Luciapokeln som slutmål 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Luciapokeln som slutmål 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 249 total)
  • Author

hade lite poseringsträning med camilla, lång väg kvar att vandra både form och poseringsmässigt.
    Vikten låg fortfarande på 65,6kg i lördags och måtten är desamma.

Anna Andersson wrote:
    hade lite poseringsträning med camilla, lång väg kvar att vandra både form och poseringsmässigt.

:buttrock:kommer bli grymt det här! (är de ju redan iofs!:nod )

Ettan: Trillar du förbi SA nån dag så hör av dig. Fortsätt kämpa!

Morgonpromenad 80minuter. Gött som vanligt.
    Nu iväg till gymmet för ett styrkepass följt av 15 min intensiv rotexmaskin liksom igår.

Sänkningen av maten fick mig att igår klampa in i herrarnas omklädningsrum. Tyckte väl att tjejerna blivit lite väl håriga. :|
    Motivationen på topp.

NJUT!

Japp de lovar jag.. vart på träningsläger i lödde :P å hämtat upp lite styrka :p Nu kanske jag vågar träna med dig.. ;)

hehe.. deffvimelkantig minsann..:nod
    Kram//Ida

HAHAHAHA så klockrent att ta fel dörr :D
    tack för tips och påpek Anna, nu har jag ÄNNU mer att tänka på ;)

Morognpromenad 80min
    Styrka ryggpass följt av 15 min intensiv kondition.
    Imorgon tosdag vila från styrka men 80 min morgonpromenad inplanerad.

Anna Andersson wrote:

ser jättebra ut vilken super midja du har dessutom riktigt niiice:D

pucca: tack

Idag Vila och genoförd morgonpromenad. Sträckan densamma men av diverse -(läs hundjävel)- anledningar tog det 1h45min.

ANna

Anna Andersson wrote:

fin aerobicsal ni e i.. haha (mitt jobb) :) lycka till nu :emo-thumb

mia: visste e dt, tack. lycka till själv!

Frida: Tack

Anna Andersson wrote:

Nice body :nod

Ser kanon bra ut tycker jag

MOrognpromenad 80 min och styrkepasset avklarat. Första delen av passet gick riktigt segt men andra halvan kom jag igång.

Imorogn ska det bli lite god mat morgonpromenad och ett gött benpass. :emo-thumb

Vikten vandrar neråt nu igen utan problem vad vågen visade idag hade räckt för veckan men morgondagens siffror är det som gäller. Återstår att se…

Slutvikten på lördag visade -1,3kg:up: .Kändes riktigt gött. Verkar enligt måtten ha försvunnit mest på benen men även lite här å där.
    Vikten låg alltså på 64,3kg. Återstår att se fortsättningen.
    Träningen rullar på som vanligt efter ändringen förra veckan. Dags för lunch.

…och den nya vikten visade -0,6kg ¨å nu ligger vikten på 63,7kg. Är lite besviken på viktnedgången.
    Skillnaden från förra veckan är att jag har flyttat ett pass till idag istället och att jag har haft lätt halsont på morognen mån- tor vilket gjorde att jag tagit det lite lugnare på morgonpromenadarna. Varit ute 80 minuter men har inte velat ansträna mig fullt ut. Så till nästa löradag räknar jag med en lite större viktnedgån.
    Idag känner jag mig bra så det blir riktigt rask morgonpromenad och Axlar samt baksida ben som ska tränas idag.

Imorgon blir det dietens första 60min konditionspass. Har inte bestämt mig ännu vad jag ska göra. Är lite sugen på att ut å röja i skogen med cykeln och hoppas på att jag klara 60 min i fullt tempo utan att köra in i något träd.

Måtten ser numera ut som följer.
    VAd :36,5
    Lår :55
    Stuss:92
    arm :33,5
    Navel:80
    Midja:70
    så det har blivit några cm mindre iaf.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.