Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mela skippar fläsket
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2006 at 09:23 #986108Anonym anvandareMembermela wrote:MEN helena är du seg eller :aggresiv:
Har ju 21 veckor på mig.. kan deffa lugnt och ta en liten ”paus”
om det går fint
typ i Maj när oskis och en kär vän fyller 19 på samma dag 😮time for breakfast
Du kommer att fixa detta galant, övertygad! :emo-thumb
Glöm inte att jag skulle med på balen11 januari, 2006 at 11:39 #986109Anonym anvandareMembermela wrote:MEN helena är du seg eller :aggresiv:Har ju 21 veckor på mig.. kan deffa lugnt och ta en liten ”paus”
om det går fint
typ i Maj när oskis och en kär vän fyller 19 på samma dag 😮time for breakfast
Fyller oskis på samma dag som mig? :bb2:
11 januari, 2006 at 12:59 #986110Anonym anvandareMemberHittade din träningsjournal, kanon :emo-thumb
Ser juh riktigt bra ut…keep it up!
Hur länge har du tränat??
Strävar du efter att tävla i något i framtiden?Lägg in lite bilder skulle juh va skit kul att se
Lycka till!____________
Tingeling11 januari, 2006 at 13:32 #986111Anonym anvandareMemberKatti: jodå.. men lite vilja och mkt motivation (viljan är viktigast enligt arnold!!) så ska jag fixa det här.. ska nog fota mig typ varannan vecka.. får lära mina föräldrar hur dom ska fota, mamma har huvudet i centrum av bilden
Ina: jodå har ju 21 veckor på mig :bb2:
Inzza: är du en kär vän till mig? men det är inte du.. det är flääsk i min klass..
Tingeling: Aaah du med good there! tränat i eeh.. 1,5 år typ? om man inte räknar med tiden då jag åt typ 2 mackor om dagen 😮
vill tävla i body fitness.. å kanske bodybuilding om jag lyckas bli så grovf ren får fota sen.. om jag vågar 😮 stod ju och flexa för geografiläraren idag ”du börjar ju få en biceps” sa han och då va jag ju tvungen att visa 😮11 januari, 2006 at 13:33 #986112Anonym anvandareMemberDagens första pass avklarat – cardio
Jag höll dock på att somna på tåget innan
Så det blev inte så tungt :em:5 min uppvärming på löpband 6,5km/h
10 min intervaller på löpband 6,2km/h – 8,8km/h
15 min cykling med olika hastighet och motstånd
Alltså 30 min[/b] för er som har problem med matten
Sammanlagt 410kcal[/b] :emo-thumbNu ska jag läsa ut min bok och sova middag
så jag orkar marka en 5a på 100kg sen11 januari, 2006 at 15:24 #986113Anonym anvandareMembermela wrote:Tingeling:[/B] Aaah du med good there! tränat i eeh.. 1,5 år typ? om man inte räknar med tiden då jag åt typ 2 mackor om dagen 😮
vill tävla i body fitness.. å kanske bodybuilding om jag lyckas bli så grovf ren får fota sen.. om jag vågar 😮 stod ju och flexa för geografiläraren idag ”du börjar ju få en biceps” sa han och då va jag ju tvungen att visa 😮heheh..oo yes…okej 1½ år härligt!
2 mackor om dan..not good. skönt att du kommit på andra tankar & börjat styrketräna och äta rätt i stället!
Var själv tjock när jag gick i mellanstadiet och kom väl också på att man gick ner i vikt om man inte åt,som tur va hann de e inte gå så värst långt.Body fitness a men de e juh kanon kan vi tävla i hop!
har faktiskt också funderat på bodybuilding vem vet…
Ja klart du vågar, skicka till mig ialaf hiih :emo-thumb
Haha a men de e bra man måste juh visa va man går för!___________
TIngeling11 januari, 2006 at 15:51 #986114Anonym anvandareMembermela wrote:Dagens första pass avklarat – cardio
Jag höll dock på att somna på tåget innan
Så det blev inte så tungt :em:5 min uppvärming på löpband 6,5km/h
10 min intervaller på löpband 6,2km/h – 8,8km/h
15 min cykling med olika hastighet och motstånd
Alltså 30 min[/b] för er som har problem med matten
Sammanlagt 410kcal[/b] :emo-thumbNu ska jag läsa ut min bok och sova middag
så jag orkar marka en 5a på 100kg senBra jobbat..du får komma ner till Skåne så springer vi ihopa :emo-thumb
11 januari, 2006 at 16:33 #986115Anonym anvandareMemberTess wrote:Bra jobbat..du får komma ner till Skåne så springer vi ihopa :emo-thumbhmm
DÅ blir jag totalägd ju?
Får jag träna några år först11 januari, 2006 at 16:36 #986116Anonym anvandareMemberTingeling wrote:heheh..oo yes…okej 1½ år härligt!
2 mackor om dan..not good. skönt att du kommit på andra tankar & börjat styrketräna och äta rätt i stället!
