Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 december, 2006 at 18:57 #904087Anonym anvandareMember
HAHAHAHAHAHA *asgarvar* ser bilden framför mig när du ställer dig i matvågen på ett ben ihopkrupen för att försöka hålla balansen *skrattar så ja dör*
Tur det finns fler matvågar att införskaffa :emo-thumb
29 december, 2006 at 19:17 #904088Anonym anvandareMemberHAHAHA!
låter lagom kul med styltträning…lycka till med nya vågen (ställ dig nu inte p åden oxå …) och ha ett gott nytt träningsår!!!
29 december, 2006 at 20:29 #904089Anonym anvandareMember”Styltträning” hahah…tycker du inte om 12 cm klackar?!?
Det där med vågen påminde mig om min vågnoja inför DC, minns du? Jag sprang och köpte extra batterier till båda vågarna kvällen innan vi skulle iväg eftersom batterisymbolen blinkade…men jag har inte behövt byta batteri än!
Kör hårt nu (fast det vet jag att du gör) så får vi kanske ta ett pass ihop när jag blivit frisk från mina halsbaciller….:fever:
29 december, 2006 at 22:08 #904090Anonym anvandareMemberEva-Lotta var känd för sina vackra ben och var inte så pjåkig i övrigt heller. Tatueringar var på modet, så hon sökte upp en tatuerare.
– Jag vill ha en groda tatuerad på knät, sa hon.
Tatueraren kippade efter andan när hon svingade upp sina läckra spiror.
– Visst, det går bra sa han. Men jag vill bara påpeka att vi har extrapris på giraffer i dag!29 december, 2006 at 22:30 #904091Anonym anvandareMemberkul läsning
30 december, 2006 at 05:44 #904092Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Eva-Lotta var känd för sina vackra ben och var inte så pjåkig i övrigt heller. Tatueringar var på modet, så hon sökte upp en tatuerare.
– Jag vill ha en groda tatuerad på knät, sa hon.
Tatueraren kippade efter andan när hon svingade upp sina läckra spiror.
– Visst, det går bra sa han. Men jag vill bara påpeka att vi har extrapris på giraffer i dag!Hahaha! nämen Fredrick! *smisk*
30 december, 2006 at 05:55 #904093Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:”Styltträning” hahah…tycker du inte om 12 cm klackar?!?Det där med vågen påminde mig om min vågnoja inför DC, minns du? Jag sprang och köpte extra batterier till båda vågarna kvällen innan vi skulle iväg eftersom batterisymbolen blinkade…men jag har inte behövt byta batteri än!
Kör hårt nu (fast det vet jag att du gör) så får vi kanske ta ett pass ihop när jag blivit frisk från mina halsbaciller….
go morgon superwomen!
Det r ingen hitt att gå omkring i de där, du gör ju det dagligen så du kanske kan ge mig lite lektioner, tror yoga passar bäst, för det komme väl inte sluta göra ont i fötterna, känns som mn måste hitta sitt inre rum och gå dit när man håller på att dö av smärta *flinar*Haha! jo jag kommer ihåg, men det är bra! nu har du iallafall batterier om det skulle behövas
Jag med FYRA EXTRA haha! kanske kan plugga in dom på mig själv om energin börjar tryta.Push ass är det som gäller hela vägen, så träna det ska vi absolut göra, både på mitt och ditt gym, det är ett måste.
usch va tråkigt att alla är sjuka, låg i telefon i flera timmar igår och tjötade med vänner som är dåliga, tror du jag blir sjuk nu? smittar det genom luren tro?
Krya på dig gumman.Kraaaam
30 december, 2006 at 06:01 #904094Anonym anvandareMemberRipper wrote:Haha!, ähh du behöver ingen bräda, kan nog lära dej nåra sköna moves i backarna ändå!hur gick tomtandet??,…vaknade själv efter en skön tupplur på soffan med en tomtes finger i nosen, blev lite tagen på sängen kan man säga, vet inte var han kom ifrån, min släkt trodde inte alls på mej när jag berättade vad som hänt, men hade faktiskt sinnesnärvaro att knäppa ett kort på nissen innan han snodde med sej brorsans chokladlåda och försvann bakom grannen, synd bara att alla trodde att man mixtrat med photoshop eller nåt, utlägg och kommentarer som -j**** fifflare, hur länge tog det där å göra då?, vilken jäkla looser fick man ju stå ut med hela julmiddagen, men nu vet jag iaf,…tomtar finns!
Go morgon din tomtenisse!
Det var väl tur att det var en tomtenisses finger då och inte den riktiga tomten som kom på besök Haaha!Men jag tror på dig vännen, lovar, ska visa lite bilder sen från när tomten hälsade på mig.
Det är ett bra sätt för sånna som oss att förklara hur chokladlådan försvann :friends:
Ibland så kan man få lite järnspöken, ingen fara vännen, vi behöver bara läggas in på lillhagen! :yikes:Men du går snäppet längre, såg ju att du träffat på en tomtenisserina Haha!
30 december, 2006 at 06:18 #904095Anonym anvandareMemberGAAAAAAAAAAAAA! :frust:
Det är lördag, kl 05:20 vaknar LOtta och är hur pigg som helst!
Med en VAGEL I ÖGAT!!! WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY hahaha! onödigt, för den är inte skön den heller, som en stilettklack rakt in i ögat ungefär.Kan jag inte bara vakna en gång och hela dagen bara… är NORMAAAAAL! *skrattar*
Nej tydligen inte, när jag vaknar såhär tidigt blir det 10 gånger jobbigare att vända tillbaka dygnet till att jobba natten igen när vi börjar på nyårsdagen.
