Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 249 total)
  • Author

[/b]Gårdagens styrka gick bra. Blev 45min spinning efteråt och sedan 15minuter gång. Sun kigaste gymmet jag varit på. Själva styrkedelen kändes som om att de lagt i en korridor och en hel del utrustning saknades. Utan att nämna namnet på stället kan jag säga att det ligger i Kungälvs centrala del. På ett gym blir man varm och svettig…på ett spinning pass blir man definitivt varm och svettig, det köper jag. Men när det från 1 person luktar så att man vill kräkas-inte av ansträngning- av jag vet inte vad som orsakde det. Då ger jag nästan upp. Så jag är dubbelt nöjd med mig själv igår, smärta, mjölksyra och satnk.[/b]:(

Morgonpromenad inomhus idag då mörker blåst och regn inte lockade. Men tiden går allt bra mycket långsammare än när jag går ute.
    Massage står på schemat denna veckan, ska bli gött!

Nu laddar jag mentalt till dagens styrkepass som planerat kommer att följas av 30min intensivt på rotex och sedan 30min gång. Riktigt sugen på att traska iväg till gymmet nu.
    Studio Aktiv där jag tränar har bytt lokaler och är sååå läckert. Ny utrustning som av vad jag hann se imorse såg kanon ut, en hel del nytt samt en del gammla ögonsnäckor. Lokaler som gör att man bara vill vara kvar hur länge som helst och det toppat med underbart trevlig personal och en go atmosfär.
    Idag kör jag så det ryker.:emo-thumb

Samtalet från CamillaÖ idag gjorde av någon anledning att det kändes såå på riktigt. Det är snart dags. Vad jag gjort utan henne vet jag inte:worship: . Förmodligen gett upp. Det är verklgien mer än vad man tror inför tävling som både kostar tar tid och måste planeras. Denna veckan är det dags att ta sig till sömmerskan som ska göra så att jag har en bikini att ha på mig.

Formsnacket lägger jag ner. Jag gör det bästa och kör järnet nu. 3 veckor kvar att köra stenhårt och sedan är det dags att börja förberedelserna.

Vädret är grått men livet är underbart.

Anna Andersson

Du har en bra coach tjejen. Bara att köra och ge 100%

det e bara å kör på :emo-thumb jag e oxå nojjig men det hör väl till antar jag :) inte långt kvar…..

Tagit ”ledigt” från skolan denna veckan och pluggar hemma istället. Vill ha mer energi till min träning ch kommer nog smyga in en och annan lunchpromenad nu också.

Dagens morgonpromenad blev samma sträcka som i söndags, dvs lite längre.

På vägen mitt i gångvägen stod ambulansen med blåljus på. Där på marken låg en herre 50+ livlös. Han fick hjälp med andning av ambulanspersonalen. Det sved rejält inombords och jag traskade snabbt förbi för att slippa att det skulle ”nå mig”. Jag har aldrig sett någon så på livhanken innan. Men det fick mig verkligen att tänka till-vad är det man gnäller över egentligen.
    Tankarna flög sedan vidare till vem var det som låg där? Hans anhöriga, de var just då lyckligt ovetande för stunden…. Vad händer med hoinom nu?Klarade han sig?

Nu ska jag plugga och ladda inför träningen i efermiddag.

Anna Andersson

Hej på dig!

Kikade in lite för att se vad du har för dig här i tävlingsdiet-journalen.

Posering och formcheck i helgen! Kan vi vara där vi var sist?

Jag ska kolla ditt matschema ikväll igen…så vi kan väl höras av…jag slår troligtvis en signal senare i kväll.

Kämpa på det sista nu bruden!

PS. Tur att det är du som é på diet för själv kämpar jag mest på :pop: att trimma käkmusklerna och upprätthålla sockerberoendet :D DS.

Camilla Öhman wrote:
    Hej på dig!

Jag ska kolla ditt matschema ikväll igen…så vi kan väl höras av…jag slår troligtvis en signal senare i kväll.

