Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 oktober, 2006 at 23:23 #935682Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Hur går det själv?
nja, vet inte… har låång väg kvar, men de löser sej säkert
28 oktober, 2006 at 06:22 #935683Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:nja, vet inte… har låång väg kvar, men de löser sej säkertSamma sak här lååång väg kvar. Inte hård för fem öre. 1 steg framt och 2 bakåt.
Ställde mig precis på vågen för att se att den visade 2hg mer än förra veckan.
SUGER!
Sedan dess är dessutom kaloriintaget minskat…i söndags. Och tränignsmängden kvar som innan. Har varit lite segare på passen under veckan dock.
Jag hoppas innerligt på att det beror på kvinnans återkommande funtioner i kroppen som kan bidra till vätskeansamling. Det har ju trots hög bf redan börjat balla ur för mig så jag har ingen koll där längre.
Men bara så ni vet. Jag ger fan inte upp förän jag står där brun ännu tröttare och taggad- då vet jag.
Får nog gå in å boka hotell till dc idag. Kolla om det finns tid för massage i helgen med. Kna behöva det.
NÄ ,nu ska jag inte sitta här och köra ner mig. Jag ska ut och traska fort som fan nu istället. Ska se om jag kna förstå mig på teknikens under och lyckas lägga in låten till mitt fria program i mobilen att ha under promenaden.KÖR HÅÅRT.
Blir antagligen ett extra gympass idag för nu e jag på krigsstigenAnna
28 oktober, 2006 at 07:21 #935684Anonym anvandareMemberHellooo girl!
Det går fortare än man tror, plötsligt är allt över och man fattar inte riktigt att det är ”slut”
Ta vara på varje dag och gör ditt bästa, så du inte ångrar att du inte kämpade till 150%
När man dietar har man verkligen en anledning till att ta tillvara ¨på dagen och göra sitt yttersta hela tiden, det kan vara det lilla som gör det… att det blir rätt el fel, Det kan jag säga med egen erfarenhet
Tänk.. du kommer vara i din livs bästa form (antar jag) Satan va roligt!
Ta mycket bilder, så du har det att titta tillbaka på och njut av minutrarna på scen! för det är så J****VLA kul!kämpa på tjejen, kul att du är på G
och du…. Upp med lite mer pics28 oktober, 2006 at 09:04 #935685Anonym anvandareMemberKunde inte sova inatt pga sprängande huvudvärk.
Lösningen blev att mitt i natten (jobbar idag) gå upp och mumsa i sig hela Annas goda chokladkaka å somna av insulinshocken28 oktober, 2006 at 11:14 #935686Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Samma sak här lååång väg kvar. Inte hård för fem öre. 1 steg framt och 2 bakåt.
Ställde mig precis på vågen för att se att den visade 2hg mer än förra veckan.
SUGER!
Sedan dess är dessutom kaloriintaget minskat…i söndags. Och tränignsmängden kvar som innan. Har varit lite segare på passen under veckan dock.Tjenare Anna!
Tänkte bara komma in och muntra upp dig lite. Inte för att jag är här inne och skriver så ofta men nog kollar jag in din journal då och då!Jag känner PRECIS som du, det där med 1 steg framåt och 2 steg bakåt…..
Kaloriintaget minskar, träningen ökar och psyket får stå ut med mer och mer. Visst ska vi klara detta nu, det är ju inte långt kvar egentligen!Nu kör vi hårt och så ska vi bevisa att vi kan, framför allt bevisa för oss själva!!
28 oktober, 2006 at 11:40 #935687Anonym anvandareMemberkämpa på tjejer!!! (camilla J oxå)
tänk att det ska kännas lite!!! att komma i tävlingsform är inget kroppen vill själv så klart den stretar emot! det är ju inte precis nåt naturligt tillstånd så man får bara acceptera att kroppen säger ifrån men köra på så gott det går ändå
28 oktober, 2006 at 17:50 #935688Anonym anvandareMemberGrymt bra kämpat! Vilken skillnad sedan i sommras!! Kör hårt o lycka till!! Ser kanon ut
30 oktober, 2006 at 13:48 #935689Anonym anvandareMemberVikten står still, just nu känns det som om att jag inte kommer hinna tyvär. Men det vet jag först dagen D som sagt tidigare.
