Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 249 total)
  • Author

Söndagen var jag sleten som gatan efter en sen kväll ute, ALDRIG mer(inte under dieten iaf). Tur att konserten på lördags kvällen var värt det.
    Lördag blev det morgonpromenad 60min och sedan cykeln in till stan och tbx tot ca 2mil. Mycket mat blev det också, lite för mycket kanske så nästa lördag blir det bara vanlig högdag + någon extra god middag.
    Söndag promenad ca70min och gympass ca 50min. Eftersom att jag var så trött valde jag att köra ett lätt pass vilket blev biceps+triceps+mage. Gick grymt. Fick sån pump så det var löjligt, måste varit ett resultat av lördagens matintag. Tröttheten gjorde sig verkligen INTE påmind under passet. Den smällen kom efteråt.
    Måndag-morgonpromenad ca 75min. Blir gympass ikväll. Ska spinna vidare på kicken jag fick efter gårdagens gympass.

Haft tre mycket lätta dietdagar nu sedan i lördags.
    Grymt motiverad och jag har känt mig stark på gymmet och även gjort bra resultat viktmässig när jag varit där.

MOrognpromenaderna rullar på som de ska och blir lite längre emellanåt men på samma tid. MÅste tävla med mig själv på morgonen för att hålla tempot.

Idag blir det gymträning och detta var alltså veckans enda vilodag från morgonpromenad. Känner mig lite sleten i benen och framförallt vader där jag lyckats få en inflamatorisk känsla, därav valde jag denna dag.
    Högdag på kosten idag men jag skulle lätt kunna äta som lågdag. Håller denna motivation i sig så blir lördagens kalas endast högdag som idag + polarextrem med ägg som jag lägger till till mina två mellanmål.

Dags att studsa iväg till disken nu.

Anna Andersson

En liten bild på en av mina bästa vänner(istället för en på mig själv ;) )

Motivationen rinner tom över nu såhär på kvällen. Jag försöker nästan dämpa den för tillfället för att hålla kvar den på en hög nivå hela tiden. Just nu är den så hög så jag inte vet var jag ska ta vägen, har energi så det räcker till en hel skolklass inför en tentavecka.
    Hade det inte varit för att kroppen behöver vila och sömn hade jag kört ett benpass nu efter att precis avklarat ett pass med bröst och axlar som jag är nöjd med.
    Har slarvat med anteckningarna från passen det senaste men jag vet att jag inte sänkt några vikter ialla fall. Tempot har jag lyckats dra upp också så jag är belåten med det med.
    Imorgon blir det ben, ska bli helt underbart att få köra ett riktigt pass där det känns i heeela kroppen efteråt. Ska ta med min lilla bok då också.
    Längtar till morgondagen då jag får köra ett nytt styrkepass och inte minst gå upp 05.45 för att ta mig en promenad.

:dance: :wazzup:
    Anna Andersson

Fredagens vikt låg på 66,8kg och från fredag till lördag brukar det alltid minska lite till…så minst -0,5kg denna veckan iaf.(vägde mig aldrig på lördag morgon då jag och vågen befann oss på skilda ställen[/b])

Mått

Stuss:97cm (-1cm denna vecka)
    Midja 72cm (-1cm denna vecka)
    Lår 58cm (-1cm denna vecka)
    Biceps 34cm(-0cmdenna vecka)
    Vad 37cm(-0cm denna vecka)
    Love handels 84cm (-1cm denna vecka)

Lördagen åt jag det jag ville och lite till, tycker inte att det behöver kommenteras mer än så.

Benträning idag. Den övning som jag är riktigt nöjd med är fria knäböj, vi var lite ovänner ett tag men nu läggs det på med vikt igen och kör på med riktigt djupa. Baksida ben var det grymme kontakt i.

Motivationen kvarstår dock numera under kontrollerade former. Att jag skrattar när jag kommer hem från gymmet vet jag inte vad jag beror på men det känns bra efter varje pass helt enkelt.

Anna Andersson

(en vecka kvar till skolstart efter lov, tom det är jag motiverad till)

härligt att läsa om din motivation!

visst är det härligt med flow som känns att man skulle kunna springa 5 mil eller bestiga berg! behåll den känlsan så går den här dieten bra ska du se! :)

Detta ser jur riktigt nice ut:) Meb hur orkar man räkna kaloerier åså hehe..

