Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 249 total)
  • Author

Träning:

Blev ingen morgonpromend idag. Ryggpasset gick rätt bra faktiskt kändes riktigt gött i ryggen och det är garanterad träningsvärk där imon med. Bicepsen fick sig ett par set dom med liksom trapz. Passet tog ca 45min.

Kost:
    Mellandag.

Vikten låg på 70,3kg imorse.. ska ta måtten imorgon på morgonen för att se om det är någon skillnad. :|

Nu blir det en rask kvällspromenad på 60 min ungefär är tanken för att kolla in vårat hemliga hallonställe.

p.s akta er för solen, den bränns.:o

hej anna! åå vad mysigt med ett hemligt hallonställe, finns inga såna här i stan, lanttjej som man är =(

vilken övning gör du speciellt för att öka trapzen? personligen måste jag försöka undvika att koppla in dem just nu, det har änna sprungit iväg där, och det vill jag inte riktigt än. Vet bara inte när jag gör det riktigt. Kanske är det någon axelövning jag måste plocka bort ett tag.

Vikt: 70,3kg (-1,2kg)
    Arm 35cm(-0cm)
    Midja 75cm(-4cm)
    Stuss 101cm(-1cm)
    Lår 60,5cm(-0cm)
    Vad 37cm (-0cm)

Nu en alldeles försenad morgonpromnad eftersom att jag försov mig:o :nono:
    Så det blir till att skjuta fram alla dagens måltider med 2 timmar.

Kommer inte ihåg var vi tog lårmåttet så det var lite svårt att mäta…[/b]

Uppdaterar med dagens träning:

50min morognpromenad avklarad.
    Bröst , triceps och vader ca 40 min. Snabbt intensivt pass. Kändes riktigt gött i bröst idag.

Träning:
    Morgonpromenad på 75min avklarad i underbart morgonväder.
    Ikväll är det benträning som gäller.

KOst:
    Lågdag.

Drar till annan ort för att jobba lite.:(

TräningUnderbar morgonpromenad i 60min.
    Vila från styrketräningen.
    KOst
    mellandag

just nu e jag sugen som *** på något att äta på när jag jobbar.:( sanrt lördag då ska jag nog unna mig en middag på en tahirestaurant…om jag inte hittar något sushi ställe som har öppet dvs.

Träning:
    Morognpromenad 60min
    Axelpass å mage ca 40min
    Fruktansvärt segt att gå upp imorse, måste verkligen piska upp mig själv ur sängen på morgonen men imorgon blir det sovmorgon iaf. Var såååå sugen på mer mat igår så det var en lite halvjobbig dag faktiskt. Men änsålänge idag så e dt lungt för nu är det ju snart lördag och då ska jag sätta mig alldeles själv i denna lilla stad på en rastaurang efter jobbet och unna mig en god middag.

Boråsare kan ju tipsa mig om något bra ställe en tidig lördag kväll…??
    KOst: högdag

Melin:Trevligt att råkas!Hehe fattade ju inte vem det var om du undrade….:| tog ett tag innan ljuset gick upp.

Anna Andersson wrote:
    Träning:
    Morognpromenad 60min
    Axelpass å mage ca 40min
    Fruktansvärt segt att gå upp imorse, måste verkligen piska upp mig själv ur sängen på morgonen men imorgon blir det sovmorgon iaf. Var såååå sugen på mer mat igår så det var en lite halvjobbig dag faktiskt. Men änsålänge idag så e dt lungt för nu är det ju snart lördag och då ska jag sätta mig alldeles själv i denna lilla stad på en rastaurang efter jobbet och unna mig en god middag.

Boråsare kan ju tipsa mig om något bra ställe en tidig lördag kväll…??
    KOst: högdag

Melin:Trevligt att råkas!Hehe fattade ju inte vem det var om du undrade….:| tog ett tag innan ljuset gick upp.

Hehehe du trodde säkert jag var tankeläsare eller möjligtvis privatdektetiv ;)

Restauranger en lördag….hmmm..
    Pizza: Eldorado (vid busstorget och upp mot Åsbogatan)
    Kebab: Borås kebab har en jättegod kebab med hemmagjord räksallad hehe
    Kinamat: Chinatown vid Högskolan
    Thai: Royal thai ovanför biograf 2001 vid Stora Torget
    Lime and Lemon vid Viskan vid Åhlèns-huset gör god persisk mat.

