Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mia mot nya mål 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 januari, 2007 at 22:15 #894705Anonym anvandareMember
Har ju inte orkat ha nån träningsjournal innan men får väl göra ett försök för at motivera mig lite inför nästa diet
Namn: Mia (Maria)
Ålder: 25 år
Längd: 153 cm
Vikt: ?? inte vågad väga mig efter LP
Bor: Göteborg, Frölunda
Tränar på: ExhaleFörsta tävlingarna avklarade och jag är nöjd med att tagit mig i tävlingsform då det va många som inte trode att jag skulle fixa det… sen att jag skulle varit MYCKET hårdare för att vara helt nöjd med formen e ju e sak men det får vi ta nästa gång istället! Utgångsläget inför förra årets diet va att jag behövde gå ner minst 25 kg efter en liten oplanerad bulk….. eftersom jag har svårt att äta mycket mat åt jag allt istället vilket resulterade i att jag helt plötsligt hade gått upp 20 kg hmmm några har väl sett mina före & efter-bilder hahaha jag såg ut som en liten gris… det gör jag aldrig om! Nu är utgångsläget lite annorlunda inför nästa diet men det är ju ändrade viktklasser oxå så jag har egentligen några kilo upp till – 55 kg men kör på ändå så det kommer nog ev bli tävling i april för min del då jag redan e sugen på diet nu har jag iallafall en coach som är med mig hela vägen (min sambo Christian) vilket kommer göra stor skillnad!Kommer fortsätta träna efter mitt 6 – split som jag körde under uppbyggnaden då det fungerade bra för mig.
1: Bröst, mage
2: Armar
3: Baksida lår, vader
4: Axlar
5: Rygg
6: Framsida lårTja det här e jag å nu e det väl bara till att köra hårt !!! :bb:
5 januari, 2007 at 22:15 #86017Anonym anvandareMember5 januari, 2007 at 22:26 #894706Anonym anvandareMemberLycka till!
Tycker du förtjäna bättre placering på Lucia.
5 januari, 2007 at 22:31 #894707Anonym anvandareMemberBerge wrote:Lycka till!Tycker du förtjäna bättre placering på Lucia.
Tack Tack va snällt sagt .. domarna valde att döma på hårdhet så då får jag väl ta å bli riktigt hård till nästa gång
5 januari, 2007 at 23:04 #894708Anonym anvandareMemberGrymt!! Kul att se dig på lucia!! Jag håller med Berge här ovan.
5 januari, 2007 at 23:27 #894709Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Grymt!! Kul att se dig på lucia!! Jag håller med Berge här ovan.Tack vad glad jag blir nu ja nu e det nya tag lucia va bara början, tävlingsmänniska som man e
5 januari, 2007 at 23:37 #894710Anonym anvandareMemberLycka till! :emo-thumb
5 januari, 2007 at 23:43 #894711Anonym anvandareMemberHeja Mia!![/b]:bb2:
5 januari, 2007 at 23:55 #894712Anonym anvandareMemberatt halla med..hade dig pa hogre placering !!!
yu gooo girl !!
6 januari, 2007 at 00:06 #894713Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Har ju inte orkat ha nån träningsjournal innan men får väl göra ett försök för at motivera mig lite inför nästa dietNamn: Mia (Maria)
Ålder: 25 år
Längd: 153 cm
Vikt: ?? inte vågad väga mig efter LP
Bor: Göteborg, Frölunda
Tränar på: ExhaleFörsta tävlingarna avklarade och jag är nöjd med att tagit mig i tävlingsform då det va många som inte trode att jag skulle fixa det… sen att jag skulle varit MYCKET hårdare för att vara helt nöjd med formen e ju e sak men det får vi ta nästa gång istället! Utgångsläget inför förra årets diet va att jag behövde gå ner minst 25 kg efter en liten oplanerad bulk….. eftersom jag har svårt att äta mycket mat åt jag allt istället vilket resulterade i att jag helt plötsligt hade gått upp 20 kg hmmm några har väl sett mina före & efter-bilder hahaha jag såg ut som en liten gris… det gör jag aldrig om! Nu är utgångsläget lite annorlunda inför nästa diet men det är ju ändrade viktklasser oxå så jag har egentligen några kilo upp till – 55 kg men kör på ändå så det kommer nog ev bli tävling i april för min del då jag redan e sugen på diet nu har jag iallafall en coach som är med mig hela vägen (min sambo Christian) vilket kommer göra stor skillnad!Kommer fortsätta träna efter mitt 6 – split som jag körde under uppbyggnaden då det fungerade bra för mig.
1: Bröst, mage
2: Armar
3: Baksida lår, vader
4: Axlar
5: Rygg
6: Framsida lårTja det här e jag å nu e det väl bara till att köra hårt !!! :bb:
Vilken fin fysik du har tjejen!!
Om du tröttnat på dina muskler så kan du väl posta dem till mig6 januari, 2007 at 01:07 #894714Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Tack vad glad jag blir nu ja nu e det nya tag lucia va bara början, tävlingsmänniska som man eDet låter bra det!! Kör hårt!
6 januari, 2007 at 02:56 #894715Anonym anvandareMemberTja Bruden
kul att du startat journal denna ska jag følja:pop:6 januari, 2007 at 09:59 #894716Anonym anvandareMemberGött med en intressant journal att följa. Jag kommer defintivt ha kolla på dig.
STORT lycka till nu med satsningen. Att jag tycker du e grym vet du ju redan så det behöver jag väl inte säga.Kram
Anna6 januari, 2007 at 10:20 #894717Anonym anvandareMemberEmelie83 wrote:Lycka till! :emo-thumbTacka tack
Vanessa: Får hoppas jag orkar uppdatera ett tag då å jag kommer allt hålla koll på dig å dina framsteg!
Saragrenwood: Haha dom vill jag allt ha kvar men välkommen till exhale när du är i gbg så kör vi ett pass :bb3:
6 januari, 2007 at 10:21 #894718Anonym anvandareMemberPaula wrote:Heja Mia!![/b]:bb2:Hej snygging! nu får du dietsällskap på månadag
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.