Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 oktober, 2006 at 17:29 #935652Anonym anvandareMember
Jag var tvungen att ladda lite med deras mirakelkaffe.(läs:jag flydde från tentaplugg)
Tur att någon av oss tar i när vi tränar ialla fall.
Lämnade spraytanen i receptionen till dig, men det va nog inte mkt i den men då kan du ju prova den ialla fall-lycka till!Melin wrote:Med tanke på att mitt kcal-intag ligger lägre än ditt så äter jag bokstavligt talat ”som en tjej”Det tog ett jäkla tag för dig att ens komma igång och träna hörrö. :p
Tur att du tog i sen då.OBS! Glöm inte spraytan
12 oktober, 2006 at 17:44 #935653Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Jag var tvungen att ladda lite med deras mirakelkaffe.(läs:jag flydde från tentaplugg)
Tur att någon av oss tar i när vi tränar ialla fall.
Lämnade spraytanen i receptionen till dig, men det va nog inte mkt i den men då kan du ju prova den ialla fall-lycka till!Tsss mirakelkaffe…
Du, man ska inte klanka ner på de som e svagare, speciellt inte under deff
Göööörbussigt Anna!:up:
Och glöm INTE den där chokladkakan med mandelmassa du pratade om14 oktober, 2006 at 23:50 #935654Anonym anvandareMemberVikt: 62,4 kg
Midja 68,5
Stuss insåg nu att jag glömde mäta det imorse[/b]
Navel 79,5
Arm 33,5
Lår 54,5
Vad 37Tränade posering idag så nu har jag till dt fria att nöta in, kul!
Träningen haar gått bra dena veckan och jag har haft gött med ork. Nu har jag 4 dagars råplugg inför en tenta och sena blir det 3 härliga dagar heelt fri från plugg.Har blivit mycket mat idag.
Frukost som vanligt men mer bestående av fiberhavregryn, mjölk, banan, proteinpulver
3 bars,
2 korv med bröd,
proteinkladdkaka,
2 portioner thai och kina mat,
äpple-päron-kiwi-vindruvor-banan sallad med vit och mörk choklad över,
3 mackor med ägg,
ca2,5hg lösviktsgodis,
cashewnötter,
ca 2dl glass.
kaffe, cola light och vatten.Nu väntar sängen alldeles försent. Imorgon börjar allvaret igen. Morgonpromenad, matlagning, konditionsträning, poseringsträning och plugg.:up:
Gonatt!
Anna Andersson
frukten uppe ta höger slängde ja på lite riven choklad på och jag lyckades åtminstone roffa åt mig hälften av det.
15 oktober, 2006 at 09:27 #935655Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Vikt: 62,4 kg
Midja 68,5
Stuss insåg nu att jag glömde mäta det imorse[/b]
Navel 79,5
Arm 33,5
Lår 54,5
Vad 37Tränade posering idag så nu har jag till dt fria att nöta in, kul!
Träningen haar gått bra dena veckan och jag har haft gött med ork. Nu har jag 4 dagars råplugg inför en tenta och sena blir det 3 härliga dagar heelt fri från plugg.Har blivit mycket mat idag.
Frukost som vanligt men mer bestående av fiberhavregryn, mjölk, banan, proteinpulver
3 bars,
2 korv med bröd,
proteinkladdkaka,
2 portioner thai och kina mat,
äpple-päron-kiwi-vindruvor-banan sallad med vit och mörk choklad över,
3 mackor med ägg,
ca2,5hg lösviktsgodis,
cashewnötter,
ca 2dl glass.
kaffe, cola light och vatten.Nu väntar sängen alldeles försent. Imorgon börjar allvaret igen. Morgonpromenad, matlagning, konditionsträning, poseringsträning och plugg.:up:
Gonatt!
Anna Andersson
låter mumsigt de!! hade sj ätar dag igår!! åt 2 pizzor på alle terassen iborås!! De slank ner lätt;)
15 oktober, 2006 at 12:08 #935656Anonym anvandareMemberMorognpromenaden avklarad.
