Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2007 at 14:35 #904117Anonym anvandareMembermariia wrote:Haha jaså så de va så illa? Hehe!! Ja då får ja väl fortsätta me å surfa runt lite här å kika efter recepten då!
Strong gjort att gå till Backaplan därifrån förresten! Jag tyckte det var drygt att ta vagnen dit jag tillåmed! Haha! Lat som jag är…HAhaha ja shiiit! Då är du lat stumpan
Det är ju ingen bit.
Jag går längre varje dag egentligen, ner till gymmet ungefär och tillbaka, nu var jag tvungen att snirkla vägen så att det skulle ta tillräckligt lång tid också.
På sommarn gör man sånna sjuuuka rundor, för då är det härligt att vara ute.Säg till mig om du hittar nån god mat, det är perfekt att gå ut och kolla här på forumet, men det gör jag aldrig
Ska bättre mig om några veckor.Nu ska jag käka spagetti och nötfärs
2 januari, 2007 at 15:20 #904118Anonym anvandareMemberHenrietta wrote:Jag ska borja på Wågmästareplatsen!! Det är jag som sitter bakom ratten på statens blå/vita bilar och ger dig lite action under morgonpromenadernaJag tränar också på Sportlife dock bor jag i Stenungsund just nu men jag har tärnat med en killkompis på Sportlife Hisingen några gånger. Vera som jobbar där är en polare till mig. Hon har dock blivit chief på det nya Sportlife i Stig Center nu. Jag och sambon letar dock bostad närmare stan vi får se var vi hamnar tillslut. Jag kommer med all sannolikhet att dyka upp på Sportlife Hisingen emellanåt.
Kram!
Ohoo got damit!:buttrock: då kommer du jobba med Katta, en vän till mig, Bra me lite biffiga ,tuffa brudar inom kåren, har själv funderat på yrket.
Är du nyexaminerad el har du jobbat som blå länge?Lycka till och jag kommer defE. känna mig säkrare nu när jag strosar omkring på hisingen.
3 januari, 2007 at 08:03 #904119Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Försvunnit… det är ju min andra hälft nu
Måste ju ha nån att kela med, vi flirtar som fasen kan jag lova haaha! neeej den är inte så farlig att den syns, bara det att ögonlocken är lite svullen när jag vaknar, den ligger liksom och trycker bakom , använder ögondroppar och sådär, den försvinner nog snart.Träningen går kanon, känns ju att man ligger på mer än hälften av kalorierna man legat på under ett år.
Vi får se hur det känns nu när man börjar jobba igen, då går det åt ännu mer energi eftersom arbetet är väldigt fysiskt.Fan bruden!!! shit vi ska stå på scen tillsammans!
fasen va roligt, nu stöttar vi varandra el hur?Kraaam
Haha,ok!Får hoppas den ger med sig snart!
Mmm,visst känns det i kroppen när man dragit ner;)
Ska bli såååå kul vännen!Ska bli mycket trevligt att få träffa dig bakom scenen! Klart vi måste stötta varandra! Ha det så bra sålänge!Lycka till med din träning,du gör det bra!Satan i gatan vad stark du är i benen bruden!Bra jobbat//Kram//S*3 januari, 2007 at 10:33 #904120Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:HAhaha ja shiiit! Då är du lat stumpan
Det är ju ingen bit.
Jag går längre varje dag egentligen, ner till gymmet ungefär och tillbaka, nu var jag tvungen att snirkla vägen så att det skulle ta tillräckligt lång tid också.
På sommarn gör man sånna sjuuuka rundor, för då är det härligt att vara ute.Säg till mig om du hittar nån god mat, det är perfekt att gå ut och kolla här på forumet, men det gör jag aldrig
Ska bättre mig om några veckor.Hehe hur långt är det till backaplan då? Iofs så är ju vagnen väldigt seg, så det kanske känns längre än vad det är då…
Hur har du lagt upp din diet, typ kcal och uppdelning av protte/kolh/fett? Du kanske har skrivit de nånstans här men isf har jag missat det.. 😮3 januari, 2007 at 11:32 #904121Anonym anvandareMembermariia wrote:Hehe hur långt är det till backaplan då? Iofs så är ju vagnen väldigt seg, så det kanske känns längre än vad det är då…
Hur har du lagt upp din diet, typ kcal och uppdelning av protte/kolh/fett? Du kanske har skrivit de nånstans här men isf har jag missat det.. 😮humm.. jag vet inte hur långt det kan vara, men det är absolut en bit, jag ska gå min sena morgonpromenad dit ner nu.
