Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Malins träningsverkstad
Har precis duschat efter avslutat pass. Hade klass i bodypump sen var det dax för spinning i 45 minuter, jobbit som f_a:| ! Motivationen känns toppen:up: det är ju skit kul att träna:worship: .
Denna helgen blir tuff. Igår hade vi avtackning av några arbetskamrater som ska sluta. Det blev middag och två glas röda, inte helt fel.
Idag har jag varit och tränat på gymmet och det gick mycket bra:bb2: , känner inte av att jag var ute sent igår och hade kul. Ikväll fortsätter festen:drinks: , jag och min man firar 11 år tillsammans;) och ska går ut och äta middag med tillhörande dryck. Får se hur pigg man är imorgon:O om man orkar till gymmet.
Hoppas din dag med ”gubben” blev bra,,,11år..inte illa :p
Kämpa på!! Mvh Tess
Det blev inget gym igår lite för mycke dricka i lördags:whistle: , men kul hade vi.
Körde ett pass idag:bb2: , fokuserar fortfarande på stabilitet och balans, mycket magövningar och balans på boll. Ska köra detta program i 3 veckor till sen är det dags att byta.
Ett litet ”snack” tips, för er som inte provat gör det, salta bönor de är super goda . Jag köper dem på en vanlig konsum butik.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY