Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2006 at 06:52 #935637Anonym anvandareMember
Gårdagen bestod av morgonpromenad 80min och ett konditionspass som blev lite intervallträning utomhus i 60min.
Nu är det dags att ut å traska 80min för att sedan se till att axlar och mage får stryk.
So far denna vecka suuger viktnedgången men men jag har tålamod till imorgonkommer det ha förändrat sig som vanligt..
Vilodag imorgon men eftersom att det är ätardag imorgon komer jag ta en extra promenad på minst 60min.Anna
29 september, 2006 at 10:03 #935638Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Gårdagen bestod av morgonpromenad 80min och ett konditionspass som blev lite intervallträning utomhus i 60min.
Nu är det dags att ut å traska 80min för att sedan se till att axlar och mage får stryk.
So far denna vecka suuger viktnedgången men men jag har tålamod till imorgonkommer det ha förändrat sig som vanligt..
Vilodag imorgon men eftersom att det är ätardag imorgon komer jag ta en extra promenad på minst 60min.Anna
du får uppdatera signaturen, så man ser viktnedgången totalt!
bit i och häng inte upp dig på vikten för mycket. det brukar gå i platåer.
och var inte rädd för att äta lite extra på lördagarna. det kan göra susen för kroppen att få lite extra energi och vila minst en dag i veckan.
du verkar ju ligga i ordentligt, så en dag att samla energi kan göra gott. :emo-thumb29 september, 2006 at 10:21 #935639Anonym anvandareMemberJonas:
Tro mig, jag har ätit på ordentligt på lördagarna…får se var det hamnar imon….
oki, ska uppdatera min signatur får la skriva dit förra lördagens vikt…anna
29 september, 2006 at 10:29 #935640Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Jonas:
Tro mig, jag har ätit på ordentligt på lördagarna…får se var det hamnar imon….
oki, ska uppdatera min signatur får la skriva dit förra lördagens vikt…anna
låter bra och nu ser man ju att viktnedgången börjar närma sig 2 siffrigt.
tycker du kan festa till det ordentligt med en extra riskaka med jordnötssmör på när viktnedgången är 10 kg…29 september, 2006 at 15:55 #935641Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:låter bra och nu ser man ju att viktnedgången börjar närma sig 2 siffrigt.
tycker du kan festa till det ordentligt med en extra riskaka med jordnötssmör på när viktnedgången är 10 kg…tack för den döh….ska festa med min vanliga (fiberhavregryn, banan, mjölk, proteinpulver med banansmak och dryga ut den med lite vatten-mixa) frukost imorgon, lax å pasta å sen kinamat….å sen hmm min svaghet-nötter.
1 oktober, 2006 at 12:27 #935642Anonym anvandareMemberIdag 85min morgonpromenad.
Blev ett gött styrkepass idag laddad med energi. Efter styrkan blev det ett bodyjam pass. Hade varit såå roligt att vara duktig på deet men men jag måste nog ge ddet lite tid. jag slår knut på mig själv när jag försöker dansa. Eftersom att jag har lite svårt att koordinera alla rörelser under ett sådant pass blev det inte många minuters intensivt flås utan mer som en 60 minuters promenad i rask takt. Normalt sett kör jag annars 15min förbränning efteråt.Känner mig riktigt svullen idag från gårdagen.
Det blev en hel del mat kan man lungt säga och det kändes under morgonpromenaden vilken energi jag hade. Riktgit sug efter att gå å träna nu med.Motivationen ska åter stiga till överdrivna höjder. Det är mitt mål denna vecka. I övrigt ligger jag i fas med dieten men poseringen är det dags att ta tag i mer ordentligt. Har bokat platser till NM nu med för att få rejält med inspiration(sm kan jag tyvär inte gå på). Bara att fixa hundvakt som återstår…
Gårdagens promenad bestod av en massa spring på stan efter ett par stövlar…+att jag ställde bilen så att jag fick gå in till stan en bit samt slapp betala p-avgift å snurra runt med bilen tillsammans med hysteriska idioter.
