomtandet??,…vaknade själv efter en skön tupplur på soffan med en tomtes finger i nosen, blev lite tagen på sängen kan man säga, vet inte var han kom ifrån, min släkt trodde inte alls på mej när jag berättade vad som hänt, men hade faktiskt sinnesnärvaro att knäppa ett kort på nissen innan han snodde med sej brorsans chokladlåda och försvann bakom grannen, synd bara att alla trodde att man mixtrat med photoshop eller nåt, utlägg och kommentarer som -j**** fifflare, hur länge tog det där å göra då?, vilken jäkla looser fick man ju stå ut med hela julmiddagen, men nu vet jag iaf,…tomtar finns! ;)

ATBexter: 😮
    Ja jag är grym på att bla göra bort mig, kul om jag kan dela med mig.

Som häromdagen när jag skulle åka buss ut till en vän, med familj (utanför Borås) innan helgen. Jag hamnade helt fel, följde vad det stod på nätet, men något blev fel, väldigt fel och jag känner ändå till områdena, men det var helt becksvart och jag hade aldrig åkt buss den vägen innan.
    Tänkte gått av där på ändhållplatsen när vi (jag och schaffören) fattat att jag hamnat fel, men saker och ting blev bara snurrigt. och schaffören lät mig inte bara gå av sådär, han tyckte inte det var passande. (Skulle ta ett tag innan jag kunde bli hämtad)
    Bestämde mig för att ta bussen tillbaka till Borås för att åka till sörran istället.
    Busschaffören var helt galet trevlig, han sabba till och med sin tur för min skull och vi satt och pratade hela vägen tillbaka till stan. Han öppnade sig som en bok och allt kändes helt sjukt.
    När vi kom till stan så såg jag den bussen som gick till sörran, schaffören skulle ropa på den bussen men slog fel nummer, så han börjar blinka och kör nästan in mitt framför den andra bussen, så jag skulle hinna med den, det var snällt. Annars hade jag fått vänta en timma el så…

När jag satt på den nya bussen började jag få lite panik för mina mat-tider hade vid det här laget spruckit för längesedan.
    Jag skulle käkat direkt när jag kommit fram till stället jag skulle till egentligen.

KATABOOOOL snurra i skallen på mig Haha! magen ville ha mat, funderade på när jag senast hade tvättat händerna…
    Jag hade inga bestik med mig : Jag hade tvättat händerna precis innan jag gick på den första bussen.
    Jag såg ingen annan utväg än att–äta min matlåda med händerna, som ett djur!!!!! :P
    Hade förberett en matlåda, men varför inga bestik?
    NU har jag lärt mig på riktigt att man ska vara förberedd på oplanerade saker. Visste väl det innan och galna saker händer verkligen mig jämt.

Så ha alltid med er mat med tillhörande bestik om ni ska gå utanför dörren och är på diet!
    och desinfektionsmedel ska jag springa ner och köra strax, sjuk är det sista jag tänker bli.

WORD!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.