Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 november, 2006 at 08:38 #935697Anonym anvandareMember
Dagens status är nojig och förkyld. *** oxå!
Tar min vilodag idag och ska sova så fort tillfälle ges och hoppas på att vakna friskare imorgon.3 november, 2006 at 08:52 #935698Anonym anvandareMemberVar sjuk i halsont under gårdagen vilket gjorde at jag vilade helt från både morgonpromenad och träning.
Inbillar mig att jag är lite bättre idag. Är mest tjock i halsen. Så jag ska ut och traska nu den vanliga morgonsträckan men det blir i ett lite lugnare tempo. Kommer inte träna styrka idag utan det blir en eftermiddagspromenad senare.
Imorgon mååååste jag vara frisk. Det kryper i hela kroppen vill verkligen träna.
Så idag blir det massor av plugga så hoppas jag att jag kan ägna helgen åt fysiks aktivitet istället.Glöm inte hur underbart det är när man mår bra och kan träna, träningen är frivillig och ROLIG sså säpa inte med benen när ni ska till gymmet.
Tv dagar borta och jag har abstinens.Anna Andersson
3 november, 2006 at 08:53 #935699Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Var sjuk i halsont under gårdagen vilket gjorde at jag vilade helt från både morgonpromenad och träning.
Inbillar mig att jag är lite bättre idag. Är mest tjock i halsen. Så jag ska ut och traska nu den vanliga morgonsträckan men det blir i ett lite lugnare tempo. Kommer inte träna styrka idag utan det blir en eftermiddagspromenad senare.
Imorgon mååååste jag vara frisk. Det kryper i hela kroppen vill verkligen träna.
Så idag blir det massor av plugga så hoppas jag att jag kan ägna helgen åt fysiks aktivitet istället.Glöm inte hur underbart det är när man mår bra och kan träna, träningen är frivillig och ROLIG sså säpa inte med benen när ni ska till gymmet.
Tv dagar borta och jag har abstinens.Anna Andersson
p.s Vikten står still men jag ska vara lika glad för det jag ska bli hråd ändå! Hoppet är det sista som lämnar mig.
3 november, 2006 at 11:09 #935700Anonym anvandareMemberDeppa inte ner dig nu Anna…jag kommer inte heller någonvart med vikten just nu även om jag är kry och kan träna på som vanligt. Bättre att vänta en dag för mycket efter en sjukdom än en dag för lite med att sätta igång igen. Du verkar inte vara en som ger upp i första taget, så vila upp dig ordentligt nu så kommer det gå galant sista veckorna. Hellre vara sjuk nu än en vecka innan tävlingen.
Krya på dig och slå baciluskerna från mig!
3 november, 2006 at 12:54 #935701Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Deppa inte ner dig nu Anna…jag kommer inte heller någonvart med vikten just nu även om jag är kry och kan träna på som vanligt. Bättre att vänta en dag för mycket efter en sjukdom än en dag för lite med att sätta igång igen. Du verkar inte vara en som ger upp i första taget, så vila upp dig ordentligt nu så kommer det gå galant sista veckorna. Hellre vara sjuk nu än en vecka innan tävlingen.Krya på dig och slå baciluskerna från mig!
Tro mig, jag ger inte upp. Ska kämpa så änge jag kan dvs fram tills att det är dags att kliva upp på scen. Först då kan hoppet lämna mig.
Helt rätt, hellre sjuk nu än en vecka innan. Jag boxar bacillerna med vitaminer vitlök och ingefära3 november, 2006 at 23:47 #935702Anonym anvandareMemberIdag bjuder jag på hur fredagsformen ser ut.
Vikten stårr tyvär fortfarande stilla och till det har jag nu åkt på en rejäl förkylning. Halsont bla…Vid den här tiden hade jag föreställt mig att jag skulle vara i riktigt bra form vilket jag inte är. Men det finns fortfarnade tid att ändra på det och mycket kan och ska hända, måste hända.
Så bättre än så här är det alltså inte men den som lever får se hur resultatet blev.