Dagens morgonpromenad är avklarad och senare under dagen blir det ett benpass följt av 30min på rotexmaskinen.Anna
Jag ger inte upp förän jag är hård till utsatt datum eller efter.30 oktober, 2006 at 19:35 #935690Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Vikten står still, just nu känns det som om att jag inte kommer hinna tyvär. Men det vet jag först dagen D som sagt tidigare.Lite pep-talk över en kopp grönt te tror jag kan hjälpa :emo-thumb Ring när du har tid och lust för en fika så gräver vi ner oss i alla smarriga detaljer om diet, träning och storvunna segrar
:pop: /Linda
31 oktober, 2006 at 18:53 #935691Anonym anvandareMemberGårdagens benpass elt klart godkänt och dessutom kände jag att jag på något vänstre hittat den där energin igen.
Dagens pass gick helt ok det med inte lika mkt energi som igår dock(då jag ökade i benpressen).
Imorgon rygg, kul!Maten ser ut som innan men numera kör jag 30 min kondition efter mina gympass. Ligger på 1600kcal 5 dagar i veckan 2000kcal en dag i veckan samt en dag där jag inte räknar men äter bra mat.
Väntar med spänning att komma hem till göteborg å se om vikten har förändrats denna vecka.
Körde poseringsträning i Söndags, mitt fria gjorde jag pissdåligt så det blir en hel del poseringsträning nu så fort tid ges.Dags att inhandla vitkål nu och några potäter till imorgon.
Anna, från ett regnigt Borås.
31 oktober, 2006 at 19:00 #935692Anonym anvandareMemberhaha vitkål e grymt …drog i mig runt ett halvkilo åtgången ibland …blir en hel del om man hackar eller river den. Blir svullen som fan i magen bara ..
Kör hårt nu det sista ..
1 november, 2006 at 10:36 #935693Anonym anvandareMemberKämpa på nu tejen, bara fem veckor kvar!
1 november, 2006 at 14:37 #935694Anonym anvandareMemberSam jr wrote:haha vitkål e grymt …drog i mig runt ett halvkilo åtgången ibland …blir en hel del om man hackar eller river den. Blir svullen som fan i magen bara ..Kör hårt nu det sista ..
får bara 300g (69kcal)två gånger om dagen…men det blir lite mer än om man äter samma energi i form av ex potatis.JO lite svullen känner man sig allt. Lite kolsyrat vatten på det så finns inte hungern iallafall.
Ska göra mitt bästa in i det sista2 november, 2006 at 08:35 #935695Anonym anvandareMembercattahs wrote:hej enorma framsteg.. du hade 22% fett sa du med kaliper när du startade, och den billden du lagt ut på startformen?Jag har idag 28% enligt kaliperna och ser ut ungefär som på ina bilder som ligger sist.. hm vad tror du kan det stämma, tycker jag borde ha mindre.. men jag har nog lätta för att binda vätska som gör att man får ett rejält tag kring ben och triceps????
Bra jobbat uppdatera snart med mer bilder på dags formen kul att följa !”
JO, den lilla bilden jag laagt ut hade jag 22% med kaliper. Men man kan aldrig jämföra sitt värde med ngnannans. Jag har det för att jämföra från gång till gång och ser hur det går.
Det finns ju även olika mätmetoder med kaliper. Använd ditt resultat till att jämföra mot dinanästa resultat inte ngnannans.Anna
2 november, 2006 at 08:37 #935696Anonym anvandareMembermr_beginner wrote:kan du inte lägga ut lite fler bilder på dej anna du är ju kanon bra
lycka till:emo-thumbMÖjligt att jag lägger upp två sista nu om jag lyckas överföra till datorn. Sedan blir det inga fler förän tävling.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.