Sen kommer jag inte på mer just nu…och nu blev jag hungrig…..:P

Frida-Mari wrote:
    Anna; Nu har jag suktat alldeles för många gånger över de jeansen du har på bilden som Camilla postade. Vad är det för jeans? Har ett par väldigt mycket liknande (Red Rabbit, Nikita) fast de är ljusare. VILL HA! ;)

Hehe, dom e sketa goa! Märket heter Trousers (first edition) inköpta på kålle å ada i göteborg om jag inte minns fel..som mysbrallor, skulle kunna ha hur många par som helst av dom….:up:

TräningMorognpromenad 60 minuter i ett oväder kan man lungt säga…spöregn åska och blixtar. Det var inte lika många i spåret idag som vanligt….?Var lagom blöt när jag kom hem kan jag säga..
    Rygg och biceps pass på gymmet är avklarat tog ca 45minuter.
    KOst
    lågdag:(

IMorgon ska jag äta något goextra gott som lite belöning på viktnedgången, hur mycket viktnedgång och nya mått kommer imorgon.:nod

Visst är det spännande att väga sig och ta mått under diet ? :D
    Unna dig något riktigt gott, det är du värd ! :emo-thumb

Anna B wrote:
    Visst är det spännande att väga sig och ta mått under diet ? :D
    Unna dig något riktigt gott, det är du värd ! :emo-thumb

JO, visst e dt spännande, bara det går neråt så…

Resultat efter två veckors diet
    Vikt:
    69,4kg idag…(startvikt 71,8kg)
    biceps: 34,5
    midja: 74
    stuss:100
    vad 37
    lår 59 (20cm ner från höftbebet..),
    hinner inte skriva in hur mkt det miskat men de förra resultaten finns ju längre bak i journalen.

Lördagen åt jag precis det jag ville, det var gött. Blev en go middag på reådhuset i borås tillsammans med boxern på kvällen.
    Lör sön har varit vila från styrketräningen.

Måndag högdag på kostsidan och bröst triceps och mage på det nya gymmet.+ morgonpromenad 60min.

Idag var tanken att jag skulle tagit en morgonpromenad men försov mig:o så det blir 90 minuter ikväll istället för 60min imorse.
    Benpass ikväll som jag förhoppningsvis hinner med annars blir det förskjutet till imorgon och träning i helgen också istället.

Kramar
    Anna Andersson

MOrgonpromenad 65min, underbart!
    INgen styrketräning idag men det tod säkert 60 min att klippa gräset med handklipparna då det inte hade klippts på för länge så jag stod å hackade på samma fläck en bra stund.
    Blir lite simning i havet ikväll efter maten med.

Nu ska det grillas fläskfile på den fria dagen. Det är lite konstigt med den för hela veckan längtar jag till att få äta vad jag vill å sen när jag väl får e det inte så jla intressant att göra det. har mest blivit cola light bara å lite annan men bra frukost. Lite extra nötter med choklad på slank ner nu oxå…:o

Numera är det 6 morgonpromenader i veckan som gäller, a 60min.
    4-5 styrkepass och lite mindre mat än innan.

Vikten stod imorse på 68,8kg
    Glömde mäta mig imorse då jag hade annat i huvudet inför besöket hos våra vänner och deras lille pojk på 2,5dagar. Såååååå söt han är. Gissa om dom har barnvakt precis när dom vill.:nod Så jag mäter imorgon istället och på måndag för att inte ta det efter den fria dagen …

Anna Andersson wrote:
    Nu ska det grillas fläskfile på den fria dagen. Det är lite konstigt med den för hela veckan längtar jag till att få äta vad jag vill å sen när jag väl får e det inte så jla intressant att göra det. har mest blivit cola light bara å lite annan men bra frukost. Lite extra nötter med choklad på slank ner nu oxå…:o

Håller med om att man längtar som en galning, men sedan kan det liksom kvitta…:)
    Hoppas måtten går åt rätt håll. :)

borta

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.