Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 188 total)
  • Author

Gott nytt fru Vagel!

Gott folk!

Om jag inte blir sjuk nu, så är det ett mirakel, jag har vidtagit vissa åtgärder :| för att minimera riskerna och hoppas jag slipper åka på nått nu då.

Nyårsafton – ingen sprit – ingen frodardag.
    MEN jag skulle vara uppe extra länge så visst blev det inte som vanligt där på natten och igår.

Jag brukar käka två mål innan gymmet, frukost och lunch.
    Men nu blev det bara frukost och sen direkt ner till gymmet.
    Innan det gick jag min morgonpromenad ner till backaplan (ca 70-80min) och köpte mig en ny personvåg (när jag stod där och tittade på vågarna så kom en gubbe fram, ojoj den där behöver inte du tjejen, haha! mm nä visst, och i två affärer frågade expediten: -nyårslöfte? NEEEEEEEEEJ! tänk så många som avlägger nyårslöftet, träna mera… vi får se idag på gymmet :D )[/b]
    Eftersom promenaden hade överstigit mina 60minuter så gick jag in och köpte mig ett dextrosolpaket, damit äckligt!!! så sött.
    Ville bara åt kolhydraterna så jag käkade upp halva paketet, ca 25-30g kolh.

Väl hemma vägde jag mig… vågen stod på 66,9kg (faaaan vågen funkar inte, 76,9kg ska det ju ståå :P )

Sen käkade jag frukost som vanligt, men lite mer, eftersom jag skulle direkt till spartacus, på menyn blev det lättyoghurt, sporthavregryn, linfrön och ägg.

Mitt pass på nyårafton (hade en timma på mig)
    Hamstring, Vader & Mage

Liggande lårcul
    50kg-15reps (uppvärmning)[/b]
    110kg-5reps
    110kg-3reps
    90kg-8reps
    90kg-8reps

Plate loaded legcurl
    20kg-10reps
    40kg-7reps
    40kg-5reps
    30kg-8reps

Sittande vadpress
    40kg (uppvärmning)[/b]
    60kg-Helenas push-tills jag nästan sprack, många i toppläget, sedan några djuupa, rätt på toppläget, djupa. DAmit ont.
    80kg-max reps*2

Stående vadpress
    80kg (uppvärmning)[/b]
    220kg-ca 7reps
    300kg (hela magasinet)[/b]-5reps
    300kg-4reps
    160kg-max reps

Mage
    två övningar – set 6 reps? —>ont idag ;)

Under dagen försökte jag hålla mig till schemat och lyckades ganska bra, åt några gram mer när jag åt mat, men överlag blev det samma, åt nån swebar och under natten när vi var ute slank det ner protein i form av bars, innan vi åkte hem så lagade jag havregrynsgröt på festen! och drack proeindrinkar normalt!!! Haha!

Snart ska man väl få komma in i lite rutiner och det ska bli skönt.

Nyår… hur ska man summera.
    CrAZY!

Marcell Kezdy wrote:
    Gott nytt fru Vagel!

Hahaaha! :P
    Samma vännen!
    Nu gör vi detta till ett år att minnas.

Kram (vänta, ska bara knö undan vageln innan du får den där kramen)
    SÅÅåå chaaarmig!!!

Eva-Lotta wrote:
    Gott folk!
    Jävlar babe du är stark:P

Mitt pass på nyårafton (hade en timma på mig)
    Hamstring, Vader & Mage

Liggande lårcul
    50kg-15reps (uppvärmning)[/b]
    110kg-5reps
    110kg-3reps
    90kg-8reps
    90kg-8reps

Nyår… hur ska man summera.
    CrAZY!

Thats my girl :D
    Gott Nytt år på dig gorgeouse.

Eva-Lotta wrote:
    Hahaaha! :P
    Samma vännen!
    Nu gör vi detta till ett år att minnas.

Kram (vänta, ska bara knö undan vageln innan du får den där kramen)
    SÅÅåå chaaarmig!!!

Haha, japp .. 2007 is da shieeeet :)

Kör hårt nu, ska heja på dig på NOGP (eller vad nu tävlingen kommer att heta :frust: )

kram utan vagel! haha

SUSAN wrote:
    Säger som samir!Hehe:D
    Hoppas allt är bra med dig och att din träning går bra!
    Men stackare,hur är det med vageln i ögat?Har den försvunnit? //S*

Försvunnit… det är ju min andra hälft nu ;) ;)
    Måste ju ha nån att kela med, vi flirtar som fasen kan jag lova haaha! neeej den är inte så farlig att den syns, bara det att ögonlocken är lite svullen när jag vaknar, den ligger liksom och trycker bakom ;) , använder ögondroppar och sådär, den försvinner nog snart.

Träningen går kanon, känns ju att man ligger på mer än hälften av kalorierna man legat på under ett år.
    Vi får se hur det känns nu när man börjar jobba igen, då går det åt ännu mer energi eftersom arbetet är väldigt fysiskt.

Fan bruden!!! shit vi ska stå på scen tillsammans!
    fasen va roligt, nu stöttar vi varandra el hur?

