Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mela skippar fläsket
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2006 at 16:25 #986213Anonym anvandareMembermariia wrote:Jag tycker det är väldigt stor skillnad!! Får man fråga efter före/efter mått? Iofs kanske det står tidigare i journalen, har inte hunnit kolla det än… 😮
Ska göra det nu!Har inga exakta mått sådär.. men har förlorat ca 7cm på midja och 6kg iaf.. annars vet jag inte..
Linda G wrote:Grymmeligrymt Melishken! Om du skall dieta till 3:e juni kommer du ju vara i ”scenen nästa”-form då…Tveksamt med hur jag dietar just nu
lat3c wrote:Bra jobbat! :up:Tack!
Milia wrote:Ser skitbra ut!:up:
Hur mår du då? har du ork och så?Jag är trött.. bänken suger och jag vill bara sova.
Så jag har en liten paus.. halvt ofrivilligt.. men ja..
Deffa sux21 mars, 2006 at 16:29 #986214Anonym anvandareMemberDeff är ju dock ingen livsstil utan något man gör för att uppnå ett visst mål, så du ska inte känna det som ett misslyckande att du pausar nu. Ingen klarar av att dieta en livstid! Snarare är det väl så att nu visar sig de mänskliga primära behoven, mat är ju ett av dem!
21 mars, 2006 at 16:51 #986215Anonym anvandareMemberMilia wrote:Deff är ju dock ingen livsstil utan något man gör för att uppnå ett visst mål, så du ska inte känna det som ett misslyckande att du pausar nu. Ingen klarar av att dieta en livstid! Snarare är det väl så att nu visar sig de mänskliga primära behoven, mat är ju ett av dem!Mat och socker och fett. och ingen träning.. det är soft ibland.
Saken är den att jag ska fotas inför en tävlning där bilderna ska in
om två veckor.. jag måste bli av med mer fläsk innan dess21 mars, 2006 at 16:54 #986216Anonym anvandareMemberJo jag har läst om det och jag förstår ditt dilemma, men kom ihåg att det bara är en tävling, det gäller inte livet!
Jag tänker bara på din bakgrund så du är försiktig och inte trillar tillbaka…
man måste lyssna på kroppen också.
Men lycka till med vad du än väljer att göra!
Och du…du har inge fläsk!21 mars, 2006 at 17:08 #986217Anonym anvandareMemberMilia wrote:Jo jag har läst om det och jag förstår ditt dilemma, men kom ihåg att det bara är en tävling, det gäller inte livet!
Jag tänker bara på din bakgrund så du är försiktig och inte trillar tillbaka…
man måste lyssna på kroppen också.
Men lycka till med vad du än väljer att göra!
Och du…du har inge fläsk!Jo.. kommer inte att vinna ändå kanske ska dra mig ur ?
21 mars, 2006 at 18:56 #986218Anonym anvandareMemberDu gör det du tycker känns bäst, du kan ju delta utan att satsa på att vinna, fast det kanske inte känns så kul? Du ska ju göra det som känns bäst för dig, men prioritera din hälsa (både den mentala och den kroppsliga) före en tävling.
Det finns ju ett liv efter tävlingen också. Lek med tanken att du skulle kunna deffa ner dig och t.o.m vinna tävlingen. Det oundvikliga efter tävlingen är ju dock att du skulle behöva gå upp i vikt igen, och med din bakgrund tror jag det är ruskigt känsligt, vilket lär sätta igång en massa tankar och kanske också en massa gamla beteenden som ju inte är bra.Som sagt, du själv kan bara veta om du klarar det eller ej.
Var rädd om din kropp du har bara en…21 mars, 2006 at 19:00 #986219Anonym anvandareMemberbra gjort Mela
Har du inte helkropps bilder så man kan se skillanden på hela kroppen.?
21 mars, 2006 at 19:20 #986220Anonym anvandareMemberMilia wrote:Du gör det du tycker känns bäst, du kan ju delta utan att satsa på att vinna, fast det kanske inte känns så kul? Du ska ju göra det som känns bäst för dig, men prioritera din hälsa (både den mentala och den kroppsliga) före en tävling.
Det finns ju ett liv efter tävlingen också. Lek med tanken att du skulle kunna deffa ner dig och t.o.m vinna tävlingen. Det oundvikliga efter tävlingen är ju dock att du skulle behöva gå upp i vikt igen, och med din bakgrund tror jag det är ruskigt känsligt, vilket lär sätta igång en massa tankar och kanske också en massa gamla beteenden som ju inte är bra.Som sagt, du själv kan bara veta om du klarar det eller ej.
Var rädd om din kropp du har bara en…Har nu.. pga skäl som jag helst inte tar upp, dragit mig ur tävlingen. Jag måste få ordning på mitt psyke innan jag satsar på en tävling igen.
Vanessa Frykman wrote:bra gjort MelaHar du inte helkropps bilder så man kan se skillanden på hela kroppen.?
Ska fixa det till helgen tänkte jag nog
21 mars, 2006 at 19:53 #986221Anonym anvandareMemberGrym skillnad!!!! :emo-thumb Hur många kilon skiljer det mellan bilderna?
21 mars, 2006 at 20:08 #986222Anonym anvandareMemberStarkt gjort! du vet vad du behöver bäst:friends:
21 mars, 2006 at 20:22 #986223Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Tjena! Att jag inte har hittat till din journal tidigare, märkligt. Ska börja läsa din journal från början. Men jag hoppas det går bra och att du har skalat bort lite inför balen? Lycka till med träningen!Jag har inte skrivit på ett tag så den har legat nere, kanske är därför? Yes har skalat bort en hel del inför balen Känns bra
snusan wrote:Grym skillnad!!!! :emo-thumb Hur många kilon skiljer det mellan bilderna?Tack tack! Jadu.. det är ungefär 6kg tror jag.. cirkus
Milia wrote:Starkt gjort! du vet vad du behöver bäst:friends:Tack
21 mars, 2006 at 20:36 #986224Anonym anvandareMemberVad är det för tävling du har dragit dig ur?
21 mars, 2006 at 20:40 #986225Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vad är det för tävling du har dragit dig ur?Bästa Fysiken 2006 på kolozzeum.
22 mars, 2006 at 08:53 #986226Anonym anvandareMemberOk men det är en väldigt bra minskning med 7 cm!! och 6 kg!!!
Jag tänkte testa din äggsås ikväll, den verkar vara god!!22 mars, 2006 at 09:57 #986227Anonym anvandareMemberhar läst din journal,,, riktigt starkt jobbat tjejen,
Hur går deffen o träningen, otrolig skillnad på bilderna!
DUKtIGT!!!:nod -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.