Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 249 total)
  • Author

Athleticmia och tess:Tack för lyckönskandet.

Dagens träning:

55min morgonpromenad. En helt underbar morgon som gjorde att jag studsade ut genom dörren och blev idiotförklarad av min sambo. Med andra ord på rätt väg hehe.

Benpasset idag gick riktigt bra, hade dock önskat lite mer bättre kontakt i baksida ben men jag var stark där idag. Hyffsat tempo och passet var avklarat på ca 50 minuter.
    Benpress liggande och sittande, lätta och djupa knäböj, sittande och liggande lårcurl samt avslutade med benspark.

Imorgon högdag på kalorifronten.
    Vågen visade idag 70,8kg men det beror nog mest på en mycket tommare magsäck än tidigare…

lycka till nu :D ska bli kul att se hur det går, håller tummarna!

Dessan: tackar

Lisa G Andersson: (nedan) Tackar!Och det ska jag!

Ska bli intressant, lycka till!

Kul med fler tävlande tjejers jornaler ! :)
    Lycka till. Du verkar absolut ha en del muskler enligt måtten.
    Bilder ? :P
    Också på dina djur som Frida sagt. :)

AnnaB:Finns inget på mig som är värt att se för tillfället, just nu känner jag mig ganska tom :( men det är nog bara ovanan att inte vara full med mat.
    Bilder kommer kanske när det finns något att jämföra med. Vovvarna kanske jag kan fixa på tidigare.
    Lycka till själv!:up:
    Jag ska göra allt jag kan för att blir hård iaf. Dags för sängen:O

Melin: Tack för lyckönskandet. Se till att bruden med de mukkliga benen e på gymmet i framtiden nu så hon kna inspirera lite för nu har jag skaffat kort där.

Dagens träning:
    Morgonpromenad 65min avklarad.
    Vila från styrketräningen.

Edit: Blev ca 50min promenad nu på eftermiddagen i lite lugnare takt än på morgonen dock. Sedan klippning av gräs och häck.

Anna Andersson wrote:
    Melin: Tack för lyckönskandet. Se till att bruden med de mukkliga benen e på gymmet i framtiden nu så hon kna inspirera lite för nu har jag skaffat kort där.

Ska maila henne om det :emo-thumb

Anna Andersson wrote:
    Camilla: Skulle inte våga vika från upplägget det minsta, inte ens en fjärdedels cashewnöt extra.

Bra…så ska det låta!:nod

Quote:
    Tack för att du tror på mig, det är en del av vad som bidrar till att jag kommer göra allt jag kan.

Klart att jag gör! Att du var seriös och ambitiös förstod jag redan första gången jag såg dig på gymmet…och den bilden har bara förstärkts sedan dess!

Hoppas du får en skön ätardag i solen idag!:emo-thumb

PS. Vi får höras av senare så att jag kan få en rapport över hur veckan gått. DS.

Shit! Du är riktigt bitig, kommer gå bra det där :up:

Kul med ytterligar en tjej som ska köra byggning på Lucia! Lycka till med allt, vi ses säkert bakom scen om allt går enligt planerna!!

Ingen dålig bild förresten!! :up:

Anna Andersson wrote:

Menade du mig?:o :p Melin sa något om de-..;) =P
    Tränar mest i Kinna nuförtiden..men de blir nog borås snart för mig igen..
    Vi kanske kan ta ett pass ihop?!
    Riktigt grymma armar du har!!:P Jag vill också ha..

Lycka till med träningen och allt..de kommer gå bra för dig!! =P

Kost:
    Lågdag följd till punkt och pricka!

Träning:
    Styrketräning 40min axlar. Det förbannade gymmet var stängt när jag kom dit så jag fick åka hem igen. Tjöta ”lite” på min sambo så fick han ta med mig till sitt jobb så jag fick träna där istället. Underbar fredags kväll det blev….

Kosten idag på min första Fria dag har jag ätit som lågdag fram till middagen. Då blev det en hemmagjord potatissallad med cocktailtomater paprika ruccola och 10% fetaost. Dressing gjord på rapsolja och vitvinsvinäger med svartpeppar och sal med senap. Till detta grillade jag fläskfile. Efterrätten blev en msk lättglass och skogsbär av diverse slag. Mumma! Kvällsmålet blir kesella kyckling och gurka. tycker jag har ätit helt ok idag på min fria dag men så har jag ju bara dietat 5 dagar så det finns ingen anledning att unna sig mer än så.

Träning:
    Vila
    Morgonpromenad 40min hade grymt tempo normalt tar denna promenix 50 min men idag kom jag upp lite sent. Sedan blev det simning i havet ett par gånger också.

Vikt
    Vågen visade idag 70,5kg. Så nästa lördag ska den ligga under 70.

Under veckan har alltså nu mina 5 morgonpromenader avklarats och 4 styrketräningspass.

Ettan: Japp jag menade dig! Självklart kan vi köra ett pass i borås. jag kan pm:a mitt nummer te dig.

camilla J:
    Tack och det gör vi!

Lindis: Vet inte om den bilden visar så mycket, men tack!

camillaÖ ringer dig imon så får jag se om du godkänner mig.8)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.