Blir kondition senare i eftermiddag 60min och poseringsträning.
Tog aldrig några bilder igår och idag vill jag INTE fota. Så jag sänger upp en halvkass posering från förra veckan.15 oktober, 2006 at 13:41 #935657Anonym anvandareMemberSer bra ut! detta kommer bli jätte bra ) kör hårt!
15 oktober, 2006 at 15:48 #935658Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Morognpromenaden avklarad.
Tog aldrig några bilder igår och idag vill jag INTE fota. Så jag sänger upp en halvkass posering från förra veckan.ser grymt ut!!! goa delts
15 oktober, 2006 at 15:54 #935659Anonym anvandareMembermazzy star wrote:Ser bra ut! detta kommer bli jätte bra ) kör hårt!Tack! Grattis till placeringen på sm!Synd man inte kunde vara där å kolla men sak till NM å kolla då ialla fall!
15 oktober, 2006 at 17:20 #935660Anonym anvandareMemberBjörklund wrote:jag tror att jag såg dig på sportlife i city för någon dag sedan?
imponderad! Lycka till!JO, jag var där å tränade. Ska träna där denna veckan med min lillasyster. Hon måste biffa te sig lite
16 oktober, 2006 at 02:26 #935661Anonym anvandareMemberVilka fina axlar.
Lycka till vidare med satsningen.16 oktober, 2006 at 06:15 #935662Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Vilka fina axlar.
Lycka till vidare med satsningen.Tackar och grattis till prestationen på SM. Kör hårt nu!
Dags för morgonpromenaden nu. Ut i kyla och mörker.
16 oktober, 2006 at 07:46 #935663Anonym anvandareMemberGodmorgon tjejen!
Kul att du är ute och springer så här dags:D
Jag vill absolut både träna tor och sön, gärna ben på sän om möjligt. Hör av dig så spikar vi ngt!
Kram kram
16 oktober, 2006 at 16:29 #935664Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Morognpromenaden avklarad.
Tog aldrig några bilder igår och idag vill jag INTE fota. Så jag sänger upp en halvkass posering från förra veckan.Ser kanon bra ut ju!
17 oktober, 2006 at 12:16 #935665Anonym anvandareMemberDagens morgonpromenad avklarad, lite längre än 80min blev det dock.
Hade tänk avklara mitt konditionspass idag för denna veckan genom att köra ett pass bodyjam men inser att det tar rö lång tid att ta mig dit och tillbaka osv nu såhär inör tentan så det blir löpning istället troligtvis med lite intervaller i andra halvan av passet.Motivationen är riktigt bra nu. Börjar känna mig rätt liten dock men det är bara att acceptera och köra på. Efter detta ska jag ge det många år så får vi se vad det gett.
Denna kakan bakade jag igår som en i ledet av veckans bakverk-se men inte röra. Godare än den ser ut-chokladmoussetårta.
En bild på min trogna gammle polare i snart 12 år. Lite lagom örkalkad i huvudet e han nog nu dock.Ta hand om Er.
18 oktober, 2006 at 09:21 #935666Anonym anvandareMemberMorgonpromenaden avklarad.
Har gått lite längre denna veckan närmare bestämt 15-20min mer då jag prioriterar lite mer sömn på lördag då jag ska upp tidigt och iväg så på lördag blir det nog bara ca30 min morgonpromenad.Gårdagens kondition blev löpning i intervaller om ca 3min. Är nöjd med mitt tempo och det kändes lätt. Sista backen blev det riktig mjölksyra träning, vägrade ge mig föän jag var uppe(en rätt lång backe…)
Anna ”hungrig” Andersson
Vilken välsignelse det skulle vara om vi kunde öppna och stänga våra öron lika lätt som vi öppnar och stänger ögonen
Georg hristoph Lichtenberg -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.