Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 november, 2006 at 16:46 #935727Anonym anvandareMemberJimma wrote:Ser bra ut Anna. Har kollat igenom hela din journal och du har gjort grymma framsteg bra jobbat. Nu är det bara slut spurten kvar vilket du kommer fixa garanterat. Ingen dålig coach du har heller…
Lycka till nu.
Tack!
Jo, jag är nöjd med att det blivvit en örändring men det är inte mitt mål…9 november, 2006 at 16:55 #935728Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote::aggresiv: Ähh…skärpning nu!!! Det här kommer bli jätte bra! Kom ihåg mitt motto: Du behöver inte vara störst, inte heller hårdast, bara du är SNYGGAST!Du é ju värsta grymma byggarbruden :bb: …å en jäligt grym brud över huvudtaget :friends: Det ska bli ett nöje att följa dig hela vägen fram!
JO, jag får la satsa på snyggast då…ska te frissan imon så man ser vettig ut i huvudet med.
Tack Camilla, du e underbar!Du ska få följa mig hela vägen jag ger inte upp är lite realistisk bara. Kanske har jag föör höga mål och krav ibland bara.
Kram på dig9 november, 2006 at 23:10 #935729Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:JO, jag får la satsa på snyggast då…ska te frissan imon så man ser vettig ut i huvudet med.
Tack Camilla, du e underbar!Du ska få följa mig hela vägen jag ger inte upp är lite realistisk bara. Kanske har jag föör höga mål och krav ibland bara.
Kram på digMan måste sikta högt och ha höga krav för att bli riktigt bra…men tyvärr innebär det oxå att man har svårt att någonsin bli riktigt nöjd…hur bra man än blir!
Ibland kan det kännas som att självkrititiken slår ner oss, men glöm inte att det oxå är den som driver oss framåt…får oss att vilja kämpa och bli bättre, i bodybuilding liksom i livet överhuvudtaget!
10 november, 2006 at 06:21 #935730Anonym anvandareMemberVerkar har tappat vikt denna veckan-äntligen!Får se hur det är med vikten imorgon och om vi gör en späckmätning.. Ett litet lyckorus börjar sprida sig i kroppen.
Sant Camilla!
Dags att snabba mig ut å traska i kylan. Idag kommer det att gå undan.
Träning eventuellt redan nu på förmiddagen så hinner jag med en extra liten promenad in till stan sedan och slipper ta bilen.11 november, 2006 at 06:05 #935731Anonym anvandareMember61kg visade vågen idag!
Nu dags för morgonpromenad i pissregnet men nu verkar jag inte slita förgäves ialla fall ju eftersom att det ger lite resultat.
Idag är det konditionsträning på schemat. Men nu först på morgonen ska det bli poseringsträning med proffs hjälp.Gårdagens pass med bla axalr gick kanoners var lite seg till förbränningsträningen eferåt bara och sen slummrade jag nog till lite hos frissan.
Lördagen känns välbehövlig denna veckan att få fylla kroppen med lite mat. Ska götta med sushi.11 november, 2006 at 19:54 #935732Anonym anvandareMemberHelt ok träningspass idag. Kände mig rätt klen dock när Camilla lekte med vikterna som för mig var tunga…
fett% hade minskat helt ok 15% nu så 1% på två veckor och totalt sett har den alltså minskat 7% från dietstarten.
Det fria programmet har jag en hel del att träna på. Jag är inte direkt den dansanta tjejen så det ser rätt rykantigt och stelt ut men jag ska göra mitt bästa för att runda till det lite.
13 november, 2006 at 10:43 #935733Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Helt ok träningspass idag. Kände mig rätt klen dock när Camilla lekte med vikterna som för mig var tunga…*Host* Jag lekte inte med vikterna…men tack ändå!
Kan ju tillägga att mitt träningsslarv de senaste 8 veckorna resulterat i att fredagens Body pump och löpning samt lördagens 5 set rygg och discodans gjort att jag i princip inte kan röra mig utan att plågas rejält å se ut som en nersketen 95-åring med ryggskott och höftledsfraktur
Tur att du sköter din träning i alla fall! Dutti tjej!:nod
14 november, 2006 at 09:49 #935734Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:*Host* Jag lekte inte med vikterna…men tack ändå!Kan ju tillägga att mitt träningsslarv de senaste 8 veckorna resulterat i att fredagens Body pump och löpning samt lördagens 5 set rygg och discodans gjort att jag i princip inte kan röra mig utan att plågas rejält å se ut som en nersketen 95-åring med ryggskott och höftledsfraktur
Tur att du sköter din träning i alla fall! Dutti tjej!:nod
*garvar högt i biblioteket* nersketen 95-åring…..
jo, ja e duftig inställd föreläsning så jag sticker å tränar nu. ben!
15 november, 2006 at 15:12 #935735Anonym anvandareMemberKul att det börjar lossna för dej!:emo-thumb
Ska vi köra en poseringsträning vid tillfälle? (trött på hallspegeln hehe:) )
Nån lycka för din boyfriend att lokalisera låten/skivan jag poserade till?