Ahleticmia: JO, dt är en underbar känsla. Har försökt dämpa den lite så att jag orkar hela vägen istället

Dannex: Kosten har Camilla Öhman fixat för mig så allt jag gör är att lägga den på matvågen och se till att det blir rätt antal gram.

Idag ska det bli mumsig lax

Anna Andersson wrote:
    Kosten har Camilla Öhman fixat för mig så allt jag gör är att lägga den på matvågen och se till att det blir rätt antal gram.

Idag ska det bli mumsig lax

en del har det bra…!
    kör nu lagom hårt, så att du kan lägga i ett par växlar till på slutet, med mindre bränsle. :devil: :D

Lågdag på kosten.
    Morgonpromenad ca 85min(blev visst en lite extra sväng på vägen hem)
    Träning 40min med skallebank under tiden. Måate bero på det förbannade väderomslaget.
    Imorgon blir det underbar ryggträning och självklart en morgonpromenad på 60min.

Jonas Lundberg wrote:
    en del har det bra…!
    kör nu lagom hårt, så att du kan lägga i ett par växlar till på slutet, med mindre bränsle. :devil: :D

Hehe, jag ska göra allt jag kan för att hitta den vassaste växeln så jag blir håård. Annars är ju tiden jag lägger ner helt till spillo. Skulle ju kunna mumsa lite på en marabou schweizer nöt nu ju, en 200g slinker ju ner rätt fort.
    Jag har många växlar kvar.
    Än så länge är det ju som att dansa på moln.(så har det bara gått 5 veckor oxå iofs)[/b]
    Jag har en växel som kallas ”renjävlajärnvilja” . Den ska jag ta till de sista veckorna.

Morognpromenad 60 min i skogen. Härligt med lite sol på morgonen. Blir dock äckliad av de svart små krypen kallade fästingar.

Rygg ikväll med lite trevligt sällskap förmodligen. :up:
    Charlie: Nu får vi köra extra hårt idag, speciellt om musiken stängs av 20 min före stängning-då kör vi ännu hårdare.
    hehe, undra om hon kan fastna på bild?

Ryggträningen med Charlie gick bra. Är riktigt nöjd med passet då jag tycker vi höll ett högt tempo.
    Nästa gång ska jag se om jag får med kameran också så ska vi nog knäppa några bilder just där ljuset faller som bäst.:P

Nu är det dags att avnjuta dagens sista mål.
    Imorgon bir det bara morgonpromenad ala 60min nöta asfalt.

Anna Andersson

Axlar och bröst.
    Morognpromenad ala 60 min
    En seg dag idag på träningsfronten. Avklarat gympass men hade inte det där lilla extra goet i mig idag. Men det ska jag självklart ha imorgon på benpasst.

Fettmätning imorgon och fotning. Får se om det blivit lite mindre mjukt.
    MÄtning och vägning som vanligt på lördag.

Trevligt träningsällskap idag oxå:up:
    Ska fråga om jag år tillåtelse att slänga upp en bild på henne här på forumet. Dags för henne att kliva fram och presentera sig ordentligt på body:P

Haha…. Du allt har hunnit hem och satt dig framför datorn. Jag som trodde du skulle köra ett kvällspass istället 8) . Du får allt ta dig till gymmet så ofta du kan nu så vi kan köra ihop. Du ger mig så mycket energi och nu har jag äntligen fått tillbaka träningssuget igen, energin tog inte ens riktigt slut idag och så får man inte träna förrän på söndag :( . Nästa gång kanske vi hinner få med dig på bild också, ännu ett skäl till att masa sig ner hit :p .
    Ha det så gott nu och tänk på att jag har ögonen på dig var du än, så se nu till att sköta dig :emo-thumb .

Fettmätningen idag visade neråt, 18,9% låg den på. Vikten har gått ner den med. 66,1kg visade vågen imorse vilket innebär 7hg ner från förra fredagen. :emo-thumb

Charlie
    Detsamma.
    Det blir nog borås på söndag som det ser ut nu men jag hör av mig när jag kommer till gbg. Får bli ett sånt ryggpass som sist…
    Jag måste varit skakig på hand när jag fotade dig för det blev många suddiga bilder på dig. Men jag skickar över de andra på mailen.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.