Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 augusti, 2006 at 14:25 #935592Anonym anvandareMember
Morgonpromenad 65min.
Styrkepass ca 50 min redan avklarat.
Lite småsleten idag faktiskt….förkylning på gång kanske…hmm vilar helt imorgon.
Vila från styrka var redan planerad så jag hoppar morgonpromenaden imorgon och hoppas på att kunna köra på sen så blir veckans alla pass enligt plan iaf.
Ska söva lite extra nu i eftermiddag också.
Så på torsdag hoppas jag vara fullt frisk igen för då ska det bli ett gött ryggpass.23 augusti, 2006 at 18:42 #935593Anonym anvandareMemberSmåförkyld idag… ingen träning idag:( Sovit två timmar mitt på dagen i hopp om att jag ska vara som en nya människa imorgon.
Dövar sorgen med att plugga istället. Har inte så mkt att läsa ännu men läser helt enkelt lite extra. Söker på nätet och går djupare än vad vi gjort på föreläsningarna.
Spåret med vovven gick åt pipan idag. Hon tappade och missade en apport.Gick på det innan näst sista igen…[/b]
Imorgon måste jag vara frisk, och spåret ska vi fixa det med.
Anna Andersson23 augusti, 2006 at 19:26 #935594Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Småförkyld idag… ingen träning idag:( Sovit två timmar mitt på dagen i hopp om att jag ska vara som en nya människa imorgon.
Dövar sorgen med att plugga istället. Har inte så mkt att läsa ännu men läser helt enkelt lite extra. Söker på nätet och går djupare än vad vi gjort på föreläsningarna.
Spåret med vovven gick åt pipan idag. Hon tappade och missade en apport.Gick på det innan näst sista igen…[/b]
Imorgon måste jag vara frisk, och spåret ska vi fixa det med.
Anna AnderssonSåg att du också är Chalmerist!! Ojojoj, går djupare än på föreläsningarna och söker på nätet alltså..Själv sliter jag inför omtentor jag. Börjar du ditt första år eftersom ni redan dragit igång eller? Tycker du är i grym form för övrigt!! :up:
23 augusti, 2006 at 19:31 #935595Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Såg att du också är Chalmerist!! Ojojoj, går djupare än på föreläsningarna och söker på nätet alltså..Själv sliter jag inför omtentor jag. Börjar du ditt första år eftersom ni redan dragit igång eller? Tycker du är i grym form för övrigt!! :up:Tack!
Nä, jag läser i borås..hehe kanske borde läsa på chalmers istället eftersom att föreläsningarna inte räcker till. Läser andra året nu. INget avancerat för tillfället, fördjupar mig lite i materialläran bara. En vacker dag kanske man kommer på något smart.
Jag måste göra av med all min energi på något. Hehe, sitter på biblioteket och har massor av böcker som jag kan götta mig i nu…24 augusti, 2006 at 15:49 #935596Anonym anvandareMemberFrisk! tror jag ialla fall. har gått min morgonpromenad 60 minuters rundan men gick den på 70 idag tog en mjukstart på morgonen.
Ryggpasset kunde jag inte hålla mig ifrån att köra på…:o Men det gick rätt bra faktiskt.
Vikten neråt hur mycket får vi se på lördag och även fett% på vågen visar neråt dvs benen. men tror det även denna veckan slutar på minus ca 0,7kg
Ska sova tidigt idag så jag inte blir snubig igen.Anna Andersson
Datorer kan vara opålitliga men det är faktiskt ännu värre med människor
Okänd27 augusti, 2006 at 11:26 #935597Anonym anvandareMember65,4kg:up:
27 augusti, 2006 at 13:36 #935598Anonym anvandareMembercattahs wrote:Vart tränar du då??? jag har ej sett dig på mitt gym för dig hade man märktOnyx kör jag på är du på studio aktiv eller?
Jupp, numera är jag där…friskis & svettis ibland oxå.
28 augusti, 2006 at 12:34 #935599Anonym anvandareMemberAxlar och biceps igår gick grymt bra. Jag älskar att träna på söndagen efter att ha ätit lite mer på lördagen. Tom så att jag kände mig lite nöjd när jag tittade i spegeln i slutet av passet.
Idag morgonpromenad 60min och ett benpass blir det mot kvällen.
Torsdagen ser jag fram emot då ska det bli ett grymt ryggpass tillsammans med charlie, får la se om vi knäpper några träningsbilder då…?
Kosten rullar på som den gjort innan och jag gick under den gångna veckan ner 0,7kg liksom förra.
Anna-från ett regnigt borås.
29 augusti, 2006 at 16:25 #935600Anonym anvandareMemberbenpasset gick helt ok….
bröstpasset idag helt ok det med. MOrognpromenad på 75minuter.
nu e jag hungrig så jag vill inte sitta här….hem å äta 125g kesella å 20g cashewnötter *mums*30 augusti, 2006 at 22:15 #935601Anonym anvandareMembersketdag…första sketdagen på 7 veckor.
nya tag imorgon med hård träning, jag SKA blir håård.1 september, 2006 at 06:25 #935602Anonym anvandareMemberHUmöret e tbx där det ska vara efter en sketdag.
Träningen idag, rygg, gick helt ok. Mkt glada miner men det var ett tempo som var helt ok passet igenom jämfört med sist jag och charlie tränade ihop.Styrkan för min del låg inte på topp idag men det satt nog i skallen.
En bil där ljuset föll rätt, antalet chins det blev avslöjas inte.
1 september, 2006 at 06:39 #935603Anonym anvandareMemberEn liten sidechest….försökte göra den lite skarpare…men men.:o
Benen fastnade visst odm med…det finns en hel del att plocka bort.1 september, 2006 at 07:00 #935604Anonym anvandareMembercharlotta chinsade å visade v-formen idag.
linslus på gymmet som blir starkare för varje gång. Men inte kostigt med mig och charlotta som inspirationskällor ; )
1 september, 2006 at 07:09 #935605Anonym anvandareMembernågra fighter face….:p
hehe, självklart är dessa bilder till vår fördel:nerd:1 september, 2006 at 07:22 #935606Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:några fighter face….:p
hehe, självklart är dessa bilder till vår fördel:nerd:Det vackra leendet kan du spara till scenen,
när man sliter på gymmet har man rätt att se ut hur man vill.
Det ser ut att gå riktigt bra för dig!
Kämpa på och lycka till :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.