Jag är ialla fall nöjd med min prestation och kommer nu lägga i sista växeln. Råplugga nhu när jag är sjuk och lägga allt krut och all energi på tävlingen sen när jag frisknat tid. Jag kommer få en del att ta igen.Nu ska jag bums ner i säng, har tyvär haft grejor som tvunget hållt mig vaken
Gonatt med ER
Anna
4 november, 2006 at 12:49 #935703Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Idag bjuder jag på hur fredagsformen ser ut.
Vikten stårr tyvär fortfarande stilla och till det har jag nu åkt på en rejäl förkylning. Halsont bla…Vid den här tiden hade jag föreställt mig att jag skulle vara i riktigt bra form vilket jag inte är. Men det finns fortfarnade tid att ändra på det och mycket kan och ska hända, måste hända.
Så bättre än så här är det alltså inte men den som lever får se hur resultatet blev.
Jag är ialla fall nöjd med min prestation och kommer nu lägga i sista växeln. Råplugga nhu när jag är sjuk och lägga allt krut och all energi på tävlingen sen när jag frisknat tid. Jag kommer få en del att ta igen.Nu ska jag bums ner i säng, har tyvär haft grejor som tvunget hållt mig vaken
Gonatt med ER
Anna
Ser grymt ut!!! bra x-ram som fan!!!!go axlar
4 november, 2006 at 14:39 #935704Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:Ser grymt ut!!! bra x-ram som fan!!!!go axlarTack 😮
Vill komma iform nu också- fan va nojiga jag är. De e jobbigt. Känner mig lite bättre nu under dagen så jag vill iväg å träna men väntar tills imorgon. Ska ut å promenera lite nu iställlet.
Måste hela tiden ha annat att tänka på så idag har det blivit tapet å färg inköp-sååå kul!4 november, 2006 at 15:29 #935705Anonym anvandareMemberDu ser grymt bra ut Anna:-)
Lycka till på Decembercupen & Luciapokalen!!!//S*4 november, 2006 at 16:34 #935706Anonym anvandareMemberWow vilka ben!! Du kommer att se rikitgt grym ut på Lucia!! Jag sitter ganska långt fram så jag ska heja på dig. Ska bli riktigt kul att se :emo-thumb och att du bara är 22 är helt otroligt. Du har en fantastisk karriär framför dig. :bb:
4 november, 2006 at 16:40 #935707Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Tack 😮
Vill komma iform nu också- fan va nojiga jag är. De e jobbigt. Känner mig lite bättre nu under dagen så jag vill iväg å träna men väntar tills imorgon. Ska ut å promenera lite nu iställlet.
Måste hela tiden ha annat att tänka på så idag har det blivit tapet å färg inköp-sååå kul!ge inte upp bara,formen kommer,o de ser skitbra redan nu:) några kg till så äru där!! keep it up girl
5 november, 2006 at 10:56 #935708Anonym anvandareMemberTre dagar borta från träningen. Men idag kör jag på igen. Morgonpromenaden blev visst två timmar idag…oj!
Ska iväg och köra mitt pass senare men först ska jag sova en stund så jag inte får halsont igen.
Jag älskar träningen! Nu är det inte lång tid kvar.
Anna
5 november, 2006 at 18:24 #935709Anonym anvandareMemberFan Anna det går ju bra. :up:
Följer ditt exempel å skippar ätardagarna nu.
Vi syns på ”nya” Aktiv5 november, 2006 at 19:20 #935710Anonym anvandareMemberDet kommer gå bra för dej Anna
Såg er inte på gymfesten igårkväll…Kan ju medela att ni missade en grymt go tårta
5 november, 2006 at 20:00 #935711Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:Det kommer gå bra för dej Anna
Såg er inte på gymfesten igårkväll…Kan ju medela att ni missade en grymt go tårta
Va?Fest? A, nä tårta står ändå inte på matschemat det får bli först om 5 veckor. Befann mig i Göteborg…
Ska bli kul å köra i det nya gymmet imorgon.Passet idag gick kanon. Körde 45 min spinning efteråt och sedan 15min gång på löpband.
Ska sova snart bara få i mig kvällsmålet. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.