Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2006 at 10:53 #904072Anonym anvandareMember
Cut down the cardio :nono: Spar på krutet gumman, du är ute i god tid nu. Kan du tänka dej, att inatt vakna jag bara en ända gång ( drack ju en liter vatten innan jag la mej ) ja vet..ja vet…men jag behöver vattnet, det ger mer tryck i drömmarna :p
Hoppas du mår bra. Vi är båda väldigt glada över att slippa den vita julen.Blev stairmatsren för mej imorse, blivit lite bekväm nu sista veckan.Blir nya hårda tag och förändringar Dag 1 2007 kan du tro Tycker gott du kunnde invenstera en stairmaster, tror du inte den hade gjort sig fin nånstans i tv rummet
28 december, 2006 at 10:56 #904073Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Lycka till, det ska bli kul att få följa dig igen.:up:
Synd att man e så himla gammal annars skulle jag oxå försöka mig
på en tävling.Du vet vad jag sa, varför inte prova en gång, bara för att ha gjort det.
Det är bara ditt huvud som sätter gränser gumman!Vad gör Sandra? har hon givit upp?
Kraaam
28 december, 2006 at 10:56 #904074Anonym anvandareMemberVi prata ju om detta ? Förstår du nu vad jag menade då ? Alkogel, finns på apoteket. Fixa det NU och det OMGÅENDE. Det sista du behöver nu är :fever: och bli sängliggandes…forget that, det är bara till att glömma :nono:
28 december, 2006 at 11:17 #904075Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Cut down the cardio :nono: Spar på krutet gumman, du är ute i god tid nu. Kan du tänka dej, att inatt vakna jag bara en ända gång ( drack ju en liter vatten innan jag la mej ) ja vet..ja vet…men jag behöver vattnet, det ger mer tryck i drömmarna :pHoppas du mår bra. Vi är båda väldigt glada över att slippa den vita julen.Blev stairmatsren för mej imorse, blivit lite bekväm nu sista veckan.Blir nya hårda tag och förändringar Dag 1 2007 kan du tro Tycker gott du kunnde invenstera en stairmaster, tror du inte den hade gjort sig fin nånstans i tv rummet QUOTE]
erkann nu att du diggar hennes rumpa
28 december, 2006 at 11:20 #904076Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Vi prata ju om detta ? Förstår du nu vad jag menade då ? Alkogel, finns på apoteket. Fixa det NU och det OMGÅENDE. Det sista du behöver nu är sjuk och bli sängliggandes…forget that, det är bara till att glömmaHaha i Know! Ska gå förbi apoteket nu när jag drar till gymmet.
Skulle fått besök här igår, men det blev inget med det, männskan var SJUK! :nono:
Samma på gymmet, Marcus var sjuk, pratade med mig och Therese, då hör jag att han är kass, jag slänger mig praktiskt taget ner i ena hörnet av receptionen. Haha! Staaay awaaay!
Jag har så lätt för att bli smittad också, men sköter jag mina vitaminer och håller mig borta från folk som är dåliga, klär mig bra, så är det inga problem.Har dock ett litet problem nu, måste åka till sjukhuset i Borås sen med Fredrick… hans mamma är jättedålig och jag borde åka och hälsa på henne. Fredrick är sjuk och hon fick det utav honom (hon har KOL, så hon klarar inte av att bli sjuk som vi andra, hon är nära döden) Fredrick fick det av brorsdottern, det är upplagt för att jag ska bli dålig, eftersom det smittat så. Har inte råd att vara sjuk i två veckor. (kanske inte smittar längre?)
Låter ju aslöjligt i vissas öron kanske, men det är bara att kolla tillbaka på hur mitt sjukdomsår har varit, inte bra.
En stairmaster kommer inte innanför mina vardagsrumsväggar, hade inte passat sig.
Men kanske en sån här—> [http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=SE&tduid=b5d9512b26bcfb4529e010a967648c86 http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=SE&tduid=b5d9512b26bcfb4529e010a967648c86%5D Vad tror du?
Såg den på Tv igår (ser störtlöjligt ut på klippet) men använder man gummibanden med borde det funka svinbra.Annars vet jag precis vilken sorts cardio som hade passat sig i mitt vardagsrum.
Men de går inte köpa på TV-shopCardio 4 dagar i veckan nu i början tror jag på. Frågan är hur många veckor jag ska köra på det, fyra veckor? sen ändra…
Får inte överträna nu i början heller, jag har bulkat nu i ett år och har en jäkla förbränning nu, onödigt att förstöra det och stå där sen på en plattå som jag inte kommer av.now food-time.
