Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 241 through 249 (of 249 total)
  • Author

Vet precis hur det känns, men ta en dag i taget.
    En dag till klarar man och sedan en till…
    Imorgon kanske det känns bättre, häng i nu!

oavsett hur bra formen blir på lördag eller nästa lördag, så har du gjort en stark prestation och tagit dig hela vägen!
    jag är ganska säker på att denna veckan kommer att förändra formen ganska ordentligt och är inte förvånad om vågen visar -57 kg på invägningen, vilket i sådant fall innebär att du tappar många kilo denna veckan.
    sedan så kommer formen att vara ett snäpp bättre till Luciapokalen.
    bit nu ihop och kämpa det sista! :emo-thumb

PS. det ska bli intressant att se hur mycket som händer fram till DC i första hand. (”vatten släpp och sedan det sista in i muskeln”) ;)

Shit vad jag känner igen mig i det du skriver. Jag skulle själv behöva gå ner runt 4-5 kg till men det är första tävlingen och även om man har skyhöga krav på sig själv måste man nog inse att man kan inte vara bäst första gången man ställer upp. Och du var glad att du inte fick din förkylning nu en vecka innan tävling, som jag har fått. På bilden att döma ser det skitbra ut, gillar din mage, kanske för att den påminner mkt om min egen. :D

Kör hårt nu, vi ses säkerligen i Lund. :)

SHIT!!!
    Jag har snart uppnått mitt mål. jag fixade det. Deltagande i Luciapokalen. Ska ha grymt roligt istället för att vara så förbannat kritisk mot mig själv. Jag har ju snart genomfört det hela vägen.
    * sitter å skrattar av glädje för mig själv *
    hahahahhahaahahahahahahaahahahahahahaahahahahah

Nästa mål blir nog att hålla vikten under 64kg…?Ska fundera ut lite mera konkreta mål efter att det är över.

Man mår gott av att sträva efter sina mål och att bevisa FÖR SIG SJÄLV att man kan uppnå dem.

Lycka till på Lördag Anna!.Du har utvecklats en väldigt massa sen Exhale tiden :)

Du kommer njuta av varenda ögonblick på tävlingsdagen det kan jag garantera:emo-thumb

Berge wrote:
    Lycka till på Lördag Anna!.Du har utvecklats en väldigt massa sen Exhale tiden :)

Du kommer njuta av varenda ögonblick på tävlingsdagen det kan jag garantera:emo-thumb

Hehe, det var ett tag sedan…”no comentos”. Funderade faktiskt idag på att rota fram några gammla bilder.
    Tack för lyckönskandet. Hur går det för dig nuförtiden?

Anna Andersson wrote:
    Hehe, det var ett tag sedan…”no comentos”. Funderade faktiskt idag på att rota fram några gammla bilder.
    Tack för lyckönskandet. Hur går det för dig nuförtiden?

Det går väldigt bra just nu :emo-thumb kan hända att posebyxorna åker fram under 2007 ;) .

Kom i håg att det är KUL det här!!

Ut och gläns nu på scen bruden :emo-thumb

Ville bara säga grattis – såg dig på scenen i lördags och det såg kanon ut :up: Du ska verkligen vara nöjd!!

Viewing 9 posts - 241 through 249 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.