Anna Andersson
3 oktober, 2006 at 13:03 #935643Anonym anvandareMemberGårdagen blev den vanliga morgonpromenaden på 80min. Sedan avklarde jag veckans konditionspass vilket blev ett bodycombat pass följt av ett snabbt biceps pass på gymmet. Kunde inte hålla mig från hantlarna.
Idag e jag på g så det ska jag utnyttja ordentligt under dagens styrkepass.
Morgonpromenaden har jag klarat av och i spegeln imorse efter promenaden var det allt en och annan ådra som syntes tom en på magen. Aja det var rätt ljus helt enkelt ; )
Nu dags för lite skola..4 oktober, 2006 at 18:51 #935644Anonym anvandareMemberDagens pass var riktigt gött, avslutade passet med 30min spinning efter styrkan.
Idag var det många frestelser på vägen hem. Men nu är det bara 2 dagar kvar och sedan lördag. Då ska det bli lite färsk tonfisk det är jag riktigt sugen på.
I övrigt känns det bra denna veckan.Anna
9 oktober, 2006 at 09:36 #935645Anonym anvandareMemberLördagens träning gick riktigt bra. Marklyft var den övningen som jag blev nöjd med orkade fler reps än tidigare på samma vikt.
Söndagen blev det vila bortsett från morgonpormenad så idag blir det träning.
I övrigt flyter det på för tillfället men vikten står still igen men det återsåtr att sen till nästa lördag vad som hänt.
Grämer mig över att jag inte kunde vara på SM å kolla men ser fram emot NM ialla fall.
Ska fota på lördag och känner jag mig på rätt humör ska jag lägga upp en riktig föreild innan dietstarten.Anna
9 oktober, 2006 at 10:47 #935646Anonym anvandareMemberNågra nya bilder kanske?:nod
9 oktober, 2006 at 13:54 #935647Anonym anvandareMemberFrida G:Inte idag…..kanske till helgen. Man vet aldrig…
9 oktober, 2006 at 19:34 #935648Anonym anvandareMemberDu vet att jag smyger omkring och håller koll på dig? Det är nog bäst att du sköter träning och kost ordentligt :emo-thumb
Kramkram
11 oktober, 2006 at 16:16 #935649Anonym anvandareMemberMorognpromenad som vanligt följt av styrkepass bröst triceps och mage med de obligatoriska 15min på rotex i fullt snurr.
Gårdagens benpass liksom dagens pass har gått riktigt bra. Har kunnat lägga på vikt och haft ordentlig kontakt på de tyngre vikterna. Framförallt var gårdagens benpass riktigt bra.
Det är ås härligt när styrlepassen går bra för det gör att den där spiralen bara går uppåt och man använder den kicken som energi (istället för maten).Det är verkligen INTE lätt att välja vilken låt man ska ha till sitt fria. Den ska ha så många grejer för att fungera bra på scen. JAg har en…men vi får se om det blir den eller om jag springer på någon annan. Blir antagligen poseringsträning i helgen med Camilla så kanske vi kan knäppa något kort också.
Kör hårt alla. Nu ska jag på en bonuspromenad till ica för att köpa kesella och kyckling.
Anna
11 oktober, 2006 at 18:02 #935650Anonym anvandareMemberMed tanke på att mitt kcal-intag ligger lägre än ditt så äter jag bokstavligt talat ”som en tjej”
Det tog ett jäkla tag för dig att ens komma igång och träna hörrö. :p
Tur att du tog i sen då.OBS! Glöm inte spraytan
12 oktober, 2006 at 17:20 #935651Anonym anvandareMemberKul att det blir lite tjejer i Dc. Jag tänkte oxå köra fast i -52 helst…..skall vara med i AF nordisak nuoch formen är väl mer för AF just nu kommer att ha ytterligare sex veckor på mig efter NM. PUST……men ner till 51.9 skall jag…..
Tini
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.