Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 249 total)
  • Author

Du är snart nere på min vikt om det går så här fort :( , bara att jag är off och du on!
    Du får ta lite mer bilder och lägga ut så vi får följa varje veckas mätning, speciellt nu om jag inte får se dig lika ofta.

Charlie wrote:
    Du är snart nere på min vikt om det går så här fort :( , bara att jag är off och du on!
    Du får ta lite mer bilder och lägga ut så vi får följa varje veckas mätning, speciellt nu om jag inte får se dig lika ofta.

Mnja, jo jag får la ta nån bild jag vågar lägga upp dårå. MAilar över bilder till dig nu som jag har på dig.:up:

PMA över din MAil har ju inte den…..

Har redan mailat dig…:P

Lyckades jag fånga Charlie på bild.:emo-thumb
    en grym tjej som bodyfitness brudarna får se upp för…..

bild på mig, lika skev som vanligt….

Du tränar på Svensons i borås elle?

det här ser ju lovande ut!!! groooov oxå!!! ;)

låter bra formmässigt ju! kör på!

lycka till..! :up:

Lördag.
    Ätit vad jag velat idag. Har kännt mig lite sleten så jag valde att vila helt idag(skulle ha vilat från styrketräningen i vilket fall) och tidigt sänggående så att jag kan köra på fullt igen istället med morgonpromenad och ett benpass.

Sebbe_O: Nä, å bilderna e från ett gym i gbg om det var därifrån du fått ditt antagande. I borås befinner jag mig på två olika gym men inte svenssons.

athleticmia: Jo, formässigt går det ju åt rätt håll så vi får se hur det ser ut när det blir klart.

Andreas Nahlbom: Tackar!

snyggt anna:bb2:

paula:tackar…

Verka ha lite samma kroppstyp som Camilla:
    Eller vad det kanske en synvilla.
    Hur som helst, så har du ju alla förutsättningar för att du skall komma i kanon form (syftar på din experthjälp).
    Lycka till och hälsa din coach:emo-thumb

FEVER wrote:
    Verka ha lite samma kroppstyp som Camilla:
    Eller vad det kanske en synvilla.
    Hur som helst, så har du ju alla förutsättningar för att du skall komma i kanon form (syftar på din experthjälp).
    Lycka till och hälsa din coach:emo-thumb

Hehe, det tar jag som en STOR komplimang. Hur hon tar det är en annan femma. Men det e klart, bilder är inte samma sak som i verkligheten.
    Jupp, är MYCKET nöjd med min experthjälp. :up:
    Tack för lyckönskandet.

Benträning stod på schemat. Det gick riktigt bra viktmässigt under passet. Det tog lite väl fort i framsida dock. Mest nöjd med mina djua fria knäböj :)

Idag blev det en morgonpromenad på ca 75min. I eftermiddag bär det enligt plan av till gymmet för att lyfta lite.
    Sista lediga dagen innan skolan drar igång men det sk bli riktigt gött. Underbart schema som inte kommer störa dieten på något sätt.

Livet är bra härligt!
    ANna Andersson

Ser ju riktigt bra ut!! Håller med om att det liknar Camillas kroppsform!

Skönt med skola och att kunna lägga upp fritid/diet precis som du själv vill!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.