PS. Tur att det är du som é på diet för själv kämpar jag mest på :pop: att trimma käkmusklerna och upprätthålla sockerberoendet :D DS.

Hoppas det går bra om jag skriver här men när ska du tävla igen Camilla?

Vanessa Frykman wrote:
    Hoppas det går bra om jag skriver här men när ska du tävla igen Camilla?

Jag tävlar med Anna om 3½ vecka…hon står på scen och jag bakom :up:

När(om) jag själv tävlar igen vet jag inte…inga planer just nu!

Camilla Öhman wrote:
    Hej på dig!

Jupp, kan vara där vi var sist! Det där med matschemat låter som om att jag kommer få mindre mat men vad gör det, snart kommer jag undra var tiden tog vägen. Jag sak återuppta mina matvanor sedan-hehe det är det som motiverar nu. Jag tar mig mot maten närmre för varje dag.

Vila idag.

Blir nog lite promenad extra utöver morgonpromenaden. Poseringsträning mest på det fria blir ikväll när målarna försvunnit.
    Paniken inombord sprids.

Ska på massage snart å plågas.

I övrigt en tung dag en dag då jag bara måste försöka slå bort alla tankar om att jag inte klarar att uppnå mitt mål.

Anna Andersson

Anna Andersson wrote:
    I övrigt en tung dag en dag då jag bara måste försöka slå bort alla tankar om att jag inte klarar att uppnå mitt mål.

Anna Andersson

:aggresiv: Ähh…skärpning nu!!! Det här kommer bli jätte bra! Kom ihåg mitt motto: Du behöver inte vara störst, inte heller hårdast, bara du är SNYGGAST! ;)

Du é ju värsta grymma byggarbruden :bb: …å en jäligt grym brud över huvudtaget :friends: Det ska bli ett nöje att följa dig hela vägen fram!

Ser bra ut Anna. Har kollat igenom hela din journal och du har gjort grymma framsteg bra jobbat. Nu är det bara slut spurten kvar vilket du kommer fixa garanterat. Ingen dålig coach du har heller…

Lycka till nu.

Anna Andersson wrote:
    Vila idag.

Blir nog lite promenad extra utöver morgonpromenaden. Poseringsträning mest på det fria blir ikväll när målarna försvunnit.
    Paniken inombord sprids.

Ska på massage snart å plågas.

Anna Andersson

Du kan va lugn, de kommer gå bra :emo-thumb
    Jag har ju inte ens nån musik till mitt fria än, o poseringsträning det har jag inte börjat med än :|

Hej Anna!

Bara att köra på det sista nu! :up:

Tänkte höra om din boyfriend kunde fixa låten som jag friposerade till sist? Den klaffade så bra att jag vill köra till den..:p De sjunger nått om
    ”me-ove to the mu-usic” om det hjälper….

MickeGBG wrote:
    Hej Anna!

Bara att köra på det sista nu! :up:

Tänkte höra om din boyfriend kunde fixa låten som jag friposerade till sist? Den klaffade så bra att jag vill köra till den..:p De sjunger nått om
    ”me-ove to the mu-usic” om det hjälper….

Han har stenkoll på sin musik så jag ska be honom kolla vilken det var så fort han kommer hem. Det såg kanoners ut när du poserade till den låten så du gör ett kanon val.

Skogshuggarn wrote:
    Du kan va lugn, de kommer gå bra :emo-thumb
    Jag har ju inte ens nån musik till mitt fria än, o poseringsträning det har jag inte börjat med än :|

Just idag skiter jag i vad folk kommer tycka om min posering där gör jag mitt bästa men det jävla fettet vill ju inte försvinna.
    Fick en underbar kommentar av massören idag-skinn å ben. Men han verkar lite speciell…han verkar känna på sig massa saker och hade nån maskin man kopplar till huvudet som tar bort alla tankar när man har för många..
    Med din form å fysik så får du se till att köra lite posering med. Se till att visa upp vad du har!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.