Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 249 total)
  • Author

Ser att din diet går väldigt bra, kul! Ska bli roligt att få se dig på Lucia. Det är kul med tjejer som vågar sig på byggningen och jag tror att du kommer att se kanon ut. Att du har en coach som är grym på scenen är ju knappast till en nackdel heller. :)

Lycka till och jag ska följa din journal med spänning. (Kul med bilder så man kan se förändringarna)

Resultat efter 3 veckor ser ut så här:

Vikt: 68,8kg (71,5kg) -2,7kg
    Lår: 60cm (60,5cm) -0,5cm
    Vad: 37,5cm (37,6cm) -0cm
    Arm:34,5cm (35cm) -0,5cm
    Midja:73cm (79cm) -6cm
    Stuss:98,5cm (102cm) -3,5cm
    höft: 86cm (86cm) -0cm

Fett% nu när vi mätte i fredags kommer jag inte ihåg…men det hade minskat iaf…

Jeanette: Tack för lyckönskningen!

Anna Andersson

Före bild…

LÅgdag på kosten vilket numera innebär 1934kcal.
    MOrgonpromenad 60min och sedan ett ben å magpass på ca 60min. Gick rätt bra faktiskt…Körde riktigt djupa fria knäböj oh kände mig stark i den övningen även från bottenläget så det var gött.

Idag blev det sovmorgon och sedan blir det ca 3 mil cykling fram å tbx till gymmet. Det e ju högdag på kostfronten idag med ”hela” 2350kcal!

Anna Andersson wrote:
    Före bild…

Looking good!!!:up:

det här blir nog bra anna!

bra framsteg på mått o vikt ju!

bra jobbat oxå camilla ;)

Hej Anna!

Är det BB du ska tävla i? Kör hårt!

Ville bara önska dig lycka till med dieten och tävlingen! Det ser bra ut:up:
    Mvh!

Morgonpromenad 60min. Vila från styrketräningen. Under dagen blev det även en lugn promenad på ca 8,5km.

Gårdagen blev det ryggpass och tot 3 mils cykling till och från gymmet.
    Hungrig som vanligt e jag men det e ju bra för formen som camilla säger. Lit snurrig i bollen va jag i morse men det e la som det brukar ;) Allmäntillståndet säger att jag börjar känna mig lite spinkig…men jag ska ju bli hård så vad gör det *tänker positivt*

Silvia: Jopp, bb som junior blir det för min del.

Mazzy star
    : Tack detsamma!

athleticmia: Jo, tack! Hon la upp det perfekt från början och vikten fortsätter utan problem neråt!

camillaÖhman: bra mycket bättre ska dt bli

Gick riktigt bra på bröstpasset. Tänkte att jag slänger på lite extra i bänkpressen idag vilket jag gjorde, bad om pass av min sambo som ställde upp utan gnäll. Tungt som fan var det men 3st fick jag upp iaf…det var väl vad jag räknat med att klara…men isället för att slänga på 10kg extra vilket jag trodde att jag gjort så slängde jag visst på en tia på varje sida istället. Men det fattade jag först efter att fått det förklarat ca 3 gånger för mig efter att jag kört det setet..:emo-thumb iblan känner jag mig sååå smart
    I övrigt gick det grymt på passet! Tot ca 60min.

Morgonpromenaden blev 60min idag med.

Lågdag på kostfronten.

Imorgon ska jag unna mig gott för vikten har gått ner bra även denna vecka.
    Återstår att se slutresultat på mått och vikt imorgon vilket jag redovisar då.
    Blir även minst 60 min morgonpromenad men vila från träningen. Det 5:e gympasset denna veckan hamnar på söndag.

Jamenvisst, 20kg mer eller mindre är ju ingenting :| (not)

Silvia wrote:
    Jamenvisst, 20kg mer eller mindre är ju ingenting :| (not)

Man kan klara mer än vad man tror när man inte vet vikten. Mycket av träningen sitter i huvudet. Går man till gymmet en dag och känner sig svag kan jag lova att det inte blir några PB ialla fall. Men idag kände jag mig stark!:bb3:

Ser riktigt bra ut juh!! Och du är bara i början av dieten – du kommer att bli farlig. Du har grymma ben! :worship: Ska bli riktigt kul att se dig tävla. dina konkurrenter får ligga i.

Vikt:67,3kg(71,5)denna vecka -1,5kg
    Arm:34cm(35cm)-0,5cm denna veckan
    Vad:37cm(37,6)
    Stuss:98cm(102cm) -0,5cm denna veckan
    MIdja:73cm(79cm)denna veckan oförändrat
    Lår:59cm(60cm)-1cm denna veckan
    Lovehandels; ) 85(86,4) -1cm denna veckan

Nä, nu är det dags för mig att snabba mig ut på min morgonpromenad är ju 39minuter sen, får bli 70 minuter idag istället bara för det.

Anna Andersson wrote:
    Man kan klara mer än vad man tror när man inte vet vikten. Mycket av träningen sitter i huvudet. Går man till gymmet en dag och känner sig svag kan jag lova att det inte blir några PB ialla fall. Men idag kände jag mig stark!:bb3:

HELT RÄTT!! bra viktnedgång här ja! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.