Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokalen 2007
Här händer det inte mycket.
Fick du någon inspiration på Lucia pokalen i år?
Vilket Nautilus kör du på??
Lycka till!! :up:
Kör så det ryker!
Hejsan! Jag kör på nautilus i m-stad:up: Tack alla
hum..du kör på nautilus du md sedär sedär..vi måste ju ha sets helt enkelt vilka tider tränar du och när o hur..vi är ju ett gäng där som satsar emot lucia..vi kan allt kikka o pucha varrran i röven..ser du mig så ar ja kort svart hår och tränar runt fyra mån-tors o lördagar lite tidigare..ha d bäst..kul med en om mig!
Har idag kört en hårt biceps pass, gött. Det blev bara en muskelgrupp idag, för jag träna ihop me en annan o han skulle bara köra biceps, så fick det blev men de gav jättemycket.
Hantelcurl 4*8
Stång 4*8
koncentration me hantel 2* max
Körde så många repetitioner som möjligt, tills jag va helt slut hade faktiskt mjölksyra efteråt men det va skönt. Hoppas nu att jag kan hålla det här… Ska försöka o fixa detta denna gången:buttrock: :devil:
Hej, såg att du tränade i Mariestad, nautilus förstod ja. Är också där ibland men oftast på ett ställe som heter Vadsbo Atheltic, kanske du känner till? Lycka till med tränande iaf!
Tomas då!!ahha..Hej Stojjan,skoj att du e här..vi får köra ihop en dag hur ser det ut om dina dagar??vilka tider jobbar du o så…träna imorgon?..sj har ja framsida ben i morgon haka på om du vill!!kram thess
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY