Luciapokalen 2007

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Här händer det inte mycket.:O
    Fick du någon inspiration på Lucia pokalen i år?

Vilket Nautilus kör du på??

Lycka till!! :up:

Kör så det ryker!

Linn wrote:
    Vilket Nautilus kör du på??

Hejsan! Jag kör på nautilus i m-stad:up: Tack alla

:) :D hum..du kör på nautilus du md sedär sedär..vi måste ju ha sets helt enkelt vilka tider tränar du och när o hur..vi är ju ett gäng där som satsar emot lucia..vi kan allt kikka o pucha varrran i röven..ser du mig så ar ja kort svart hår och tränar runt fyra mån-tors o lördagar lite tidigare..ha d bäst..kul med en om mig!

Har idag kört en hårt biceps pass, gött. Det blev bara en muskelgrupp idag, för jag träna ihop me en annan o han skulle bara köra biceps, så fick det blev men de gav jättemycket.

Hantelcurl 4*8
    Stång 4*8
    koncentration me hantel 2* max

Körde så många repetitioner som möjligt, tills jag va helt slut hade faktiskt mjölksyra efteråt men det va skönt. Hoppas nu att jag kan hålla det här… Ska försöka o fixa detta denna gången:buttrock: :devil:

Hej, såg att du tränade i Mariestad, nautilus förstod ja. Är också där ibland men oftast på ett ställe som heter Vadsbo Atheltic, kanske du känner till? Lycka till med tränande iaf!

toka wrote:
    Hej, såg att du tränade i Mariestad, nautilus förstod ja. Är också där ibland men oftast på ett ställe som heter Vadsbo Atheltic, kanske du känner till? Lycka till med tränande iaf!

Tomas då!!ahha..Hej Stojjan,skoj att du e här..vi får köra ihop en dag hur ser det ut om dina dagar??vilka tider jobbar du o så…träna imorgon?..sj har ja framsida ben i morgon haka på om du vill!!kram thess

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.