Mia mot nya mål 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mia mot nya mål 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 88 total)
  • Author

Har ju inte orkat ha nån träningsjournal innan men får väl göra ett försök för at motivera mig lite inför nästa diet :)

Namn: Mia (Maria)
    Ålder: 25 år
    Längd: 153 cm
    Vikt: ?? inte vågad väga mig efter LP
    Bor: Göteborg, Frölunda
    Tränar på: Exhale

Första tävlingarna avklarade och jag är nöjd med att tagit mig i tävlingsform då det va många som inte trode att jag skulle fixa det… sen att jag skulle varit MYCKET hårdare för att vara helt nöjd med formen e ju e sak men det får vi ta nästa gång istället! Utgångsläget inför förra årets diet va att jag behövde gå ner minst 25 kg efter en liten oplanerad bulk….. eftersom jag har svårt att äta mycket mat åt jag allt istället vilket resulterade i att jag helt plötsligt hade gått upp 20 kg hmmm några har väl sett mina före & efter-bilder hahaha jag såg ut som en liten gris… det gör jag aldrig om! Nu är utgångsläget lite annorlunda inför nästa diet men det är ju ändrade viktklasser oxå så jag har egentligen några kilo upp till – 55 kg men kör på ändå så det kommer nog ev bli tävling i april för min del då jag redan e sugen på diet :| nu har jag iallafall en coach som är med mig hela vägen (min sambo Christian) vilket kommer göra stor skillnad!Kommer fortsätta träna efter mitt 6 – split som jag körde under uppbyggnaden då det fungerade bra för mig.

1: Bröst, mage
    2: Armar
    3: Baksida lår, vader
    4: Axlar
    5: Rygg
    6: Framsida lår

Tja det här e jag å nu e det väl bara till att köra hårt !!! :bb:

Lycka till!

Tycker du förtjäna bättre placering på Lucia.

Berge wrote:
    Lycka till!

Tycker du förtjäna bättre placering på Lucia.

Tack Tack va snällt sagt :) .. domarna valde att döma på hårdhet så då får jag väl ta å bli riktigt hård till nästa gång :D

Grymt!! Kul att se dig på lucia!! Jag håller med Berge här ovan.

Johannes-S wrote:
    Grymt!! Kul att se dig på lucia!! Jag håller med Berge här ovan.

Tack vad glad jag blir nu :) ja nu e det nya tag lucia va bara början, tävlingsmänniska som man e :D

Lycka till! :emo-thumb

Heja Mia!![/b]:bb2: :D

att halla med..hade dig pa hogre placering !!!

yu gooo girl !!

mia_81 wrote:
    Har ju inte orkat ha nån träningsjournal innan men får väl göra ett försök för at motivera mig lite inför nästa diet :)

Namn: Mia (Maria)
    Ålder: 25 år
    Längd: 153 cm
    Vikt: ?? inte vågad väga mig efter LP
    Bor: Göteborg, Frölunda
    Tränar på: Exhale

Första tävlingarna avklarade och jag är nöjd med att tagit mig i tävlingsform då det va många som inte trode att jag skulle fixa det… sen att jag skulle varit MYCKET hårdare för att vara helt nöjd med formen e ju e sak men det får vi ta nästa gång istället! Utgångsläget inför förra årets diet va att jag behövde gå ner minst 25 kg efter en liten oplanerad bulk….. eftersom jag har svårt att äta mycket mat åt jag allt istället vilket resulterade i att jag helt plötsligt hade gått upp 20 kg hmmm några har väl sett mina före & efter-bilder hahaha jag såg ut som en liten gris… det gör jag aldrig om! Nu är utgångsläget lite annorlunda inför nästa diet men det är ju ändrade viktklasser oxå så jag har egentligen några kilo upp till – 55 kg men kör på ändå så det kommer nog ev bli tävling i april för min del då jag redan e sugen på diet :| nu har jag iallafall en coach som är med mig hela vägen (min sambo Christian) vilket kommer göra stor skillnad!Kommer fortsätta träna efter mitt 6 – split som jag körde under uppbyggnaden då det fungerade bra för mig.

1: Bröst, mage
    2: Armar
    3: Baksida lår, vader
    4: Axlar
    5: Rygg
    6: Framsida lår

Tja det här e jag å nu e det väl bara till att köra hårt !!! :bb:

Vilken fin fysik du har tjejen!!
    Om du tröttnat på dina muskler så kan du väl posta dem till mig 8)

mia_81 wrote:
    Tack vad glad jag blir nu :) ja nu e det nya tag lucia va bara början, tävlingsmänniska som man e :D

Det låter bra det!! Kör hårt!

Tja Bruden
    kul att du startat journal denna ska jag følja:pop:

Gött med en intressant journal att följa. Jag kommer defintivt ha kolla på dig.
    STORT lycka till nu med satsningen. Att jag tycker du e grym vet du ju redan så det behöver jag väl inte säga.

Kram
    Anna

Emelie83 wrote:
    Lycka till! :emo-thumb

Tacka tack

Vanessa: Får hoppas jag orkar uppdatera ett tag då ;) å jag kommer allt hålla koll på dig å dina framsteg!

Saragrenwood: Haha dom vill jag allt ha kvar men välkommen till exhale när du är i gbg så kör vi ett pass :bb3:

Paula wrote:
    Heja Mia!![/b]:bb2: :D

Hej snygging! nu får du dietsällskap på månadag :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 88 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.