Kraaam

Vanessa Frykman wrote:
    Thats my girl :D
    Gott Nytt år på dig gorgeouse.

Hello my foxy ladie ;)

(ja synd att det inte SYNS på hamsen också haaha) Knäckande när man kommer behöva sänka vikterna, men om Elvira tränar med mig när jag börjar på kvällen igen, så tar det nog ett tag.

Hoppas du, familjen, Paula och co hade en härlig nyårsafton!

Kram

Stark….du e stark gumman :up: Nytt år, nya hårda tag, detta är ditt år och det är bara knasthård som gäller :nod Skönt att vara tebax på jobbet igen, rutiner igen, börjar nu öka upp kcal och jakten efter dom 5 är fullt igång. Och du skall inte bli sjuk, glöm det :nono: Ha en härlig dag :)

God fortsättning Lottis!![/b]

Kör hårt nu tjejen! Snart står du där på scenen igen :P

Gott Nytt År!! :)
    Du har inga bra dietrecept att bjussa på? :P Jag behöver lite tips nu på goa maträtter.

Ha det!
    Kram

Gott nytt år!!

Lycka till med träningen..
    Jag såg att du bor i Gbg och promenerar till Backaplan trevligt.:emo-thumb Jag börjar jobba på Hisingen och imorgon gör jag första dagen!!!! Vart gymmar du någonstans??

Kram
    Henrietta

mariia wrote:
    Gott Nytt År!! :)
    Du har inga bra dietrecept att bjussa på? :P Jag behöver lite tips nu på goa maträtter.

Ha det!
    Kram

HAha! Det var roligt… :D
    Jag har fullt shå med att försöka hitta en gubbe som kan laga mat åt mig ;)
    Ska göra en ”Johanna”, Hon är ju ihop med köksmästaren själv, Tobbe.
    Samma med min sörra, hennes gubbe är också gryyyym på att laga mat, han skakar bara på huvudet när jag står vid spisen, säger att: ni kvinnor kommer bara längre och längre från spisen! *djup suck* Hahaha!
    Sanningen är den att jag är kass på att laga mat, fast jag lägger inte ner min själ i det heller.
    Men jag vet att det tar sig med åren, som ett äpple föds jag, till att en dag bli en mogen frukt… öhööö *host* vad snackar jag om…
    När jag går ur denna dieten ska jag lära mig laga mat, om jag skulle avlagt ett nyårslöfte så skulle det bli just det, ge matlagningen större utrymme.

Nu blir det väldigt enkelt.

God fortsättning till dig med gumman och samma till dig Lina

Henrietta wrote:
    Gott nytt år!!

Lycka till med träningen..
    Jag såg att du bor i Gbg och promenerar till Backaplan trevligt.:emo-thumb Jag börjar jobba på Hisingen och imorgon gör jag första dagen!!!! Vart gymmar du någonstans??

Kram
    Henrietta

Tjohoo! ett nytt ansikte… el a en ny ryggtavla i min tråd ;) hehe! roligt :P
    Vart ska du börja jobba?
    jag tränar på gamla spartacus, sportlife, där vid hisingehus precis. BRa gym *tummen upp*
    Grattis till nya jobbet får man passa på att säga då.

Mit goda helsninger & önskninger om en go fortsättning till daj/lötta

Eva-Lotta wrote:
    HAha! Det var roligt… :D
    Jag har fullt shå med att försöka hitta en gubbe som kan laga mat åt mig ;)
    Ska göra en ”Johanna”, Hon är ju ihop med köksmästaren själv, Tobbe.
    Samma med min sörra, hennes gubbe är också gryyyym på att laga mat, han skakar bara på huvudet när jag står vid spisen, säger att: ni kvinnor kommer bara längre och längre från spisen! *djup suck* Hahaha!
    Sanningen är den att jag är kass på att laga mat, fast jag lägger inte ner min själ i det heller.
    Men jag vet att det tar sig med åren, som ett äpple föds jag, till att en dag bli en mogen frukt… öhööö *host* vad snackar jag om…
    När jag går ur denna dieten ska jag lära mig laga mat, om jag skulle avlagt ett nyårslöfte så skulle det bli just det, ge matlagningen större utrymme.

Nu blir det väldigt enkelt.

God fortsättning till dig med gumman och samma till dig Lina

Haha jaså så de va så illa? Hehe!! Ja då får ja väl fortsätta me å surfa runt lite här å kika efter recepten då!
    Strong gjort att gå till Backaplan därifrån förresten! Jag tyckte det var drygt att ta vagnen dit jag tillåmed! Haha! Lat som jag är…;)

Jag ska borja på Wågmästareplatsen!! Det är jag som sitter bakom ratten på statens blå/vita bilar och ger dig lite action under morgonpromenaderna 8)

Jag tränar också på Sportlife dock bor jag i Stenungsund just nu men jag har tärnat med en killkompis på Sportlife Hisingen några gånger. Vera som jobbar där är en polare till mig. Hon har dock blivit chief på det nya Sportlife i Stig Center nu. Jag och sambon letar dock bostad närmare stan vi får se var vi hamnar tillslut. Jag kommer med all sannolikhet att dyka upp på Sportlife Hisingen emellanåt.

Kram!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.