Luciapokalen 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Hej!

Har nu hittat tillbaka hit igen efter ett ganska långt uppehåll, och lever gör självklart och har bestämt mej för att göra ettt nytt försök igen inför nästa år. Provade att dieta förra året men det gick åt pipan, gick för fort det sista va lite för ivrig nybörjar misstag som jag nu har lärt ifrån. Ett tag så hade jag tröttnat på all träning inkl maten, tappat motivationen helt.Har faktiskt inte tränat på ca ett halvår, vart så trött på det men nu känns de bra..:D Sen har de hänt ganska mycket, har flyttat och ska i okt börja på ett nytt gym ( Nautilus) Känner mej fit for fight nu har även börjat lite lätt och spela ishockey. Vill bara prova en gång, så jag måste fixa detta, och med er hjälp så kommer det att gå och självklart får inte glömma lilla goa,härliga Ammi och Bove, nu guys så gäller det :up: :kicking:

Hoppas kunna få råd, tips och stöttning me allt! Kommer att börja nästa vecka me dieten:

3 -4 dagar i veckan gå morgonpromenader minst en halvtimme o max 1 timme
    Komma igång me att äta rätt och ofta
    styrketräna ca 5 dar i veckan med olika muskelgrupper, plus kondition.
    Vikt och mått kommer senare + ev bilder

Ha de gott hls sandra

lycka till:emo-thumb

tack så jättemkt :D

Roligt att du har hittat träningslusten igen! :up:

Stort lycka till!

Kör hårt!
    :)

Tack Kattis!

jag hoppas att jag ska kunna fixa det 8)

Kom ihåg att skynda långsamt. Det stora misstaget du gjorde förut var troligen att du inte visste riktigt vad du gav dig in i. Läs på mer och träna hårdare.:emo-thumb Rom byggdes inte på en dag. Lycka till och är det något hör av dig.

Äntligen, fast nu kan jag inte stötta dig lika mycket
    eftersom du har flyttat men du vet var jag finns:emo-thumb
    Skynda långsamt så blir allt bra kompis:nod

Lycka till ! :)

Men ska du börja dieten nu när du ska tävla 2007 ? ;)

God Luck tjejen.:emo-thumb

Har du börjat med träningen nu???
    Nu måste du fortsätta skriva :read: så vi vet hur det går.

har inte riktigt börjat än, men snart… kommer inte än kanske o börja på dieten men iallfall tänka i dem banorna, vet att jag behöver mera tid och framför allt disiciplin och 100 procent satsning. Tack så mycket bove, ammi och alla andra, ska skynda långsamt och verkligen sätta merj in i detta nu me läsandet , mat o allt det kommer def att ordna sej. Viljan har jag nu ska jag bara sätta planerna i verk ..:D :up: :kicking:

Hörs snart igen många kramar stojjan

Ja, det går inte att leva på pizza längre och kolla tv dagarna i ända.:D

Jaha du ska jag bli tvungen att åka till Mariestad
    för att ge dig en spark i baken
    så du börjar skriva lite hur det går med träningen.:whistle:

Lycka till ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.