28 december, 2006 at 11:25 #904077Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jimmy Jönsson wrote:Cut down the cardio :nono: Spar på krutet gumman, du är ute i god tid nu. Kan du tänka dej, att inatt vakna jag bara en ända gång ( drack ju en liter vatten innan jag la mej ) ja vet..ja vet…men jag behöver vattnet, det ger mer tryck i drömmarnaHoppas du mår bra. Vi är båda väldigt glada över att slippa den vita julen.Blev stairmatsren för mej imorse, blivit lite bekväm nu sista veckan.Blir nya hårda tag och förändringar Dag 1 2007 kan du tro Tycker gott du kunnde invenstera en stairmaster, tror du inte den hade gjort sig fin nånstans i tv rummet
Quote:erkann nu att du diggar hennes rumpaHan kommer göra det om inte annat MOuhahaha!
Fast han är inte impad förän den är tvär-rippad
Kolla bara på hans slappa arsle!28 december, 2006 at 11:26 #904078Anonym anvandareMemberDu är för goo du! Jisses va de händer saker i ditt liv. Om de hade hänt i sthlm hade du förmodligen blivit avslängd i farten så otrevliga är våra schafförer. Om dom nu skulle yttra sig så skulle du bara få ett ont ord lr bara onda blicken. Så flytta inte till sthlm om du inte har en egen GPS inprogrammerat i huvudet.. Planering är A & O de håller jag verkligen med dig om. De ser alltid ut som jag är på utflykt hahah….
Nu piper matklockan :yahoo:
Mer läsning så skoj!!
28 december, 2006 at 14:51 #904079Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Du vet vad jag sa, varför inte prova en gång, bara för att ha gjort det.
Det är bara ditt huvud som sätter gränser gumman!Vad gör Sandra? har hon givit upp?
Kraaam
Ja du vad Sandra gör blir jag inte klok på:frust:
Jag skulle så gärna vilja tävla men har ingen som kan hjälpa mig
med ett riktigt bra upplägg. Har inte hjärnan själv att få till det:(
Det är maten som spökar. Men vi får se skam den som ger sig.28 december, 2006 at 18:18 #904080Anonym anvandareMemberkul att läsa dina inlägg,tankar å funderingar tjejen…
förstår att det är svårt det där med förkylning osv men det bästa tipset r att vara lyhörd och uppmärksam påsin egen kropp…. lyssna till den å du får de svar du behöver… Lycka till bruden!
Kram ANnA28 december, 2006 at 20:22 #904081Anonym anvandareMemberOhyggligt gott pass just avslutat. Stanna till om hos morsan o farsan. Har sånt tryck nu och undrar bara hur trycket kommer vara när mass projekt 2007 börjar och kcal kommer ökas upp, vågar knappt fundera på det haha. Hur som helst, nu när där står en stairmaster i farsans gym så behöver han inte sin ”ministep”, en sån du visade, kan ju alltid fråga han! Liten o smidig, enkel o lätt. Skall bli intressant och höra hur det gick. Food time nu :emo-thumb yup yup..light weight :bb2:
28 december, 2006 at 20:29 #904082Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jimmy Jönsson wrote:Cut down the cardio :nono: Spar på krutet gumman, du är ute i god tid nu. Kan du tänka dej, att inatt vakna jag bara en ända gång ( drack ju en liter vatten innan jag la mej ) ja vet..ja vet…men jag behöver vattnet, det ger mer tryck i drömmarna :pHoppas du mår bra. Vi är båda väldigt glada över att slippa den vita julen.Blev stairmatsren för mej imorse, blivit lite bekväm nu sista veckan.Blir nya hårda tag och förändringar Dag 1 2007 kan du tro Tycker gott du kunnde invenstera en stairmaster, tror du inte den hade gjort sig fin nånstans i tv rummet QUOTE]
erkann nu att du diggar hennes rumpa
I am Speechless!!!!!!! Hon kommer vara hårdast
29 december, 2006 at 09:06 #904083Anonym anvandareMemberoAnnao wrote:kul att läsa dina inlägg,tankar å funderingar tjejen…
förstår att det är svårt det där med förkylning osv men det bästa tipset r att vara lyhörd och uppmärksam påsin egen kropp…. lyssna till den å du får de svar du behöver… Lycka till bruden!
Kram ANnADU har så rätt så och jag har faktiskt blivit duktig på att lyssna på min egen kropp.
Men bland är man så tjurskallig att man gör vissa saker ändå, som man kanske borde låtit bli och då får man faktiskt skylla sig själv.
Nu har jag inte råd att göra några sånna missar, så jag är jättenoga.Igår utsatte jag mig för stora förkyldningsrisker (Var tvungen att åka till sjukhuset i Borås och det tillsammans med ett två sjuka vänner, det fanns inget alt. det stödet jag var kunde ingen el inget ersätta, så i det läget får man strunta i hur sjuk man än skulle kunna bli.)[/b] och jag känner idag att jag har en liten förkyldning i näsan Stod ute i kylan en stund och väntade när vi skulle åka hem, det var faktiskt då jag blev som mest orolig att jag skulle bli dålig, så vi gick tillbaka (sjukhusetst apotek, så behändigt)[/b]och jag köpte mer esberitox som jag knödde i mig på plats.
