Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Luciapokeln som slutmål 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2006 at 16:49 #935607Anonym anvandareMember
Har varit på kennelläger hela helgen. Allt spårläggande och spårarbete har gjort att jag gått en hel del igår ialla fall. Lördagen åt jag som vanlig högdag men bytte ut en middag mot en ”ovägd” middag med fläskfile och hemlagad potatissallad.
Hade ingen tillgång till personvåg så jag väger på tisdag istället.Anna
3 september, 2006 at 17:02 #935608Anonym anvandareMemberKör hårt nu, det är alltid motiverande o se folk som kör hårt o är i bra form. Extra kul att det finns tävlingsintresserade på gymmet :up:
3 september, 2006 at 17:29 #935609Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:Kör hårt nu, det är alltid motiverande o se folk som kör hårt o är i bra form. Extra kul att det finns tävlingsintresserade på gymmet :up:Om vi snackar vem som inspirerar vem och vem som är i bra form på gymmet så e de DU.
3 september, 2006 at 17:42 #935610Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Om vi snackar vem som inspirerar vem och vem som är i bra form på gymmet så e de DU.😮 Får väll hoppas jag kan fortsätta med det även i framtiden isf
12/9 drar jag igång min diet inför FF så vi är väll några st på gymmet som kommer ha gott om plats i magen för julgöt…Första dieten för din del eller har du tävlat innan?
3 september, 2006 at 18:02 #935611Anonym anvandareMemberSkogshuggarn wrote:😮 Får väll hoppas jag kan fortsätta med det även i framtiden isf
12/9 drar jag igång min diet inför FF så vi är väll några st på gymmet som kommer ha gott om plats i magen för julgöt…Första dieten för din del eller har du tävlat innan?
Första gången för min del. Dig såg man ju i Floda.:up:
JO det verkar vara några, vi får la se te att SA ägarna fixar någon rolig julbufe eller något.3 september, 2006 at 22:47 #935612Anonym anvandareMemberLycka till i december!
4 september, 2006 at 19:53 #935613Anonym anvandareMemberAnna petersson wrote:Lycka till i december!Thanx!
Nu dags för ett gympass som blev lite försenat då jag tog en tupplur. Kroppen sa att den ville sova lite extra idag. Kommer även ta en timme mitt på dagen imorgon. Känns att det är nära tillhands att bli sjuk då jag i söndags hade halsont. Men mycket bättre idag men sömnen gör kanon för att snabbt känna sig bra igen.
5 september, 2006 at 19:51 #935614Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 90min
Spår träning med hunden
Ryggpass biceps 60min6 september, 2006 at 11:27 #935615Anonym anvandareMemberMorgonpromenad på 90 minuter avklarad.
Planerat 60min promenad till och ett gympass som inta ska ta mer än 60 min.
Högdag på kostfronten men det tar emot lite, skulle gärna dra ner…Vikten har legat stilla sen förra lördagen:(Men det är första veckan som det stod stilla. Måtten var även de desamma frånsett -1cm på stussen men det ser jag som felmarginal i mätningen dvs lika med noll.
Får kämpa lite hårdare helt enkelt. Dags för en växel till!:up:Motivationen stiger med anledning av ”nu jävlar”
6 september, 2006 at 17:08 #935616Anonym anvandareMember6/9-06
Gött gympass med en go pump klarade det på ca45 min. Ef promenade blev i rätt lugt tempo och ca 60 min lång.6 september, 2006 at 20:26 #935617Anonym anvandareMemberDet med julbuffè lät väääldigt bra Anna
Själv kan/får man inte träna dels pga förkylning, dels pga lättare hjärnskakning sen ett slagsmål i lördags..men snart e jag tebax igen, så får vi köra ngn promenix ihop.
Kör på nu!7 september, 2006 at 16:07 #935618Anonym anvandareMemberMelin:
Slagsmål låtetr inte bra. Du e la inte ute å slirar på lördagskvällar under dieten? Nä, senast 21.00 e det la läggdags va?
Har haft förkylning på g ja med men kan inte hålla mig till att vila..:o Det hjälper att sova extra på dagen!Morognpromenad idag på 75minuter och ett benpass på ca 50min. Gick rätt segt i början, var lite sömnig? Men jag ökade faktiskt i de fria knäböjen med en halv repetiotion + att jag körde ett extra set efter det på samma vikt och gjorde lika många reps som förra passet! ingen stor ökning men det var iaf nåt.
MOrognpromenad imorgon men sak vila från styrka. HAr redan kört 4 pass denna veckan. Blir ett på lör å sön med antagligen…
Lördagen kommer även denna helg vara som en vanlig dietdag men med utbyte av ett mål bara då vikten står still..
Nog dags för förändring.
NU till hjärnjympa resten av ef och kvällen.7 september, 2006 at 21:08 #935619Anonym anvandareMemberJag var tvungen att belöna mig själv
och det var inte jag som startade slagsmålet…
Fastän jag inte kört så hård diet så har jag rätt så bra form och därmed förutsättning för att komma in hård i december.
Men vi får ta å krya på oss å köra extra cardio ihop sen.8 september, 2006 at 13:05 #935620Anonym anvandareMemberIdag bara en morgonpromenad i underbart väder 90min tog den. Vila från styrketräningen.
Blir spårträning med hunden och en längre kvällspromenad om vädret håller i sig.
Underbart med härligt friskt höstväder11 september, 2006 at 13:36 #935621Anonym anvandareMemberLågdag 1764kcal p192 k102 f64
Mellandag 1896 kcal p199 k147 f56
Högdag 2078kcal p 195 k193 f57Så nu får jag gå hungrig i fortsättnignen.
Träningen har ökats till 5 styrkepass i veckan följt av 15min intensiv kondition, 7 morgonpromenader och 1 konditionspass.
Fettmätningen visade neråt sedan sist.
Idag morognpromenad 80min och ikväll blir det ett styrkepass.
Vitkålen med lax smakade förövrigt mycket bra idag.*mums* -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.