Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis på G för tävling igen! NOGP 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 188 total)
  • Author
    Ripper wrote:
    Från sidan, framifrån,…var är bakifrån?? :(

:D Ripper

Men allvarligt släng upp en ryggbild :up:

PS du har laggt på en del muskler sen Exhales tid

Henrietta wrote:
    Då var första dagen på Hisingen avslutad och jag överlevde
    Det blir en hel del vardagsmotion som jag får nu när jag ska promenera från min lgh till bussen, från bussen till jobbet och sedan tillbaka. Det är betydligt med än vad jag är van vid iallafall. Innan blev det en cykeltur på 3 min sedan var jag framme vid jobbet. Det är kanonbra iallafall.

Jag gick ur skolan för 1,5 år sedan så jag är inte riktigt nyexaminerad längre. Fast det går inte att jämföra med alla gubbar inom kåren som har en si så där 20-30 tjänsteår att hosta upp.

Vad jobbar du med nu? Vad heter din vän Katta i efternamn??
    Snart får du se mig på Sportlife Hisingen måste bara bli hel och frisk först.

//Henrietta

Gött å höra!
    aldrig fel att röra lite extra på buggarna.
    Och gubbarna hade säkert inte haft så mycket att sätta emot i ett fystest mot dig ;)
    Katta.. öhehum haha! du hon är jugge så jag skriver inte hennes efternamn, det blir bara fel då haha! :| Katarina heter hon iallafall, svigo tjej. Du kommer inte missa henne, hon är iallafall nyexaminead, gjort färdigt sin aspiranttid ganska nyss.
    Hoppas du kommer trivas här nere nu.
    Om du ser mig på sportlife så får du komma fram och hälsa, akta dig för klösmärken om jag har gått långt in i dieten Hahaha! ;) Nä jag har inga långa klor, dom är så nerfilade dom kan bli.
    Så hojta gärna.

Kram på dig tjejen

Ripper…!
    Hahaha! Jag förstår inte heller, kameran gick sönder när jag skulle fota baksidan… Det blev helt enkelt för mycket för min stackars telefon.

Exhale Freddan & Jocke –
    Tack grabbar.
    Tyvärr så mätte jag mig inte förra gången så jag har inget att jämföra mot :frust:
    Ska ringa LInda idag så jag får mätt mig så snabbt som möjligt, klart man måste veta till nästa gång iallafall.
    Tror inte jag gått upp nått, känns som det är samma.
    Men man blir hemmablind, så det blir att titta på bilder sen :P

Ps. det kommer en på ryggen.

~Frida~ wrote:
    Snygging ;)

Hoppas bara inte FIBO-mässan infaller på samma datum som ”NOGP”! Klart vi ses då! Du får käka ”vad du vill” efteråt, jag & Palle får ta en kaffe med dej.
    //F

Åhååå :drunk: det lät som en TOPPENdé.
    föresten vadå FIBO-mässan!!! gumman, det finns inget alt. du måste komma och kidnappa mig från scen då! ;)
    Den är väl ändå inte i sverige..
    Hade ni tänk åka och checkat läget där?
    Jag hoppas givetvis på publikhav på NOGP haha! stöd är alltid skönt att ha och jag blir lite ledsen i ögat om ni inte är där haha!

NU ska jag slurpa i mig lite kaffe sis, sen är det dax att röra på stolparna.

*kramar om*;)

Kommer aldrig mer köra vader före framsida ben, hade mycket energi, men efter halva passet skulle det varit bättre att gå på vaderna och givit framsida ben maxenergin, särskillt då jag nu kör vader två gånger i veckan.
    Emma var med och plockade bort vikterna i mina dropset, hon var också min tyngd när jag körde donkey r.

Sittande vadpress
    20kg-uppvärmning[/b]
    60kg-14reps
    80kg-dropset (massvis med reps, djupa och korta)[/b]
    100kg-dropset*2set (sveeeedelleeeer)

Stående vadpress
    120kg-uppvärmining[/b]
    300kg(hela magasinet)-5reps
    300kg-6reps
    180kg-max

Donkey race
    Emma 62kg-max reps*3set

Frontböj
    20kg-uppvärmning[/b]
    40kg-max*2 djuuupa

Knäböj
    50kg-max (jag vågar inte köra böj själv, har aldrig vågat köra tungt, kanske kommer en dag?):o

Benpress
    50kg-uppvärmning[/b]
    150kg-max
    170kg-max med lite hjälp, helt slut! :
    125kg-pumpade ut ordentligt

Benspark
    80kg-uppvärmning[/b]
    190kg-7reps
    210kg-6reps
    150kg-9reps

superintensiv cardio på cykel i 25min, inte en torr fläck på den kroppen efter det.

Nu är det dax för morgonpromenad, 60minuter!

Eva-Lotta wrote:
    :ike:
    [img=http://img384.imageshack.us/img384/3203/bild100ip1.jpg]

Whooow… dä här ser ju redan mkt läckert ut Lotta…….. när ska vi kraaaamaaaas???..

kör hårt nu och lycka till så hörs vi.

//Micke

SNYGGA OCH INSPIRERANDE BILDER!!!

Ser kanon ut!!

Micke Ljungdahl wrote:
    Whooow… dä här ser ju redan mkt läckert ut Lotta…….. när ska vi kraaaamaaaas???..

kör hårt nu och lycka till så hörs vi.

//Micke

Haha! Tack vännen.

Nämde ett av mina viktigaste behov också och än sålänge ser jag nog ganska kramgo ut, men snart är jag hååård, men lika kramig för de. :) :friends:

Elina2 wrote:
    SNYGGA OCH INSPIRERANDE BILDER!!!

Ser kanon ut!!

