Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mela skippar fläsket
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 januari, 2006 at 15:16 #986078Anonym anvandareMemberIna wrote:Skoj med ännu en journal!
Har ungefär samma mål som dig, att losa en 8-10 kilo till sommaren ungefär.
Har dock ingen bal att se framemot men jag kan ju låtsas :whistle:Kör hårt tjejen!
Och förresten, tycker du ser jättefin ut på bilden :emo-thumb
Jag skulle oxå ta mod till mig och lägga ut en bild men jag är Chicken……:p// Ina
Aah Gött att man inte är ensam
Kan packa ner dig och dra med dig till min bal?Tack.. Men släng upp en bild så kan du få andras
syn på vad som behöver förbättras och liknande :emo-thumb9 januari, 2006 at 15:57 #986079Anonym anvandareMembermela wrote:Aah G9 januari, 2006 at 16:01 #986080Anonym anvandareMemberIna wrote:Men du, ALLT behöver förbättras
Tur att man är medveten om det i alla fall….
Vi får allt se Tänkte att jag i alla fall ska få upp en bild om en fyra veckor som är ett litet delmål för mig själv.
Oops, nu måste det ju verkligen komma upp en bild med……haha
men du tar väl bilder och sparar?
skitbra att jämföra med sen9 januari, 2006 at 16:08 #986081Anonym anvandareMembermela wrote:haha
men du tar väl bilder och sparar?
skitbra att jämföra med senJepps det gör hon:)
Inget roligt att titta på dem nu och inse att de är verklighet….
Men, det är ju därför vi är här och peppar varann!9 januari, 2006 at 17:24 #986082Anonym anvandareMemberIna wrote:Jepps det gör hon:)
Inget roligt att titta på dem nu och inse att de är verklighet….
Men, det är ju därför vi är här och peppar varann!Jooo då
Come on now
Ska snart uväg och köra armar YEAAH BUDDY LIGHT WIEGHT!![/b]9 januari, 2006 at 18:59 #986083Anonym anvandareMemberMela in da hous :yahoo:
Argh, du hinner ju tjuvstarta med dieten innan jag är tillbaks 👿 Du kommer ju vara värsta cardiodrottningen vid det laget… Nåja, får ta och hålla koll från och med då iaf. Och vem vet – kanske jag sänder dig lite peppning från resan. Tekniken följer med mig, vart jag än går
9 januari, 2006 at 20:10 #986084Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Mela in da hous :yahoo:Argh, du hinner ju tjuvstarta med dieten innan jag är tillbaks 👿 Du kommer ju vara värsta cardiodrottningen vid det laget… Nåja, får ta och hålla koll från och med då iaf. Och vem vet – kanske jag sänder dig lite peppning från resan. Tekniken följer med mig, vart jag än går
I’m here to stay :bb:
Haha jag cardiodrottning? är du galen i hela huvudet
9 januari, 2006 at 20:10 #986085Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Mela in da hous :yahoo:Argh, du hinner ju tjuvstarta med dieten innan jag är tillbaks 👿 Du kommer ju vara värsta cardiodrottningen vid det laget… Nåja, får ta och hålla koll från och med då iaf. Och vem vet – kanske jag sänder dig lite peppning från resan. Tekniken följer med mig, vart jag än går
I’m here to stay :bb:
Haha jag cardiodrottning? är du galen i hela huvudet
9 januari, 2006 at 20:14 #986086Anonym anvandareMemberNu har jag tränat armar igen…
Skulle egentligen köra på Exhale med orkade inte åka in till stan.Uppvärmning: Promenad till gymmet, 5 min på crosstrainer och 2 lätta set stångcurl.
Bicepscurl med EZ stång:
10 * 10kg+stången
8 * 15kg+stången
6 * 15kg+stången
8 * 10kg+stångenSmalbänk:med pass
8 * 40kgPB!!
6 * 40kg
4 * 40kgScottcurl med hantel:
5 * 10kgPB!!
5 * 9kg
8 * 8kgCablepushdown – stång:
10 * 20kg
8 * 20kg
6 * 20kg[http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html Liggande triceps i Cable]:
8 * 15kgPB!!
8 * 12,5kg
6 * 12,5kgSittande hantelcurl:vikt/hantel
10 * 9kg
10 * 9kg
9 * 9kgStretcha lite, dricka lite gainer och tvinga med Lydia till Willys för att köpa kvarg (och läkerol).
Bra pass!
9 januari, 2006 at 21:05 #986087Anonym anvandareMemberDeffdag 1 avklarad[/b]
sitter nu med kv9 januari, 2006 at 21:43 #986088Anonym anvandareMemberGo girl!!! :emo-thumb
Ha de bäst tills vi hörs!
9 januari, 2006 at 22:21 #986089Anonym anvandareMemberHej mela
Jag bara undrar, äggsås, vad är det?
10 januari, 2006 at 06:49 #986090Anonym anvandareMemberJonna wrote:Hej melaJag bara undrar, äggsås, vad är det?
Mumsigt iaf
½msk smält margarin
½msk vetemjöl
mjölk efter önskad konsistens
1 ägg..Asgött på fisk
10 januari, 2006 at 12:30 #986091Anonym anvandareMembergeo wrote:Ja, till lutfisk är det rätt vanligt.Personligen föredrar jag det som det är, tillsammans med mjölig potatis.
Tyvärr verkar det som om jag inte kan äta större mängder ägg längre. Min mage mår inte bra av det. Mår illa och får ont.
Jag fiser bara illa
Och det är det mest min familj som lider av10 januari, 2006 at 13:14 #986092Anonym anvandareMembergeo wrote:Väldigt konstigt, i alla fall. Jag reagerar inte på nån annan mat. Jo, enstaka gånger (långt ifrån alltid) händer det att jag får gaser av bönor, linser och sånt, men det är ju väntat.
Det började bara för nåt år sen, detta med äggen…
Och kokt ägg med Kalles kaviar som är så gott…Många som inte tål ägg
Inte lätt.. så bra mat annars ju
Gott i allt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.