Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 oktober, 2006 at 12:44 #935667Anonym anvandareMember
Morgonpromenad som vanligt och slapp regn gjorde jag även idag.
Igår var en helvetes jobbig dag. Dagen innan tenta och hungrig som fan.Funderade tom vad jag sysslar med-varför jag bakade kanelbullar i förrgår utan att kunna äta några(tittade på när jag tvingade min sambo att klämma i sig 3st istället)
Men det är utmaningen och det inrutade livet jag gillar. Dessutom uppskattar jag verkligen mina dagar då jag gör som jag vill(lördagar). Idag känner jag mig riktigt laddad inför styrkepasset-men den känslan kom först nu efter att ha gjort tentan. Allt med träningen är fruktansvärt kul, men visst när satte jag mig senast på ett cafe spontant och tog en latte?
Föresten varför ligger det massa tävlingar efter sommarn?Kommer ju se ut som en säl till nästa sommar också ; )
I mitten av december är det tillbaka till tung träning och massa mat*mums*
Vikten verkar gå ner även denna veckan som den ska -sakta men säkert.Nu har jag skrivit av mig lite iaf.
19 oktober, 2006 at 17:03 #935668Anonym anvandareMemberKom på mig själv idag med att ha glömt kommentera bilden på dig.
Var ju ändå någon dag sen man såg den haha.Ser grymt bra ut i varjefall. Bra axlar, pecs, biceps och form.
Haha känner igen det där med bakningen också. Fasst det värsta var ändå min och brorsans födelse dag 2 dagar innan tävling och hela familjen utan jag åt tårta och sånt …Kör hårt nu .. inte så långt kvar tills du får glänsa på scen
19 oktober, 2006 at 18:05 #935669Anonym anvandareMemberAnna glöm inte min chokladtårta
Snart är det dags att strypa ätardagarna:(20 oktober, 2006 at 09:35 #935670Anonym anvandareMemberMelin wrote:Anna glöm inte min chokladtårta
Snart är det dags att strypa ätardagarna:(Den står i frysen orörd jag ska se te å ta med en bit till dig!Vill du ha från halvan med eller utan kokos?Men du år nog vänta med att täa den till nästa lördag för jag kommer inte till borås förän söndag
anna
imon e dt lördag!!!20 oktober, 2006 at 10:32 #935671Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Den står i frysen orörd jag ska se te å ta med en bit till dig!Vill du ha från halvan med eller utan kokos?Men du år nog vänta med att täa den till nästa lördag för jag kommer inte till borås förän söndaganna
imon e dt lördag!!!Ooooooh
Ta utan, e inte så förtjust i kokos
Lugnt bara jag har den att se framemotNu är det inte långt kvar
20 oktober, 2006 at 12:01 #935672Anonym anvandareMemberLycka till tjejen och tack för all inspiration!
20 oktober, 2006 at 13:56 #935673Anonym anvandareMemberska du göra Decembercupen me elle? pump it up girl
20 oktober, 2006 at 15:43 #935674Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:ska du göra Decembercupen me elle? pump it up girlJupp!
Idag har jag bakat bröd som jag ska göra goa baguetter av till imorgon-just det ja, matmuffins gjorde jag också.
Känner mig ritigt go i ryggen idag. Körede ett pass med Charlie igår. Riktigt roligt! Det får vi göra om.Nu ska jag ta en promenad till affären å handla lite.
Anna
24 oktober, 2006 at 16:16 #935675Anonym anvandareMemberLördagen blev riktigt rolig, trevligt sällskap och mycket mat-kanske lite för mycket.
Kosten är ändrad igen så nu blir det lite mindre på tallriken. 2 dagar då jag äter mer. Ätardagar i slisk bemärkelse blir det inga fler utan det blir som den andra högdagen under veckan men med lite mer kolisar. Till helgen ska jag festa med riskakor tänkte jag!
Träningen ser ut som innan.
Mycket plugg nu…
Anna Andersson
25 oktober, 2006 at 18:06 #935676Anonym anvandareMemberHAr varit riktgt seg under dagen som jag började med att försova mig. HAr taggat till mig nu och är på väg till gymmet för ett pass.
Senaste benpasset fick jag tydligen till ordentligt för det är ingen nådig träningsvärk kan jag lungt säga. Grinat så fort jag vänt mig i sängen för att inte tala om när jag skulle gå upp ur densamma.En bra dag idag!Har dessutom pluggat ordentligt.
Anna Andersson
26 oktober, 2006 at 15:25 #935677Anonym anvandareMemberHungrig!
Har cad å får inte äta här, väntar på en rast. Obligatorisk närvaro.Sugen på träningen nu och laddar mentalt inför ett ryggpass. Regnet pissade ner under morgonpromenaden. Men vad gör det snart är det dags för scenen och mina 3 sekunder i centrum! Sen MAT
Anna
27 oktober, 2006 at 09:05 #935678Anonym anvandareMemberTrött…Pissvädret tog mig in till gymmet under morgonpromenaden vilket var det segaste jag varit med om. tiden gick såå långsamt. Bättre att gå ute med ordentliga regnkläder och en hjälm på huvudet.
Axlar ska tränas efter lunch idag. Sen blir det plugg resten av dagen med avbrott för att träna posering hemma i hallen och tidigt i säng.Har inte vägt mig på hela veckan så det blir spännande att se vad vågen och måtten visar imorgon. Känslan är att det inte hänt någonting men den litar jag inte på utan jag kör på fram till dagen D-först då vet jag om jag hann bli tillräckligt hård eller inte. I övrigt känner jag mig mindre än någonsin så jag ser verkligen fram emot att få börja äta på sen igen och växa lite istället.
Inte lång tid kvar-dags att växla upp mentalt nu igen.
Anna
27 oktober, 2006 at 21:29 #935679Anonym anvandareMemberKänner att jag är riktigt generös idag vad gäller att våga visa den värsta sidan av mig själv.
För denna bilden har jag ingen ursäkt. Detta är före dietens start i början av juli. Så illa VAR det. Jag åt som aldrig förr och lade förhoppningsvis på mig nån gnutta muskel ialla fall.
Ska kämpa de sista veckorna nu och ge allt, timmarna innan vet jag om jag nådde mitt mål eller inte.
Ska försöka uppdatera journalen varje lördag iallafall nu med mått vikt och fett% när den mäts.
med kaliper började jag på 22,2%….vikten låg på 71,8kg får se om vi mäter nu i helgen.För känsliga läsare tryck på bakåt knappen och scrolla absolut inte längre ner än så här
:up:
27 oktober, 2006 at 21:37 #935680Anonym anvandareMemberMan kan ju lungt säga att du gjort rejäla framsteg :up:
Snart bara spurten kvar
27 oktober, 2006 at 21:46 #935681Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:Man kan ju lungt säga att du gjort rejäla framsteg :up:Snart bara spurten kvar
Jodå, en del har la hänt-det kan allt göra lite skillnad när fodralet trillar av. Skenet kan bedra det är ”insidan” som räknas. Gäller att gilla mat och inte vara rädd för den!
Slutspurten är kommen.
Hur går det själv? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.