&/mvh/Micke
18 november, 2006 at 20:27 #935736Anonym anvandareMembermorgonvikten idag var 60,5kg och fett% hade förändrats den med neråt.
Hade poseringsträning idag med camilla och två tjejer ni får se upp med i -52:an mia här på forumet och malin. Fria program som åtminstone får mig att bli glad och dras med.
Själv funderar jag på att byta låt till mitt fria då min knaske e lite för hård, låten jag funderar på istället är en som nog kommer få mig att röra mig lite annorlund. Ska testa den imorgon och se..
Ryggpass på träningsfronten och imorgon blir det kondition.
humöret är upp och ner helt oberäkniligt ena stunden kanon glad andra en jävla lipsill och nu rätt neutral
gokväll
anna23 november, 2006 at 13:31 #935737Anonym anvandareMemberdet rullar vidare, den mesta energin går nog just nu¨åt till att hålla styr på tankarna och att hålla ut det sista.
träningen denna veckan har varit ganska energilös. Tar min vilodag idag och försöker få lite plugg gjort samt sova. Om sömnen är knepig av slumoen eller av att jag helt enkelt är lite sleten vet jag inte.
lite mat snart mindre träning och snart kommer höjdpunkterna.
Inköpslista på massa god mat är redan påbörjad. Det mesta i tankarna just nu kretsar kring mat.
Ändra ev. mina planer och beger mig till vågen och Göteborg redan idag-kan inte hålla mig.Hänger dock på om jag blir klar med lite arbete i skolan idag eller inte.
Nu över till CAD igen. ’Anna
24 november, 2006 at 08:17 #935738Anonym anvandareMemberHemma hos vågen idag, helt åt helvete.
Får hoppas att jag torrlöper-hahahahaha!Det skulle kunna förklara att den visade 61,8kg idag istället för att ha rört sig neråt från 60,5 som jag låg på förra lördagen.Skillnaden iövrigt denna vecka har varit att jag fått lite mindre mat vilket möjligen sänker intensiteten på mina pass. Har varit sömnig hela veckan men inte så att det skulle ge en viktökning på 1,3kg inte.
jag är såååååå nära på att skita i hela grejen nu, om det inte vore för att mamma å pappa har biljetter till finalen på luciapokalen så hade jag nog skitit i det utan att tänka efter så mycket. Ätit på hela dagen idagen och börjat leva som vanligt å forsätta träna å få känna det roliga kravlösa i träningen igen.
Att kravet finns att fett å vikt måste ner gör inte såjal mkt men när jag kämpar å verkligen gör mitt bästa följer mitt kostschema och tränar som jag ska å vikten istället rör sig uppåt.Nä, jag biter ihop. Jag ska köra på tills jag står där bakom scen med färg å tävlingsbikini, innan dess ger jag inte upp. Jag vill!
Anna-från den mörka sidan.
p.s Lägger förövrigt ner denna journalen nu då jag inte har orkat uppdatera den så duktigt det senaste, blir meningslös då.
Om det blir tävling eller inte återstår alltså att se men ser ni ett rödhårigt krull på scenen alldeles för mjuk så kan ni la heja lite ialla fall.24 november, 2006 at 09:33 #935739Anonym anvandareMemberJag förstår dig Anna! Men, du har kämpat så länge och så duktigt att du inte får ge dig nu. Oavsett om du är 100 % nöjd med din form eller inte kommer en tävling ge dig en suverän erfarenhet. Vikten går ju upp och ner, jag har också haft några ”panikdagar” det senaste eftersom jag vill in i -52 men *ähhh* vi kommer se bättre ut än folket i publiken i vilket fall, oavsett vad vågen står på! Och, bara att komma upp på scen är en oerhörd prestation, jag tror du kommer ångra dig om du ger dig nu, det är ju SÅ NÄRA!! Och så är du ju junior också, du har många chanser på dig att pricka formen i framtiden :up:
Sköt om dig!
24 november, 2006 at 10:00 #935740Anonym anvandareMemberEy ..vet hur det känns.
Det e bara att stå på sig och hålla ut.
Vet själv att jag tyckte det såg ut som skit någon vecka innan, men skallen är inte direkt äns bästa vän så här i slutet av dieten.Som Camilla sa så har du kämpat så länge nu och det e inte långt kvar och jag lovar dig det är värt varenda timmes blod svett och tårar när du står där…att komma in till eye of the tiger och höra publikens jubel..
Lätt det bästa ögonblicket i mitt liv.Det e absolut ditt val men tänkt dig för en extra gång.
Vad du än gör så lycka till med allt och din träning.Ps på bilderna du har lagt upp har det ju sett fördjävla bra ut och det e ju ett tag sen ändå.. skit i vågen totalt det sista.
/Tävlingssugen samir
24 november, 2006 at 10:24 #935741Anonym anvandareMemberNu kör vi Anna, inte långt kvar.
Huvudsaken e att man kommer upp på scen trots allt.
2 veckor tills sjukligt frosseri -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.