Tack tjejen! 😮

~Frida~ wrote:
    Yep, Tyskland here we come! Alltid varit en dröm att åka dit och nu ska den bli verklighet! Följ med! Det är ju där allt händer låter det inte lockande att få se alla proffs i verkligheten?? Se hur små de egentligen är 19-22 april!! (så självklart kommer vi & kidnappar dej, efter scenen!)
    Lova att du strååååååååålar så kanske jag tom kan motivera Palle att kolla på BF
    [http://www.fibo-messe.com/de/index.php http://www.fibo-messe.com/de/index.php%5D
    Våra stolpar kom precis hem…superskönt! Nature is wonderful!!
    KRAMIS!!

FAn va grymt det hade varit!!!

Man kommer vara ”fattig” och helt färdig den helgen, tror du inte det?
    Ska gå in och kolla lite närmare på sidan sen, min tyska är inte längre vad den var… ehöm…
    Men nått ska man förstå.
    Satan vilken motivation det skulle ge! sen skulle man väl säkert bli lite nertryckt i marken också Hahaha! :)

Är ni många som åker?

Gumman, du vet att jag inte kan lova att stråla i BF… annat hade det varit på BB-scen, men jag ska göra mitt bästa.
    Vi gör såhär istället, vi hotar Palle med mina stora Biceps,:aggresiv: så sitter han nog plats i stolen, haha!

NU är det dax för att Triceps-Biceps pass… så det finns nått att hota med
    GRrrrrrr! *laddar*

;)

Gillar dina ben!:nod :p
    Grymt Lottis! Kör hårt nu:emo-thumb

Gillar den positiva glädjen du sprider här inne!! Kommer bli grymt på NOGP!
    Btw, uppdatera lite nu :emo-thumb

Mvh J

Johannes-S wrote:
    Gillar den positiva glädjen du sprider här inne!! Kommer bli grymt på NOGP!
    Btw, uppdatera lite nu :emo-thumb

Mvh J

Tackar bro!
    Uppdateringar, absolut.
    ska springa reda på min kamera med så det kan bli lite mer pics framöver.

*nyp i sidan*

GOOOooo morgon mina gott vältränade ”syskon” :P [/b]

En liten resömé:
    Dietvecka 1kanon-ledig från jobbet-mitt i julen-full av energi.
    Dietvecka 2-kaaanooon-ledig från jobbet-full av energi-men ett sånt sug efter mat och godsaker! :P tappat ca 4-5kg
    Dietvecka 3-Mindre bra ;)-började jobba i söndags, första natten fungerade fint, men sedan på måndagen kände jag hur mycket energi mitt arbete tar (för er som inte vet, jag jobbar på volvo och bygger bil, sitter inte ner någonting förutom på rasterna)[/b] Ujujuj! inte bra det här tänkte jag, ligger nog lite för lågt för att det ska vara bra såhär i början, när det till och med syns att jag är låg och trött.
    Pratade med Fredda om detta sedan och vi kom fram till att jag kan skippa cardion efter gympassen, vilka i sig är ganska långa.

Men då kom det! den stora smällen… wäähäää!
    Förkyldning på gång! Inte konstigt det känns kasst.
    Jag som höll mig frisk, trots sjukhusbesök och vistelser med virusbesökta vänner. Då var jag beredd, kurerade ju mig i förebyggande syfte, fungerade fint.
    Men i lördags var jag helt utlämnad, en vän var här hemma och när kl var läggdax så hör jag hur en näsa blir täppt, och inte var det min!
    Det är precis i början av en förkyldning som skiten smittar, så PANIK!
    Tog esberitox osvosv…
    Dagen efter vaknar jag och känner hur jag börjar få ett munsår och det är ett rent tecken på att jag har ett virus i kroppen, har fått det några gånger och de gångerna har det varit vid förkyldning och när kroppen vart stressad.
    Så imorse börja jag få känningar i halsen.
    Har vidtagit en del åtgärder nu i natt, höjde maten, 300g kokt ris extra (2dl) och två matskedar olivolja, givetvis määngder med grönt extra och proppar mig full av alla kosttillskott som kan hjälpa till, glutamin, c-vitamin, Cal-mag osv.
    Ska gå och lägga mig nu, vila heeela dagen imorgon. Bara röra på mig för att fixa mat, usch va tråååhååkigt.
    Men det ska fasen inte sätta sig några förkyldningsmonster i mig! damit!
    Var påväg nedåt på vågen ännu mer, men nu efter i natt så kommer jag väl stå still, men sen kan detta vara en liten boost också kanske, får hoppas det.
    Frågan är vad jag gör om jag är dålig på fredag…?
    Yaaaooo det händer inte haha!

(inte kostigt att man mår lite knas när man går från att vara ledig i två veckor, till att gå på diet, börja jobba natt igen, kämpa mot ett virus, köra hårt, äta så mycket mindre.)
    Man ska alltid lyssna på kroppen![/b]

Träffade Mikael Merighetti i tisdags.
    En kille jag kommer rådgöra mycket med i framtiden, han är bla vän och kostrådgivare till Henrik J.
    Han mätte mig och jag ligger på 17%fett just nu:D, bara att jobba på att få ner smutset.

Annars känns det bra, får grym feedback från folk som ser att jag kommer i bättre form och det är aldrig fel att höra när man går på diet.
    Börjar också se vad jag förbättrat:
    bröst(förvånad eftersom jag opererade mig och inte haft lika bra kontakt som innan, men jag har börjat köra annorlunda mot innan, ska bli kul att fortsätta bygga så)
    baksida axlar

Nu tittar jag med ena ögat så det är nog dax att låta kroppen få den där vilan.

Ha en bra dag!

Pözz

Bit ihop 👿 FYLL PÅ….blir frisk …then business as usual:nod Kram !!!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.