Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mela skippar fläsket
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2006 at 22:30 #91100Anonym anvandareMember8 januari, 2006 at 22:30 #986049Anonym anvandareMember
Tjo!
Jag är relativt ny här på BODY men har
länge hängt på kolo så vissa av er kanske
vet vem jag är. Men jag kör en liten
livshistoria ändå.Jag var alltid mullig när jag var yngre och
fick sedan i början av tonåren ätstörningar.
För att komma ur den skiten började jag
att träna på gym och blev successivt
bättre och fri från ätstörningarna.
Kan få något återfall ibland, speciellt vid
högtider då pressen är stor.
Men annars klarar jag mig bra, jag har
bulkat upp mig från 52kg till 70kg under
lite mer än ett år.Men imorn börjar deffen
Ålder: 18 år
Morgonvikt: ca 68kg (har ingen bra fungerande våg)
Längd: 168cm
Målvikt: ca 60kg – vill vara fin på balenTräningen:[/b]
Måndag: Morgoncardio – Biceps & Triceps
Tisdag: Cardio – missat pass
Onsdag: Rygg & Axlar
Torsdag: Cardio(skolgympa) – Vader & Underarmar
Fredag: Bröst & Mage
Lördag: Vilodag men möjligtvis en morgonpromenad
Söndag: BenMaten:[/b]
Med tanke på mina tidigare problem med maten
vill jag inte räkna kcal då jag är rädd för att bli
alldeles för besatt av siffrorna. Jag kommer istället
att skippa skimaten (gillar kladdkaka) och dra ner
lite på de ”onödiga” kolhydraterna och kommer
främst att äta kolhydrater på morgonen och efter träning.
Kommer även att missbruka kvarg, läkerol och grönt teBilden är tagen runt julafton någon gång där.
Skall ta nya bilder i veckan som följer!
Wish me luck!8 januari, 2006 at 22:39 #986050Anonym anvandareMemberHej på dig o välkomen hit. :happy: *säger jag som just hittat hit*
Lycka till o ta det piano som sagt…:friends:
Edit: :yahoo: fick inviga…
8 januari, 2006 at 22:58 #986051Anonym anvandareMemberVälkommen!! Kul med en till journal!! :yahoo:
8 januari, 2006 at 23:35 #986052Anonym anvandareMemberGood Luck s
8 januari, 2006 at 23:58 #986053Anonym anvandareMemberLalla: tackar.. kul att du är lika mkt n00b som jag
snusan: visst är det.. får du följa strikt
oskis: haha medlem är med älskling?
9 januari, 2006 at 00:06 #986054Anonym anvandareMemberMedlem på för tok för många forum
9 januari, 2006 at 07:31 #986055Anonym anvandareMemberSer ut som du har satt upp ett skyst mål att ta dig an – skolbalen!
Att gå ner 8 kg på 4 månader är precis max av vad du bör gå ner dock (för att inte tappa muskler och ha en hyffsad chans att behålla formen när du väl nått ditt mål) så var inte för noga med den precisa slutvikten… väger du 61,8kg på balen efter en vår med träning (så som du har satt upp det) så kommer du se kanon ut! :up:
Hoppas det går bra! Och med tanke på tidigare ätstörningar hoppas jag att du vet vad du gör och sköter bättre om dig den här gången! :nono: För jag är säker på att du kan få kanonresultat utan att bli för fixerad vid kost och kalorier och ditt första upplägg verkar helt okay! :friends:
Har du alltid tränat 6 dagar/vecka eller är det nytt också? Jag tycker det är lite mycket själv det är därför jag frågar…
You go girl! :bb2:
9 januari, 2006 at 08:15 #986056Anonym anvandareMemberLycka till vännen!!
ta det med ro och stirra dig inte blind på vågen…kör du mkt styrka är det bara positivt om vågen visar mer..jag hade tagit lite mått istället fast det kanske känns kul att gå ner i Kg…
jag har gått ner en hel del sen i sep/okt men väger fortfarande runt 70kg….dvs vågen har inte rört sig ner mkt men annat har :emo-thumb
9 januari, 2006 at 09:39 #986057Anonym anvandareMemberJag ska ta det lugnt tjejer gött att ni bryr er.
Jag har et tufft träningsschema, men det rä sällan
jag tränar alla gånger.. Orkar jag inte eller inte
känner för det skippar jag ett pass9 januari, 2006 at 09:44 #986058Anonym anvandareMemberLite mått så här på morgonkvisten.
Väger mig på gymmet sen (ska köra morgoncardion där).Men iaf..
Överarm: 34,8cm
Underarm: 26,1cm
Bröst: 98cm
Midja: 79cm
Rumpa:104cm
Lår: 64cm
Vad:37,6cm9 januari, 2006 at 09:48 #986059Anonym anvandareMemberdet ser bra ut det där tycker jag
9 januari, 2006 at 09:50 #986060Anonym anvandareMemberVad bra att du tar dina mått! Det är mer tillförlitligt än vikten tycker jag! :emo-thumb
9 januari, 2006 at 10:02 #986061Anonym anvandareMemberadde: tackar
snusan: jo jag känner också det.. ett anant mål är att komma i jeansen som jag kom i för typ 1 månad sen innan jag satte in en Pstav och började äta alldeles för mkt
Nu ska jag köra morgoncardio!
9 januari, 2006 at 10:21 #986062Anonym anvandareMembermela wrote:adde: tackarsnusan: jo jag känner också det.. ett anant mål är att komma i jeansen som jag kom i för typ 1 månad sen innan jag satte in en Pstav och började äta alldeles för mkt
Nu ska jag köra morgoncardio!
Haha.. jag kom inte i mina jeans imorse.. Men jag vet varför, jag käkar kreatin nu och så fort jag börjar med det sväller jag ut! Men det går ju bort sen när jag gör uppehåll..haha! Vet inte om det är så för alla, men jag är väldigt känslig för kreatinet! :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.