Angående mitt matschema och sådär så vill min coach inte att jag lägger ut det och det respekterar och förstår jag.
Men jag den dagen jag gör mitt eget schema ska jag lägga ut det för allmän åskådan, men ändå inget jag kommer rekommendera någon annan att köra efterÅhåå hungrig nu, kanske ska gå ut så jag slipper svimma på vägen.
Kraaam gumman
3 januari, 2007 at 11:35 #904122Anonym anvandareMemberUnder FF blev jag kär, han sa att det inte kunde bli vi, spelar tyligen inte i samma liga…
Jag håller inte med.
Visst skulle vi vara söta ihop!?[img=http://img215.imageshack.us/img215/8773/dsc03443sh4.jpg]
3 januari, 2007 at 14:07 #904123Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ni har ett sjukt bra äktenskapstycke ni 2 :p
//FridaPs.jag kommer och kollar när du glittrar till våren men min plats kommer vara i publiken, inte på byggarscenen, inte vid det tillfället…Kram till en av Götets goaste tjejer (Du och Warg:en konkurrerar hårt om den platsen i mitt tycke!)Pusselipusspuss!!Ds
JÄäää där är du juuu!
så goooo!
Men det är bra, när jag fångat hans tycke så kommer vi och hälsar på dig och Palle, ringer innan, så ni kan förbereda, han tar en del plats om man säger så, bästa vore om han kunde få ta eran säng själv och vi andra kan sova stående, jag gör allt för honom öhöö Haha!Ska bli kul att träffa dig då gumman, för då jäklar får vi inte gå om varandra.
Kör hårt nu stumpan!*puss på kinden*
3 januari, 2007 at 14:25 #904124Anonym anvandareMemberBild från igår.
Får ju nöja mig med ljuset utifrån…[img=http://img520.imageshack.us/img520/1795/bild101ki2.jpg]
3 januari, 2007 at 14:26 #904125Anonym anvandareMemberVille bara önska lycka till med din deff o tävlingen :up: Kul att det finns tjejer kvar som vill tävla i byggning!
Kör hårt!
EDIT: Wow, ser bra ut!!
3 januari, 2007 at 14:32 #904126Anonym anvandareMember:ike:
[img=http://img384.imageshack.us/img384/3203/bild100ip1.jpg]3 januari, 2007 at 14:42 #904127Anonym anvandareMemberTyckte min axel såg stor ut här 😮
fast det gjorde ioförsig min kind med Haha![img=http://img520.imageshack.us/img520/4433/bild090ne6.jpg]
3 januari, 2007 at 14:45 #904128Anonym anvandareMemberAnne wrote:Ville bara önska lycka till med din deff o tävlingen :up: Kul att det finns tjejer kvar som vill tävla i byggning!Kör hårt!
EDIT: Wow, ser bra ut!!
Tack så hemskt mycket!
all push ass är välkommet :buttrock:
önskar fler tjejer kunde se det en annan ser i dambyggningen.3 januari, 2007 at 16:24 #904129Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ohoo got damit!:buttrock: då kommer du jobba med Katta, en vän till mig, Bra me lite biffiga ,tuffa brudar inom kåren, har själv funderat på yrket.
Är du nyexaminerad el har du jobbat som blå länge?Lycka till och jag kommer defE. känna mig säkrare nu när jag strosar omkring på hisingen.
Då var första dagen på Hisingen avslutad och jag överlevde
Det blir en hel del vardagsmotion som jag får nu när jag ska promenera från min lgh till bussen, från bussen till jobbet och sedan tillbaka. Det är betydligt med än vad jag är van vid iallafall. Innan blev det en cykeltur på 3 min sedan var jag framme vid jobbet. Det är kanonbra iallafall.Jag gick ur skolan för 1,5 år sedan så jag är inte riktigt nyexaminerad längre. Fast det går inte att jämföra med alla gubbar inom kåren som har en si så där 20-30 tjänsteår att hosta upp.
Vad jobbar du med nu? Vad heter din vän Katta i efternamn??
Snart får du se mig på Sportlife Hisingen måste bara bli hel och frisk först.//Henrietta
3 januari, 2007 at 17:41 #904130Anonym anvandareMemberSchysst framsida lår och axlar:up:
3 januari, 2007 at 18:00 #904131Anonym anvandareMemberFrån sidan, framifrån,…var är bakifrån??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.