Var själv tjock när jag gick i mellanstadiet och kom väl också på att man gick ner i vikt om man inte åt,som tur va hann de e inte gå så värst långt.Body fitness a men de e juh kanon kan vi tävla i hop!
har faktiskt också funderat på bodybuilding vem vet…
Ja klart du vågar, skicka till mig ialaf hiih :emo-thumb
Haha a men de e bra man måste juh visa va man går för!ahjo ätstörningar förstår mkt 👿
men man lär sig mycket av det ändå
och man tänker mer på att äta ordentligt
och ofta nu när man varit där och vet
att jag måste äta ordentligt och ofta för
att inte falla tillbaka till skiten…aah vi kan peppa varandra när vi ska tävla
bara jag får vinnafår fota mig sen ikväll efter att jag tränat :whistle:
11 januari, 2006 at 16:52 #986117Anonym anvandareMembermela wrote:ahjo ätstörningar förstår mkt 👿
men man lär sig mycket av det ändå
och man tänker mer på att äta ordentligt
och ofta nu när man varit där och vet
att jag måste äta ordentligt och ofta för
att inte falla tillbaka till skiten…aah vi kan peppa varandra när vi ska tävla
bara jag får vinnafår fota mig sen ikväll efter att jag tränat :whistle:
Jepp de e helt sant, tyvär en alldelse för vanlig åkomma kring framförallt unga tjejer.
Är så trött på att t ex vissa tjejkompisar , att dom ska ”tävla” med varann, jämföra och nypa sig i ”skinnet”, vem är smalast!?
Men förhoppningsvis kommer dom också på att det finns andra sätt att hålla vikten på än att svälta/spy…innan det är för sent.
Men skönt att du blivit frisk ialaf! Håller på dig..Exakt de kan vi göra, men att du ska vinna haha de vet ja inte om ja går med på :p
Vi kan se till att vi vinner varannan gångJA de tycker ja att du ska göra, riktiga spännsisbilder vill vi ha hehe :bb2:
Tingeling11 januari, 2006 at 17:20 #986118Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Jepp de e helt sant, tyvär en alldelse för vanlig åkomma kring framförallt unga tjejer.
Är så trött på att t ex vissa tjejkompisar , att dom ska ”tävla” med varann, jämföra och nypa sig i ”skinnet”, vem är smalast!?
Men förhoppningsvis kommer dom också på att det finns andra sätt att hålla vikten på än att svälta/spy…innan det är för sent.
Men skönt att du blivit frisk ialaf! Håller på dig..Exakt de kan vi göra, men att du ska vinna haha de vet ja inte om ja går med på :p
Vi kan se till att vi vinner varannan gångJA de tycker ja att du ska göra, riktiga spännsisbilder vill vi ha hehe :bb2:
Umgås man med mig jämför man biceps istället
men det är mkt tjockissnack.. främst från min sida
då jag gått upp 18kg på mindre än 2 år 😮 inte van vid
kroppen, men jag vet ju att jag inte är tjock liksom..men jag vill vinna varje gång eeh vi får se vem som
är bäst helt enkelt11 januari, 2006 at 18:23 #986119Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Body fitness a men de e juh kanon kan vi tävla i hop!Jag kommer och hejjar på er båda två!
Det kommer nog bli kanon!
Glöm inte att lägga upp de där bilderna så
att vi får se utvecklingen!
Kommer bli kul med lite fler unga bodyfitness talanger i landet!
Yeah, go for it! :up:11 januari, 2006 at 19:08 #986120Anonym anvandareMembermela wrote:Umgås man med mig jämför man biceps istället
men det är mkt tjockissnack.. främst från min sida
då jag gått upp 18kg på mindre än 2 år 😮 inte van vid
kroppen, men jag vet ju att jag inte är tjock liksom..men jag vill vinna varje gång eeh vi får se vem som
är bäst helt enkeltHaha självklart.. de e så de ska vara :p
a men de klart man får beklaga sig ibland,men ja menar mest att de e så många som ska jämföra sina ”tjocka magar” å sina ”feta lår” med varandra…när dom i själva verket ser ut som sträck i luften .men men..
De klart de tar sin tid att vänja sig vid sin nya kropp, då man har varit sjuk och haft en skev kroppsbild..jassåå säger du de hehe…
hahha aa de får vi göra, bered dig på fight hahaha :p_________
Tingeling11 januari, 2006 at 19:12 #986121Anonym anvandareMemberKatti wrote:Jag kommer och hejjar på er båda två!
Det kommer nog bli kanon!
Glöm inte att lägga upp de där bilderna så
att vi får se utvecklingen!
Kommer bli kul med lite fler unga bodyfitness talanger i landet!
Yeah, go for it! :up:Ja de tycker ja låter kanon! hihi
Nä ska själv försöka plåta nåra kort nån dag haha om de e nån som hjälper mig…
Funderat på bf sj? lr kanske redan tävlar??Yees i will…:p
Tingeling11 januari, 2006 at 20:05 #986122Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Ja de tycker ja låter kanon! hihi
Nä ska själv försöka plåta nåra kort nån dag haha om de e nån som hjälper mig…
Funderat på bf sj? lr kanske redan tävlar??Yees i will…:p
Självklart måste ni plåta lite kort!
Man dör ju av nyfikenhet här! :fun:
Själv har jag faktiskt inte tagit mig i kragen och
debuterat trots att man varit riktigt sugen.
I och med att jag satsar på längdskidor på elitnivå
så blir det svårt att kombinera… När man reser runt halva
året och tävlar i skidor, så blir resten av året ofta uppbokat
av olika träningsläger.
Men det GÅR att kombinera, jag jobbar på det!
Dock lär det nog inte blir bf… vi får se :bb:You go girls! :yahoo:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.