Har vilodag idag och det kommer antagligen göra saken bättre, samtidigt knaprar jag esberitox (funkar mycket mycket bra), intar mer C-vitamin än vanligt och dricker vatten som aldrig förr.
Tänker inte bli sjuk :nono:Å du tack för rådet, påminn mig om du märker att jag börjar snurra iväg haha!
KRaaam29 december, 2006 at 09:31 #904084Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Ohyggligt gott pass just avslutat. Stanna till om hos morsan o farsan. Har sånt tryck nu och undrar bara hur trycket kommer vara när mass projekt 2007 börjar och kcal kommer ökas upp, vågar knappt fundera på det haha. Hur som helst, nu när där står en stairmaster i farsans gym så behöver han inte sin ”ministep”, en sån du visade, kan ju alltid fråga han! Liten o smidig, enkel o lätt. Skall bli intressant och höra hur det gick. Food time now yup yup..light weightVa gott det låter, vet vem jag ringer när jag behöver en extra push, mer motivation och en spark i röven den dagen jag känner mig orkeslös och motivationen tryter…
Det är till dig jag borde ha en sån där extralinje, specialspecial ringring! Lottis calling, answer hurry hurry!Fråga Pappa! han kan inte motstå att hjälpa mig, det vet jag, annars skickar jag mamma på honom :p :dance:
Hade verkligen vart kanon.
Så glöm inte det nu, skitunge!
(tänk, skulle kunna ha den under armen, när jag står där och väntar på vagnen så slänger jag bara ner den och börjar steppa öhööö)Eftersom jag har vilodag och vaknade ohyggligt tidigt (LOVE IT), så tänkte jag dra ner till gymmet och träna lite ”walking amateur in heigh heels..”
JA prova att gå i 12,5 cm klack!
Är inte så kaxig när jag styltar runt på dom, även fast jag har ett par nya nu, en storlek mindre så glappar dom liiite och jag är inte direkt tömd på vätska, trycker ändå på lite på lilltån och det är inte sådär skönt att jag njuter direkt.
Så det är bara att börja öva så mycket man kan och vänja sig vid den sköna smärtan.
Ändå gick jag omkring i sånnadär klackar när jag var runt 14-16, fattar inte hur jag kunde gå omkring i så höga skor och stövlar, har det nu med, men hur ofta blir dom använda…
Nä jag älskar att gå omkring i mina osiris skateskor! soft, bekvämt och snyggt!Bra att du skriver att jag kommer bli hårdast, positiv press á la JimmY!
29 december, 2006 at 10:20 #904085Anonym anvandareMemberhårdast kommer bli kul att se dig . Hoppas fredda vet att det ær jag som smørjer in dig innan tævling :rtfm:
du o Paula kommer få mig hess
29 december, 2006 at 16:35 #904086Anonym anvandareMemberMmm rostbiff!
Gott! *slickar sig runt munnen*
Pasta, grönsaker och linfröolja till det.Hemma igen och allt är äntligen som det ska.
Precis innan jag skulle dra hemifrån, så skulle jag bara väga upp maten som skulle ner i kylväskan och den jag just skulle äta, så slutar min matvåg fungera
Perfekt!!!
Varför blev jag inte förvånad!
satans batteri! (och inte hade jag några i backupsyfte)[/b]
Så det var bara att packa med så mycket mat att jag visste att det skulle räcka.
Målet jag skulle käka den timmen skulle alltså bli lite försenat, eftersom det inte går att köpa de batterierna nere på affären.
När jag väl fått tag i dom bar det av till gymmet, där satte jag mig, tog upp maten och skulle börja väga.
DEn fungerade ändå inte!!! vågen är nästan helt nyyy! WHYYYYYY!!!?
Jag har inte gjort någonting olämpligt med den, kan förstå om jag dränk den i vatten, el om jag försökt väga mig själv med den satans vågen Men den bara dog.
Så jag fick alltså måtta med ögat, hade det varit senare i dieten så hade jag bara käkat proteinet (lite mer än som var menat) och grönsakerna. Nu visste jag att proteinet vägde exakt, så det var kolisarna som jag fick chansa lite på.Bestämde mig för att gå och köpa en ny våg, eftersom jag inte ville chansa på att kvittot fanns kvar på den trasiga.
Och det var tur, har kartongen för den gamla vågen här, men kvittot… mm just det. Ännu en läxa!!! Reklamera en vara utan kvitto, sånt orkar jag inte med.Det blev 45minuters poseringsträning, måste säga att det var mer, ”styltträning”, måste vänja fötterna i att gå i de där skorna, skrek nästan rätt ut, svor och hade mig. Står verkligen på tå och ordet skönt är så långt ifrån sanningen man kan komma :ph34r:
Blev en halvtimma i massagefotöljen med och Shaaajt! ont där med! hahahah! Men det tycker jag är en härlig smärta och så förstår man hur behövligt det måste vara när det känns sådär.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.