Jag är verkligen ingen nattmännsika, mår hur bra som helst när jag får gå upp på morgonen, istället för att krypa ner under täcket då.Ikväll blir Lotta trött tidigt och givetvis sova, men det hade varit bra att hålla sig vaken, men då blir det fel i matschemat, så det går inte.
Får be nån granne klubba ner mig imorgon när jag vaknar, så jag kan sova tills på eftermiddagen. Ja, nått måste jag hitta på.
Snurrsnurr!NU ska jag dricka min kopp kaffe här, sen ska jag gå ut och gå med min vagel
30 december, 2006 at 09:12 #904096Anonym anvandareMemberSer man på, en till som är morgonpigg!
Vaknade själv före kl. 06:00 och satt mig och drack kaffe och
väntade på morgontidningarna… Riiiktigt lyckat… eller nåt…
Aj då, inge kul med en vagel i ögat. Hoppas att den blev lite
mer medgörlig efter en promenad ute i kylan! (Här uppe finns det
i alla fall liiiite kyla kvar, -15 grader utanför fönstret och en jävlans
massa snö…) Hm… kanske man borde testa morgonpromenader
med högklackat, för träningens skull? Eller… njaaaaeee… det skulle
nog kännas som en jävligt dum idé efter 2 brutsna vrister och
massiva blåtiror… Men nog fan skulle det se förbannat roligt ut
med en vinglande muskeltös på stilettos klockan fem på morgonen!Alright, nog med svammel för den här morgonen…
Se till att hålla dig borta från förkylningarna bara, och försök
att soooooooova på morgonen imorgon, ok?Väntar för övrigt fortfarande på bilden på dig i tomtedräkt! :emo-thumb
Yeeeeeaaaaahhh kör hårt!!!!!
30 december, 2006 at 14:18 #904097Anonym anvandareMemberHave a nice new year darlin
31 december, 2006 at 08:37 #904098Anonym anvandareMemberKatti wrote:Ser man på, en till som är morgonpigg!
Vaknade själv före kl. 06:00 och satt mig och drack kaffe och
väntade på morgontidningarna… Riiiktigt lyckat… eller nåt…
Aj då, inge kul med en vagel i ögat. Hoppas att den blev lite
mer medgörlig efter en promenad ute i kylan! (Här uppe finns det
i alla fall liiiite kyla kvar, -15 grader utanför fönstret och en jävlans
massa snö…) Hm… kanske man borde testa morgonpromenader
med högklackat, för träningens skull? Eller… njaaaaeee… det skulle
nog kännas som en jävligt dum idé efter 2 brutsna vrister och
massiva blåtiror… Men nog fan skulle det se förbannat roligt ut
med en vinglande muskeltös på stilettos klockan fem på morgonen!Alright, nog med svammel för den här morgonen…
Se till att hålla dig borta från förkylningarna bara, och försök
att soooooooova på morgonen imorgon, ok?Väntar för övrigt fortfarande på bilden på dig i tomtedräkt! :emo-thumb
Yeeeeeaaaaahhh kör hårt!!!!!
Go morgon!
Tittatitta!!!
kl är 08:30… :nod
Men vaknade för en stund sen och så ett antal gånger innan jag bestämde mig för att gå upp.
Förstår inte varför det blir sådär, antar det är kroppen som inte fattar vad håller på med, ska hon vara uppe på natten el ska hon va uppe på dan, ska hon äta på natten el ska hon inte äta alls, det blir inte bättre nu när jag ska börja jobba natt igen efter 1 ½ veckas ledigt. *snurrsnurr*
Men det kommer gå bra, ska faktiskt bli gott att komma in i lite rutiner.Jag sitter här med mina höga klackar nu, tänkte gå ut… men jag skulle nog som sagt komma en meter, sen vore det nog dax för både den ena och andra vurpan.
Vageln försvann igår när jag vart ute i kylan precis som du sa, men idag är den där igen och den är värre tror jag, den sitter på insidan, så ögonlocken ser bara svullet ut, visst låter det porrigt!!! HAha!Dax att dricka upp kaffet och gå ut och gå, idag kanske jag kan dränka vageln i regnet…?
Peace my sister!
Gott nytt på raj31 december, 2006 at 14:21 #904099Anonym anvandareMemberMissade att säga gott nytt år på dig på gymmet.
den 2 jan börjar allvaret igen. då blir det hårdträning och mer koll på kosten.
ser fram emot ett nytt träningsår. Ha ett trevligt nyår med nära och kära.
så vi syns snart igen.2 januari, 2007 at 08:12 #904100Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:Missade att säga gott nytt år på dig på gymmet.
den 2 jan börjar allvaret igen. då blir det hårdträning och mer koll på kosten.
ser fram emot ett nytt träningsår. Ha ett trevligt nyår med nära och kära.
så vi syns snart igen.Jag var inte ett dugg bättre!
och så kom jag in och störde dig mitt bland dina set :frust:
Man ska vara mot andra som man själv vill bli behandlad :nod och ändå störde jag dig, men du vet… om det skulle vara så, så är jag den första du kan skälla på utan att jag blir surGott nytt på dig vännen, hoppas året har börjat på bästa möjliga vis.
Kram
2 januari, 2007 at 08:40 #904101Anonym anvandareMemberSamir wrote:kul läsningSäger som samir!Hehe:D
Hoppas allt är bra med dig och att din träning går bra!
Men stackare,hur är det med vageln i ögat?Har den försvunnit? //S* -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.